Dobro došli na web portal SRPSKA EKONOMIJA

Kroz sport se najbolje vidi i oseća zbog čega je život lep

Beograd
Foto: ABA liga/D. Stjepanović
Srpska ekonomija

Kompanija LG Electronics (LG), vodeći svetski inovator u oblasti tehnologije i potrošačke elektronike, poznata po svojim uređajima kao što su epohalni OLED televizori, atraktivni MoodUp frižideri koji menjaju boje, revolucionarni WashTower ili zadivljujući ARTCOOL Gallery klima uređaji, postala je zvanični sponzor regionalne košarkaške ABA lige u sezoni 2024/2025.

Kao globalna korporacija sa gotovo 75.000 zaposlenih širom sveta, kompanija LG više od 30 godina prisutna je u regionu jugoistočne Evrope. Regionalni centar kompanije smešten je u Mađarskoj, u Budimpešti, a pod njegovim zastupništvom nalazi se još osam zemalja – Srbija, Hrvatska, Bosna i Hercegovina, Crna Gora, Severna Makedonija, Albanija, Bugarska i Slovenija.

S obzirom na to da su učesnici ovog prestižnog takmičenja dolazili ili dolaze iz gotovo svih pomenutih zemalja, saradnja sa regionalnom košarkaškom ligom se prirodno nametnula. Kompanija LG i ABA liga su, drugim rečima, prepoznali regionalno podudaranje svojih brendova i želju da zajedničkim snagama promovišu sportski duh i regionalnu povezanost.

Kao što svojim korisnicima omogućava da uživaju u kvalitetnijem i lagodnijem životu korišćenjem inovativnih proizvoda, tako će sada kompanija LG, sledeći misiju „Život je lep“ (Life’s Good), kroz partnerstvo sa ABA ligom dati doprinos ne samo daljem razvoju regionalne košarke i mladih košarkaša, već i jačanju regionalne saradnje među zemljama.

„Ako postoji jedna stvar koja ujedinjuje sve zemlje u regionu, onda je to sport, kroz koji se najbolje vidi i oseća zbog čega je život lep. Slaveći sve vrednosti košarke kao što su timski duh, zajedništvo, kreativnost i fer-plej, koje su ujedno i naše vrednosti, kompanija LG će s velikim zadovoljstvom podržati ABA ligu u novoj sezoni i ponovo potvrditi svoj status velikog prijatelja sporta“, istakao je Hjun Čeol Li, generalni direktor LG Electronics Magyar Kft.

Da je sponzorstvo kompanije LG od velikog značaja za ABA ligu podvukao je i Dubravko Kmetović, direktor ABA lige.

„Izuzetno smo srećni i ponosni zbog činjenice da je jedan takav renomirani brend, kao što je LG, prepoznao ABA ligu kao idealnog partnera za promociju svojih visokokvalitetnih proizvoda, ali i svih vrednosti zbog kojih je LG brend tako cenjen i poštovan širom sveta. Shodno principu da najbolji prepoznaju najbolje, porodica ABA lige postala je bogatija za ne samo još jednog uvaženog člana, već i idealnog partnera za dalji rast i razvoj našeg jedinstvenog sportskog projekta u širem regionu. Uvereni smo da je ovo samo početak naše saradnje i da ćemo zajedničkim snagama, okupljeni oko magične igre pod obručima, zajedno uspeti da napravimo velike stvari“, naveo je on.

Kompanija LG je u svojoj dugogodišnjoj i bogatoj istoriji bila ponosni sponzor brojnih sportskih takmičenja, kao što su Kopa Amerika, AFF U-22 fudbalski šampionat ili trke Formule 1, a podržavala je i veliki broj planetarno poznatih fudbalskih klubova.

Ostali naslovi

Održiva ambalaža za hranu na bazi kore drveća
Srpska ekonomija
Ambalaža od kore sa visokim antibakterijskim indeksom može značajno smanjiti otpad hrane. Ova ekološka ambalaža produžava rok trajanja kvarljivih proizvoda kao što su meso, povrće i voće do 7 dana i pomaže u smanjenju otpada hrane više od 42%
Proglašeni šampioni održivosti 2024.
Srpska ekonomija
Kompanija Nestlé Srbija dobitnik je prestižne nagrade Šampion održivosti 2024. za projekat „Implementacija procesa regenerativne poljoprivrede kod domaćih dobavljača“ i izuzetan doprinos potcilju 2.4 Agende 2030. Ova nagrada je priznanje za kontinuirane napore kompanije u unapređenju održivih poljoprivrednih praksi i doprinosu zaštiti životne sredine
Dodeljene nagrade najinkluzivnijim poslodavcima za 2024. godinu
Srpska ekonomija
Forum za odgovorno poslovanje i Smart kolektiv, uz podršku Američke agencije za međunarodni razvoj (USAID), po drugi put su dodelili Nagrade za najinkluzivnije poslodavce i to kompanijama koje su usmerene na stvaranje radnog okruženja u kom svi zaposleni imaju jednake mogućnosti za napredovanje i osećaju se uključeno i prihvaćeno u svim sferama rada
Nagrađene škole za konstrukcije od otpada u okviru društveno-odgovorne akcije CCIFS
Srpska ekonomija
Francusko-srpska privredna komora CCIFS organizovala je u bioskopu Cinpelexx u Beo Shopping Center dodelu nagrada i završni događaj velike društveno-odgovorne akcije „Uradi nešto drastično da smeće postane fantastično“ koja je realizovana treću godinu zaredom u saradnji sa Ministarstvom prosvete Republike Srbije
Velike investicione aktivnosti 2025. godini u hotelski sektor i stanogradnju
Srpska ekonomija
Tržište nekretnina Jugoistočne Evrope poslednjih godina pratile su brojne krize pa nije bilo toliko investiranja u nekretnine, ali se u 2025. godini očekuje rast investicionih aktivnosti kao rezultat nižih kamatnih stopa. Investitorima je posebno interesantno Balkansko tržište i Srbija, a najveće interesovanje biće za ulaganje u sektor hotela i stanogradnje
KLM – prva avio-kompanija koja je uvela 100% električne kamione za ketering
Srpska ekonomija
Holandska avio-kompanija KLM, jedan od lidera u održivoj avijaciji, postavila je sebi ciljeve da do 2030. smanji emisiju ugljen-dioksida za 30%, pa zato ulaže sedam milijardi evra u letelice najnovije generacije i koristi održivo avio-gorivo
Na svečanom otvaranju prikazan film Tišina 6-9
Srpska ekonomija
U Etnografskom muzeju u Beogradu od sinoć do 15. decembra 2024. na programu je Drugi Festival grčkog filma. Na svečanom otvaranju prikazan je film „Tišina 6-9“ (Ησυχία 6-9), a manifestaciju je otvorio grčki glumac i reditelj Hristos Pasalis
RGZ indeks pokazuje rast cena stanova od 4,69% u odnosu na prošlu godinu 
Srpska ekonomija
RGZ indeks cena stanova u trećem tromesečju 2024. iznosi 168,69 što predstavlja rast cena stanova od 4,69% u odnosu na isti period prošle godine. U poređenju sa drugim tromesečjem 2024. cene stanova u Srbiji su zabeležile rast od 1,17%
Dvadeset gradova obogaćeno urbanim vrtovima
Srpska ekonomija
Ove godine, projekat je doneo potpuno nove urbane vrtove u 10 gradova, dok je u 10 gradova sa postojećim baštama vršeno unapređenje i proširenje zelenih površina. Novi vrtovi formirani su u Pančevu, Velikoj Plani, Valjevu, Šapcu, Zaječaru, Bajinoj Bašti, Boru, Zrenjaninu, Kruševcu i Gornjem Milanovcu
Od početka 2023. frilenseri podneli više od 22.400 poreskih prijava
Srpska ekonomija
Sve je veći broj frilensera koji blagovremeno, u zakonski propisanom roku, elektronski podnose poreske prijave za ostvarene prihode i broj prijava je od početka godine dostigao skoro 11.000, a samo za treći kvartal ove godine podneto je 3.450 poreskih prijava