LG Electronics (LG) je zauzeo 97. mesto na listi najboljih svetskih brendova za 2024. godinu (Best Global Brands 2024), koju je nedavno objavila konsultantska kuća za svetske brendove Interbrend (Interbrand), s procenjenom vrednošću od približno 6,5 milijardi dolara.
Vrednost brenda LG je porasla za značajnih 38,7 odsto u odnosu na prethodnu godinu, dobivši visoke ocene u kategorijama uloge i snage brenda. Ovaj napredak odražava značajna poboljšanja u poslovanju i konkurentnosti brenda.
Interbrend procenjuje vrednost najboljih svetskih brendova kroz sveobuhvatnu analizu finansijskih performansi kompanije, uloge brenda i njegove snage, uzimajući u obzir faktore kao što su usmerenost, angažovanost i relevantnost. Kao pionir u ovoj industriji, Interbrendovi ISO sertifikovani kriterijumi evaluacije se naširoko smatraju najpouzdanijom metodologijom u svetu brendinga i marketinga.
Interbrend je pozitivno ocenio jasnu viziju da LG postane kompanija koja nudi pametna životna rešenja, kao i njen održiv rast kroz istraživanje novih mogućnosti. Kompanija je takođe prilagodila svoje strategije brenda kako bi se efikasno povezala sa potrošačima različitih generacija u različitim delovima sveta, koristeći metode komunikacije koje imaju odjeka kod publike u onlajn i oflajn režimu.
U julu prošle godine, LG je predstavio svoju viziju transformacije u kompaniju za pametna životna rešenja (Smart Life Solutions Company), s ciljem unapređenja korisničkog iskustva u različitim okruženjima, uključujući domove, poslovne prostore, mobilnost i virtuelne oblasti. Otkako je otpočeo svoju transformaciju, vrednost brenda LG je naglo porasla i više se nego udvostručila – sa približno 3,1 milijarde dolara u 2022. godini, vrednost je porasla na oko 6,5 milijardi dolara u 2024.
Interbrend je takođe pohvalio inicijativu „Brand Reinvent“ kompanije LG, čiji je cilj da pozicionira LG kao mladalački i dinamičan brend, povezan sa kupcima svih generacija iz svih delova sveta.
Kako bi u tome uspeo, LG je objedinio svoju poruku brenda i globalni slogan „Life’s Good“, omogućavajući da ga prihvate sve organizacije na globalnom nivou i njegovu integraciju u svakom aspektu korisničkog iskustva. Ovo uključuje redefinisanje identiteta brenda i vizuelnog izraza. Slogan „Life’s Good“ podrazumeva misiju brenda da kroz svoje proizvode, usluge i komunikaciju pomogne svima da uživaju u dragocenim životnim trenucima. U digitalnoj sferi, simbol brenda „Face of the Future“ privlači kupce prijateljskim osmehom i namigivanjem, podstičući tako osećaj povezanosti putem različitih digitalnih izraza.
LG takođe organizuje kampanje i pop-up događaje koji privlače pažnju budućih korisnika, posebno pripadnika generacije Z, i poziva ih da se povežu sa kompanijom na društvenim mrežama i u realnom životu.
Globalna kampanja „Optimizuj svoj feed“ ima za cilj da širi pozitivu kroz onlajn algoritme, podstičući ljude da imaju optimističan pogled na život. Ova inicijativa je privukla ogromnu pažnju, prikupivši više od 1,8 milijardi pregleda na Jutjubu i Tiktoku u roku od dva meseca od pokretanja.
LG će nastaviti da unapređuje svoj angažman sa generacijom Z kreiranjem prostora za korisničko iskustvo u realnom životu, koji će biti prilagođeni interesovanjima mladih kupaca, kao što su stil života, igre i muzika.
LG je i ranije bio prepoznat kao jedan od 100 najboljih svetskih brendova i to tri godine zaredom, u periodu od 2005. do 2007. godine.
„Transformišemo se iz vodeće kompanije za kućne aparate i potrošačku elektroniku u kompaniju za pametna životna rešenja. Kao deo ove transformacije, pokrenuli smo ponovno osmišljavanje našeg brenda na osnovu našeg dugogodišnjeg obećanja ’Life’s Good’. U ovom istorijskom trenutku poslovne transformacije, ponosni smo što smo prepoznati kao jedan od 100 najboljih svetskih brendova, što je svedočanstvo našeg snažnog prisustva brenda i potencijala rasta“, izjavio je Vilijam Čo, izvršni direktor kompanije LG Electronics.