Dobro došli na web portal SRPSKA EKONOMIJA

NURDOR-u pet miliona dinara

Beograd
Foto: dm drogerie markt
Srpska ekonomija

Kompanija dm donirala je pet miliona dinara Nacionalnom udruženju roditelja dece obolele od raka (NURDOR) za uređenje i opremanje roditeljskih kuća, kao i za podmirivanje tekućih troškova za narednu godinu. NURDOR-ove kuće – smeštene u Nišu, Novom Sadu i Beogradu – pružaju utočište roditeljima dece koja se leče od malignih bolesti van grada u kom žive, obezbeđujući tako porodicama da ostanu na okupu.

Donacija NURDOR-u samo je jedna u nizu aktivnosti usmerenih na podršku zajednici koje sprovodi drogerijski lanac dm u godini u kojoj slavi dve decenije poslovanja u Srbiji.

„U dm-u duboko verujemo da svako dete i svaka porodica zaslužuju ne samo sigurnost već i ljubav, podršku i priliku za bolju budućnost. Zato već dugi niz godina s ponosom pružamo podršku NURDOR-u, organizaciji koja je, baš kao i dm, prisutna u Srbiji već 20 godina. Naša donacija nije samo finansijska pomoć, ona je izraz naše posvećenosti i solidarnosti s onima koji se suočavaju sa velikim izazovima. Verujemo da zajedno možemo da doprinesemo stvaranju boljih uslova za decu i njihove porodice, obezbeđujući im podršku koja će im pomoći da lakše prevaziđu teške trenutke s kojima se suočavaju“, izjavila je Svetlana Jovanović Mitić, resorna menadžerka Marketinga i komunikacija dm Srbija i Severna Makedonija.

Iz NURDOR-a, koji već 20 godina pruža podršku deci oboleloj od raka i njihovim porodicama, izrazili su veliku zahvalnost kompaniji dm na podršci.

„Zahvaljujemo se kompaniji dm drogerie markt na izuzetno značajnoj donaciji. Već godinama nas dm podržava u raznim projektima i, slobodno mogu da kažem: Hvala vam, prijatelji, na vašoj dugogodišnjoj podršci. Naše roditeljske kuće, kojih u ovom trenutku ima pet – tri u Beogradu, jedna u Nišu i jedna u Novom Sadu – pružaju neprocenjivu pomoć porodicama čija se deca leče od malignih bolesti“, istakla je predsednica Upravnog odbora NURDOR-a Jolanda Korora i dodala: „Od 2011. godine, kada smo otvorili prvu kuću, stotine porodica dobile su smeštaj i podršku, a ova donacija omogućava nastavak brige u vidu obezbeđivanja hrane, proizvoda za domaćinstvo, prevoza i podmirivanja tekućih troškova. Vaša podrška omogućava nam da i dalje pružamo utehu i sigurnost našim najmlađima i njihovim porodicama.“

Nacionalno udruženje roditelja dece obolele od raka, poznatije kao NURDOR, pruža praktičnu, emotivnu i materijalnu podršku porodicama suočenim s ovom teškom bolešću. U svojim programima NURDOR nastoji da obezbedi najbolje moguće uslove lečenja i psiho-socijalnu podršku, pružajući ohrabrenje i potrebne informacije roditeljima i deci širom Srbije.

Vođeni idejom da je srećno odrastanje dece ulaganje u našu zajedničku bolju budućnost, dm će nastaviti sa svojim društveno odgovornim aktivnostima. Iz kompanije poručuju da će briga o ljudima ostati središte poslovanja ovog drogerijskog lanca i u budućnosti, sa ciljem da kontinuirano doprinosi zajednici i onima kojima je podrška najpotrebnija.

Ostali naslovi

U Beču raste šuma
Srpska ekonomija
Organizacija „WIENXTRA“ i grad Beč realizuju 9. novembra 2024. godine akciju pošumljavanja, jesenji festival „Šuma mladih Bečlijki i Bečlija“, i pozivaju porodice sa decom da se pridruže sadnji 10.000 stabala i žbunova. Učesnike očekuje i raznovrstan program sa igrama, radionicama, edukativnim štandovima posvećenim šumi i njenim stanovnicima. Učešče je besplatno
Održive prakse daju rezultate
Srpska ekonomija
Renata Matusinović, izvršna direktorka kategorije hrane za jugoistočni region u kompaniji Nestlé, kao najvažniji element uspeha kompanije, zajedno sa brendom THOMY, ističe primenu održivijih praksi proizvodnje i saradnju sa lokalnim proizvođačima
Proglašeni najbolji svetski brendovi
Srpska ekonomija
Interbrend procenjuje vrednost najboljih svetskih brendova kroz sveobuhvatnu analizu finansijskih performansi kompanije, uloge brenda i njegove snage, uzimajući u obzir faktore kao što su usmerenost, angažovanost i relevantnost
Sajam knjiga od 19. do 27. oktobra
Srpska ekonomija
Međunarodni beogradski sajma knjiga, 67. po redu, održaće se od 19. do 27. oktobra na „Beogradskom sajmu”, najavljeno je na današnjoj konferenciji za novinare. Ovogodišnji slogan manifestacije je „Reč je slobodna”
Podrška lokalnim zajednicama
Srpska ekonomija
Mövenpick Resort and Spa Fruške Terme ove godine je udružio snage s Dečjim selom „Dr. Milorad Pavlović“ u Sremskoj Kamenici koje za cilj ima da pomogne deci bez adekvatnog roditeljskog staranja i pruži im srećnije detinjstvo. Dečje selo u Sremskoj Kamenici prikuplja hranu, higijenske potrepštine, igračke, odeću i obuću, školski pribor, sportsku opremu i rekvizite, kao i informatičku opremu
Za prazničnu rasvetu u Beču Grad i Privredna komora preuzimaju 75% troškova
Srpska ekonomija
Vreme božićnih i novogodišnjih praznika je najvažniji period za bečke trgovce. Četvrti kvartal je deo godine kada se od prodaje ostvaruje najveći prihod. Zbog toga se trgovci trude da stvore pozitivno okruženje u tom periodu oko praznika. U šoping-centrima glavno mesto zauzima praznična rasveta, koja trgovcima predstavlja dodatni trošak
Preventivni mamografski pregledi i tokom Meseca borbe protiv raka dojke
Srpska ekonomija
Preventivni mamografski pregledi u okviru akcije „Hajde da imamo vremena za pregled“, koje sprovodi Institut za javno zdravlje Srbije „Dr Milan Jovanović Batut“, pod pokroviteljstvom Ministarstva zdravlja u saradnji sa Grand kafom i Fondom B92 pod sloganom „Ne gledaj u šolju, pregledaj se“, biće dostupni ženama i u oktobru, tokom Međunarodnog meseca borbe protiv raka dojke
Godišnji edukativni program Američke privredne komore AmChamps proslavlja deceniju uspeha
Srpska ekonomija
Tokom 10 godina razvoja AmChamps program prošao je kroz različite izazove i danas se sa ponosom može reći da je kroz raličite aktivnosti prošlo ukupno 478 učesnika - 239 menadžera iz 138 kompanija i 239 studenata sa 32 fakulteta iz 4 grada (Beograda, Niša, Kragujevca i Novog Sada)
Trka za šume
Srpska ekonomija
Fondacija Ana i Vlade Divac u partnerstvu sa Serbia Business Run i ove godine organizuje akciju pošumljavanja „Trka za šume“ sa ciljem da društveno najodgovornije kompanije koje posluju u Srbiji doniraju stabla koja će biti posađena na odabranoj lokaciji. Prošle godine je uz podršku mnogobrojnih kompanija posađeno 2.000 stabala u Zrenjaninu
Besplatni mamografski pregledi i tokom Meseca borbe protiv raka dojke
Srpska ekonomija
Besplatni mamografski pregledi u okviru akcije „Hajde da imamo vremena za pregled“, koju Grand kafa sprovodi zajedno sa Institutom za javno zdravlje Srbije „Dr Milan Jovanović Batut“, pod pokroviteljstvom Ministarstva zdravlja i u saradnji sa Fondom B92, pod sloganom „Ne gledaj u šolju, pregledaj se“