Dobro došli na web portal SRPSKA EKONOMIJA

Proglašeni najbolji svetski brendovi

Biznis
Srpska ekonomija

LG Electronics (LG) je zauzeo 97. mesto na listi najboljih svetskih brendova za 2024. godinu (Best Global Brands 2024), koju je nedavno objavila konsultantska kuća za svetske brendove Interbrend (Interbrand), s procenjenom vrednošću od približno 6,5 milijardi dolara.

Vrednost brenda LG je porasla za značajnih 38,7 odsto u odnosu na prethodnu godinu, dobivši visoke ocene u kategorijama uloge i snage brenda. Ovaj napredak odražava značajna poboljšanja u poslovanju i konkurentnosti brenda.

Interbrend procenjuje vrednost najboljih svetskih brendova kroz sveobuhvatnu analizu finansijskih performansi kompanije, uloge brenda i njegove snage, uzimajući u obzir faktore kao što su usmerenost, angažovanost i relevantnost. Kao pionir u ovoj industriji, Interbrendovi ISO sertifikovani kriterijumi evaluacije se naširoko smatraju najpouzdanijom metodologijom u svetu brendinga i marketinga.

Interbrend je pozitivno ocenio jasnu viziju da LG postane kompanija koja nudi pametna životna rešenja, kao i njen održiv rast kroz istraživanje novih mogućnosti. Kompanija je takođe prilagodila svoje strategije brenda kako bi se efikasno povezala sa potrošačima različitih generacija u različitim delovima sveta, koristeći metode komunikacije koje imaju odjeka kod publike u onlajn i oflajn režimu.

U julu prošle godine, LG je predstavio svoju viziju transformacije u kompaniju za pametna životna rešenja (Smart Life Solutions Company), s ciljem unapređenja korisničkog iskustva u različitim okruženjima, uključujući domove, poslovne prostore, mobilnost i virtuelne oblasti. Otkako je otpočeo svoju transformaciju, vrednost brenda LG je naglo porasla i više se nego udvostručila – sa približno 3,1 milijarde dolara u 2022. godini, vrednost je porasla na oko 6,5 milijardi dolara u 2024.

Interbrend je takođe pohvalio inicijativu „Brand Reinvent“ kompanije LG, čiji je cilj da pozicionira LG kao mladalački i dinamičan brend, povezan sa kupcima svih generacija iz svih delova sveta.

Kako bi u tome uspeo, LG je objedinio svoju poruku brenda i globalni slogan „Life’s Good“, omogućavajući da ga prihvate sve organizacije na globalnom nivou i njegovu integraciju u svakom aspektu korisničkog iskustva. Ovo uključuje redefinisanje identiteta brenda i vizuelnog izraza. Slogan „Life’s Good“ podrazumeva misiju brenda da kroz svoje proizvode, usluge i komunikaciju pomogne svima da uživaju u dragocenim životnim trenucima. U digitalnoj sferi, simbol brenda „Face of the Future“ privlači kupce prijateljskim osmehom i namigivanjem, podstičući tako osećaj povezanosti putem različitih digitalnih izraza.

LG takođe organizuje kampanje i pop-up događaje koji privlače pažnju budućih korisnika, posebno pripadnika generacije Z, i poziva ih da se povežu sa kompanijom na društvenim mrežama i u realnom životu.

Globalna kampanja „Optimizuj svoj feed“ ima za cilj da širi pozitivu kroz onlajn algoritme, podstičući ljude da imaju optimističan pogled na život. Ova inicijativa je privukla ogromnu pažnju, prikupivši više od 1,8 milijardi pregleda na Jutjubu i Tiktoku u roku od dva meseca od pokretanja.

LG će nastaviti da unapređuje svoj angažman sa generacijom Z kreiranjem prostora za korisničko iskustvo u realnom životu, koji će biti prilagođeni interesovanjima mladih kupaca, kao što su stil života, igre i muzika.

LG je i ranije bio prepoznat kao jedan od 100 najboljih svetskih brendova i to tri godine zaredom, u periodu od 2005. do 2007. godine.

„Transformišemo se iz vodeće kompanije za kućne aparate i potrošačku elektroniku u kompaniju za pametna životna rešenja. Kao deo ove transformacije, pokrenuli smo ponovno osmišljavanje našeg brenda na osnovu našeg dugogodišnjeg obećanja ’Life’s Good’. U ovom istorijskom trenutku poslovne transformacije, ponosni smo što smo prepoznati kao jedan od 100 najboljih svetskih brendova, što je svedočanstvo našeg snažnog prisustva brenda i potencijala rasta“, izjavio je Vilijam Čo, izvršni direktor kompanije LG Electronics.

Ostali naslovi

U Beču raste šuma
Srpska ekonomija
Organizacija „WIENXTRA“ i grad Beč realizuju 9. novembra 2024. godine akciju pošumljavanja, jesenji festival „Šuma mladih Bečlijki i Bečlija“, i pozivaju porodice sa decom da se pridruže sadnji 10.000 stabala i žbunova. Učesnike očekuje i raznovrstan program sa igrama, radionicama, edukativnim štandovima posvećenim šumi i njenim stanovnicima. Učešče je besplatno
NURDOR-u pet miliona dinara
Srpska ekonomija
NURDOR-ove kuće – smeštene u Nišu, Novom Sadu i Beogradu – pružaju utočište roditeljima dece koja se leče od malignih bolesti van grada u kom žive, obezbeđujući tako porodicama da ostanu na okupu
Održive prakse daju rezultate
Srpska ekonomija
Renata Matusinović, izvršna direktorka kategorije hrane za jugoistočni region u kompaniji Nestlé, kao najvažniji element uspeha kompanije, zajedno sa brendom THOMY, ističe primenu održivijih praksi proizvodnje i saradnju sa lokalnim proizvođačima
Sajam knjiga od 19. do 27. oktobra
Srpska ekonomija
Međunarodni beogradski sajma knjiga, 67. po redu, održaće se od 19. do 27. oktobra na „Beogradskom sajmu”, najavljeno je na današnjoj konferenciji za novinare. Ovogodišnji slogan manifestacije je „Reč je slobodna”
Podrška lokalnim zajednicama
Srpska ekonomija
Mövenpick Resort and Spa Fruške Terme ove godine je udružio snage s Dečjim selom „Dr. Milorad Pavlović“ u Sremskoj Kamenici koje za cilj ima da pomogne deci bez adekvatnog roditeljskog staranja i pruži im srećnije detinjstvo. Dečje selo u Sremskoj Kamenici prikuplja hranu, higijenske potrepštine, igračke, odeću i obuću, školski pribor, sportsku opremu i rekvizite, kao i informatičku opremu
Za prazničnu rasvetu u Beču Grad i Privredna komora preuzimaju 75% troškova
Srpska ekonomija
Vreme božićnih i novogodišnjih praznika je najvažniji period za bečke trgovce. Četvrti kvartal je deo godine kada se od prodaje ostvaruje najveći prihod. Zbog toga se trgovci trude da stvore pozitivno okruženje u tom periodu oko praznika. U šoping-centrima glavno mesto zauzima praznična rasveta, koja trgovcima predstavlja dodatni trošak
Preventivni mamografski pregledi i tokom Meseca borbe protiv raka dojke
Srpska ekonomija
Preventivni mamografski pregledi u okviru akcije „Hajde da imamo vremena za pregled“, koje sprovodi Institut za javno zdravlje Srbije „Dr Milan Jovanović Batut“, pod pokroviteljstvom Ministarstva zdravlja u saradnji sa Grand kafom i Fondom B92 pod sloganom „Ne gledaj u šolju, pregledaj se“, biće dostupni ženama i u oktobru, tokom Međunarodnog meseca borbe protiv raka dojke
Godišnji edukativni program Američke privredne komore AmChamps proslavlja deceniju uspeha
Srpska ekonomija
Tokom 10 godina razvoja AmChamps program prošao je kroz različite izazove i danas se sa ponosom može reći da je kroz raličite aktivnosti prošlo ukupno 478 učesnika - 239 menadžera iz 138 kompanija i 239 studenata sa 32 fakulteta iz 4 grada (Beograda, Niša, Kragujevca i Novog Sada)
Trka za šume
Srpska ekonomija
Fondacija Ana i Vlade Divac u partnerstvu sa Serbia Business Run i ove godine organizuje akciju pošumljavanja „Trka za šume“ sa ciljem da društveno najodgovornije kompanije koje posluju u Srbiji doniraju stabla koja će biti posađena na odabranoj lokaciji. Prošle godine je uz podršku mnogobrojnih kompanija posađeno 2.000 stabala u Zrenjaninu
Besplatni mamografski pregledi i tokom Meseca borbe protiv raka dojke
Srpska ekonomija
Besplatni mamografski pregledi u okviru akcije „Hajde da imamo vremena za pregled“, koju Grand kafa sprovodi zajedno sa Institutom za javno zdravlje Srbije „Dr Milan Jovanović Batut“, pod pokroviteljstvom Ministarstva zdravlja i u saradnji sa Fondom B92, pod sloganom „Ne gledaj u šolju, pregledaj se“