Dobro došli na web portal SRPSKA EKONOMIJA

Podrška lokalnim zajednicama

Mövenpick pokreće kampanju Kilogram dobrote 2024.
Foto: Mövenpick Resort and Spa Fruške Terme
Srpska ekonomija

Mövenpick Resort and Spa Fruške Terme i ove godine učestvuje u globalnoj inicijativi Mövenpick Hotels & Resorts s ponosom najavljuje inicijativu Kilogram dobrote 2024. Više od 70 godina Mövenpick neguje duh velikodušnosti, a ove godine će se više od 75 hotela i odmarališta u tridesetak zemalja udružiti kako bi ponovo dobrim delima podržali lokalne zajednice.

Inicijativa Kilogram dobrote ulazi u devetu godinu i poziva goste, članove lokalne zajednice i sve zaposlene velikog srca, koji se nazivaju „Heartisti“ (kombinacija engleskih reči heart – srce i art - umetnost) da doniraju prehrambene proizvode, odeću i školski pribor za lokalna udruženja koja su partneri u projektu. Svaka donacija odraz je Mövenpick-ovog uverenja da čak i najmanji čin velikodušnosti stvara značajan i trajan uticaj.

Mövenpick vas poziva da se priključite ovoj akciji i od 14. oktobra do 15. novembra 2024. donirate hranu, odeću, školski pribor, igračke, posteljinu, nameštaj, knjige, sportsku opremu i korišćenu elektronsku opremu poput računara. Donacije možete dostaviti u hotele širom sveta koji učestvuju u inicijativi.

Mövenpick Resort and Spa Fruške Terme ove godine je udružio snage s Dečjim selom „Dr. Milorad Pavlović“ u Sremskoj Kamenici koje za cilj ima da pomogne deci bez adekvatnog roditeljskog staranja i pruži im srećnije detinjstvo. Dečje selo u Sremskoj Kamenici prikuplja hranu, higijenske potrepštine, igračke, odeću i obuću, školski pribor, sportsku opremu i rekvizite, kao i informatičku opremu. Dečje selo će osigurati da donacije iz inicijative Kilogram dobrote dođu upravo do one dece kojima je ta pomoć i najpotrebnija.

„Mi u Mövenpick Resort and Spa Fruške Terme hotelu verujemo da se prava gostoljubivost ne završava na vratima, izlaskom gosta iz hotela, nego da dopire do same srži naše lokalne zajednice”, rekao je Dejan Pejčinović, direktor hotela Mövenpick Resort and Spa Fruške Terme i dodao: Ponosni smo što sarađujemo s Dečjim selom „Dr. Milorad Pavlović“ u Sremskoj Kamenici, koje je usmereno prema onima kojima je pomoć najpotrebnija. Kroz kampanju Kilogram dobrote ne samo da doniramo neophodne potrepštine, već i podstičemo duh zajedništva i empatije koji je u skladu s našim osnovnim vrednostima.“

​Nasleđe velikodušnosti
 

Još od 1948, Mövenpick neguje kulturu velikodušnosti nadahnutu idejama njegovog osnivača Uelija Pragera. Ovaj vizionar je verovao da se i najobičnije stvari mogu raditi na pravi način. Inicijativa Kilogram dobrote pokrenuta je 2015. i od tada je uticala na hiljade života širom sveta, a prikupljeno je više od 90 hiljada kilograma donacija za ljude kojima su one najpotrebnije. Ova inicijativa predstavlja snažan podsetnik da velikodušnost ne poznaje granice i ujedinjuje ljude i zajednice u jedan zajednički cilj – da svet postane bolje mesto.

„Mövenpick-ova kampanja Kilogram dobrote oslikava našu nepokolebljivu predanost u stvaranju pozitivnog uticaja u zajednicama u kojima delujemo”, rekao je Benoa Rakle, predsednik Premium brendova u Accor-u, svetskoj hotelskoj grupaciji u čijem je portfoliju Mövenpick.

„Naše nasleđe temelji se na uverenju kako velikodušnost ima moć da transformiše živote ljudi, a kroz ovu inicijativu vidimo da i mali postupci mogu stvoriti lančanu reakciju, odnosno mogu okupiti ljude i pomoći onima kojima je to potrebno. Stvaranjem iskrenih ljudskih veza ne pružamo samo podršku, nego i inspirišemo druge da nastave sa darivanjem. Ova tradicija darivanja više je od trenutka; to je pokret koji odražava srž onoga što jesmo kao brend,“ dodao je Benoa Rakle.

Slavimo dobrotu širom sveta
 

Kilogram dobrote odražava osnovna načela svih Mövenpick hotela: negovanje povezanosti, poticanje ideje zajedništva, doniranje hrane za opšte dobro i podsticanje na okupljanje ljudi i zajednica. Odabir dobrotvornih organizacija i udruženja širom sveta odražava ove osobine Mövenpick brenda. Kroz Kilogram dobrote, zaposleni u Mövenpick hotelima – „Heartisti“, gosti i članovi zajednice udružuju se kako bi pomogli onima kojima je to potrebno, prikupljaju donacije i svojim doprinosom obogaćuju živote ljudi. Donacije će podržati rad organizacija i udruženja širom sveta koje se bave raspodelom donirane hrane u vidu obroka i osnovnih namirnica, kao i inicijativama koje podstiču povezivanje putem donacija u vidu edukativnih materijala, knjiga i
pribora za umetničko stvaranje. Svaki hotel koji učestvuje u inicijativi odabira lokalnog humanitarnog partnera i tako osigurava pozitivan uticaj u zajednici.

Pridružite se pokretu velikodušnosti

Mövenpick vas poziva da se priduržite ovom globalnom pokretu. Od 14. oktobra do 15. novembra vaše donacije možete doneti u hotele širom sveta koji učestvuju u inicijativi, a svi prilozi ići će direktno lokalnim humanitarnim partnerima. Za više informacija posetite https://movenpick.accor.com/en/kilo-of-kindness.html.

Kako se priključiti
1. Posetite Movenpick.com i saznajte koji Mövenpick hotel u vašoj blizini učestvuje u akciji.
2. Prikupite donacije poput nekvarljive hrane, korišćene odeće, školskog pribora, igračaka, posteljine, knjiga, sportske opreme i elektronskih uređaja.
3. Donosite svoje donacije u periodu od 14. oktobra do 15. novembra 2024. u najbliži Mövenpick hotel koji učestvuje u inicijativi.
5. Ostavite donacije u za to označenom području u lobiju Mövenpick hotela, a ljubazni zaposleni – „Heartisti“ rado će vam pokazati gde je tačno to mesto.

Ostali naslovi

U Beču raste šuma
Srpska ekonomija
Organizacija „WIENXTRA“ i grad Beč realizuju 9. novembra 2024. godine akciju pošumljavanja, jesenji festival „Šuma mladih Bečlijki i Bečlija“, i pozivaju porodice sa decom da se pridruže sadnji 10.000 stabala i žbunova. Učesnike očekuje i raznovrstan program sa igrama, radionicama, edukativnim štandovima posvećenim šumi i njenim stanovnicima. Učešče je besplatno
NURDOR-u pet miliona dinara
Srpska ekonomija
NURDOR-ove kuće – smeštene u Nišu, Novom Sadu i Beogradu – pružaju utočište roditeljima dece koja se leče od malignih bolesti van grada u kom žive, obezbeđujući tako porodicama da ostanu na okupu
Održive prakse daju rezultate
Srpska ekonomija
Renata Matusinović, izvršna direktorka kategorije hrane za jugoistočni region u kompaniji Nestlé, kao najvažniji element uspeha kompanije, zajedno sa brendom THOMY, ističe primenu održivijih praksi proizvodnje i saradnju sa lokalnim proizvođačima
Proglašeni najbolji svetski brendovi
Srpska ekonomija
Interbrend procenjuje vrednost najboljih svetskih brendova kroz sveobuhvatnu analizu finansijskih performansi kompanije, uloge brenda i njegove snage, uzimajući u obzir faktore kao što su usmerenost, angažovanost i relevantnost
Sajam knjiga od 19. do 27. oktobra
Srpska ekonomija
Međunarodni beogradski sajma knjiga, 67. po redu, održaće se od 19. do 27. oktobra na „Beogradskom sajmu”, najavljeno je na današnjoj konferenciji za novinare. Ovogodišnji slogan manifestacije je „Reč je slobodna”
Za prazničnu rasvetu u Beču Grad i Privredna komora preuzimaju 75% troškova
Srpska ekonomija
Vreme božićnih i novogodišnjih praznika je najvažniji period za bečke trgovce. Četvrti kvartal je deo godine kada se od prodaje ostvaruje najveći prihod. Zbog toga se trgovci trude da stvore pozitivno okruženje u tom periodu oko praznika. U šoping-centrima glavno mesto zauzima praznična rasveta, koja trgovcima predstavlja dodatni trošak
Preventivni mamografski pregledi i tokom Meseca borbe protiv raka dojke
Srpska ekonomija
Preventivni mamografski pregledi u okviru akcije „Hajde da imamo vremena za pregled“, koje sprovodi Institut za javno zdravlje Srbije „Dr Milan Jovanović Batut“, pod pokroviteljstvom Ministarstva zdravlja u saradnji sa Grand kafom i Fondom B92 pod sloganom „Ne gledaj u šolju, pregledaj se“, biće dostupni ženama i u oktobru, tokom Međunarodnog meseca borbe protiv raka dojke
Godišnji edukativni program Američke privredne komore AmChamps proslavlja deceniju uspeha
Srpska ekonomija
Tokom 10 godina razvoja AmChamps program prošao je kroz različite izazove i danas se sa ponosom može reći da je kroz raličite aktivnosti prošlo ukupno 478 učesnika - 239 menadžera iz 138 kompanija i 239 studenata sa 32 fakulteta iz 4 grada (Beograda, Niša, Kragujevca i Novog Sada)
Trka za šume
Srpska ekonomija
Fondacija Ana i Vlade Divac u partnerstvu sa Serbia Business Run i ove godine organizuje akciju pošumljavanja „Trka za šume“ sa ciljem da društveno najodgovornije kompanije koje posluju u Srbiji doniraju stabla koja će biti posađena na odabranoj lokaciji. Prošle godine je uz podršku mnogobrojnih kompanija posađeno 2.000 stabala u Zrenjaninu
Besplatni mamografski pregledi i tokom Meseca borbe protiv raka dojke
Srpska ekonomija
Besplatni mamografski pregledi u okviru akcije „Hajde da imamo vremena za pregled“, koju Grand kafa sprovodi zajedno sa Institutom za javno zdravlje Srbije „Dr Milan Jovanović Batut“, pod pokroviteljstvom Ministarstva zdravlja i u saradnji sa Fondom B92, pod sloganom „Ne gledaj u šolju, pregledaj se“