Dobro došli na web portal SRPSKA EKONOMIJA
171 do 176 od 176
Piše: Danka Milošević
Istraživanja globalnih analitičkih kuća koje se bave rezultatima implementacije ERP i CRM poslovnih rešenja u svetskoj privredi beleže da se povećanje dobiti u firmama koje su ih primenile kreće od 10 do 30 odsto, usled povećanja produktivnosti zaposlenih, poboljšanja efikasnosti procesa ili smanjenja operativnih troškova ...
Piše: Vladimir Đuričić
Za četiri godine, koliko sam ambasador u Srbiji, najveći napredak za mene, ali i za predstavnike austrijskog biznisa, sigurno je bio početak pregovora o učlanjenju Srbije u EU. To je jasan signal da Srbija kreće evropskim putem i pruža sigurnost uloženom kapitalu ...
Piše: Vladimir Đuričić
Opština Palilula proglašena je za jednu od 15 slobodnih carinskih zona u Srbiji, a ja sam se skoro priključio Nacionalnoj alijansi lokalnog ekonomskog razvoja (NALED). Dakle, ne sedimo skrštenih ruku i rezultati moraju da uslede, konstatuje u intervjuu za Srpsku ekonomiju predsednik Gradske opštine Palilula Aleksandar Jovičić. ...
Piše: Vladimir Đuričić
Rekordan broj novoosnovanih preduzetničkih radnji i preduzeća, njih oko 36.000, i činjenica da prvi put u 2016. godini imamo za 17.000 veći broj osnovanih u odnosu na broj ugašenih firmi, najbolje govore o rezultatima ostvarenim u godini koju je Vlada Srbije označila kao preduzetničku ...
Piše: Momčilo Antonijević
I ja sam za podsticanje domaće ekomonije, ali moramo se potruditi da ona bude što konkurentnija. A pošto smo pustili da tržište bude potpuno liberalno, došli smo do toga da jako malo naše robe može da se takmiči sa svetskom, i po ceni i po kvalitetu. Nema to, dakle, veze sa kupujmo, nego s tim što mi u Srbiji više ništa kvalitetno ne možemo da proizvedemo ...
Piše: Danka Milošević
Za razliku od vremena od pre petnaestak godina, kada se od agencija očekivalo da budu specijalizovane za određene usluge, danas kao da je taj krug zatvoren, pa se očekuje kompletna usluga na jednom mestu. Ovo se najpre odnosi na strategije koje oglašivački vek proizvoda ili usluge oblikuju i prate od samog početka do konačnog prodajnog uspeha ...