Dobro došli na web portal SRPSKA EKONOMIJA

Coca-Cola HBC Srbija postala zvanični partner Evropskog prvenstva u vodenim sportovima

Beograd
Foto: David Damnjanović
Srpska ekonomija

Evropsko prvenstvo u vodenim sportovima u Beogradu danas je dobilo novog partnera u sponzorskom pulu – Coca-Cola HBC Srbija i Crna Gora.

U prostorijama SRC „25. maj – Milan Gale Muškatirović“ danas je potpisan sporazum o saradnji između jedne od najvećih svetskih punionica brendova kompanije Coca-Cola i Evropskog prvenstva u vodenim sportovima, čime su čuveni brendovi Rosa i Powerade postali zvanična pića evropskog šampionata.

Nakon potpisivanja sporazuma i obilaska bazena, Svetoslav Atanasov, generalni direktor kompanije Coca-Cola HBC Srbija i Crna Gora, nije krio zadovoljstvo zbog toga što će se sportisti na Evropskom prvenstvu hidrirati dobro poznatim pićima iz njihovog portfolija.

„Ponosni smo što smo deo ovog izuzetnog sportskog događaja, koji promoviše prave vrednosti, ali i inspiriše na prevazilaženje sopstvenih granica. Zadovoljstvo je ovih dana gledati takmičare koji dele isti san i kroz brendove Rosa i Powerade biti deo tog sna – osigurati vizu za Olimpijske igre u svojim disciplinama. Baš kao što Coca-Cola promoviše zajedništvo, tako i Evropsko prvenstvo u vodenim sportovima i Olimpijske igre veličaju potencijal svakog pojedinca, prelaze granice i kulture i inspirišu milione ljudi širom sveta. Verujemo u važnost pravilne hidratacije i zato su naši brendovi dugi niz godina uz sportiste, omogućavajući im da postignu vrhunske rezultate i da se osveže na svakom koraku do cilja. Jer to je upravo i srž naše misije u Coca-Cola Hellenic-u, da otvaramo trenutke koji nas sve osvežavaju“, istakao je on.

Organizatori takmičenja naveli su da je saradnja sa globalnim gigantom velika privilegija.

„Nakon podrške koju smo dobili od Republike Srbije i Evropske federacije vodenih sportova (LEN), ovo je najznačajnija partnerska podrška dosad za naše takmičenje. Velika je čast i privilegija što je jedna ovako velika globalna kompanija prepoznala interes da podrži jedan od najvećih međunarodnih sportskih događaja ove godine, koji se po prvi put u istoriji održava u našoj zemlji“, naglasio je Nemanja Svjetličić, izvršni direktor Evropskog prvenstva u vodenim sportovima, i zahvalio se kompaniji Coca-Cola HBC Srbija i Crna Gora na saradnji.

Evropsko prvenstvo u vodenim sportovima u Beogradu traje do 23. juna, a takmičari iz više od 40 zemalja nadmeću se u četiri discipline – plivanje, umetničko plivanje, skokovi u vodu i plivanje na otvorenim vodama. Evropski šampionat u srpskoj prestonici će ujedno biti i poslednja prilika za plivače da se kvalifikuju za predstojeće Olimpijske igre u Parizu.

Ostali naslovi

Beč podstiče manje firme u vezi sa veštačkom inteligencijom
Srpska ekonomija
Bečki fond za podsticaj zaposlenih (waff) podržava mala i srednja preduzeća do 64.000 evra za nove razvojne projekte i inovacije, kao i za zapošljavanje vezano za veštačku inteligenciju (VI)
Uz manji karbonski otisak prinosi stabilni a uštede u ratarstvu i do 47%
Srpska ekonomija
Srpski lanac snabdevanja od njive do trpeze emituje šest miliona tona ugljen dioksida na godišnjem nivou, od čega čak 66% dolazi iz primarne proizvodnje, dok sektor prerade generiše 24%, pokazala je Analiza karbonskog otiska i održivosti u primarnoj ratarskoj proizvodnji, koju je inicirao i izradio NALED, u saradnji sa konsultantskom kućom PwC
Studenti iz Srbije u međunarodnom programu plaćene prakse Summer's Cool
Srpska ekonomija
Od kada se Srbija pridružila inicijativi Summer's Cool 2020. godine, skoro 60 talentovanih mladih pojedinaca aktivno je učestvovalo u programu, podstičući svoj lični i profesionalni razvo
Na lepom plavom Dunavu u novom svetlu
Srpska ekonomija
Za jedno od najpoznatijih muzičkih kompozicija na svetu, koje je ostavilo trajan pečat i u filmskoj istoriji, valcer Johana Štrausa „Na lepom plavom Dunavu“, traži se nova moderna filmska interpretacija. Otvoren je međunarodni konkurs „Dunav, tako plav – evergrin u novom svetlu“
Elektronski registar nelegalnih objekata ubrzao bi proces legalizacije
Srpska ekonomija
Dosadašnji pristup rešavanju problema nelegalne gradnje nije dao željene rezultate ni posle gotovo 30 godina, a u gradovima koji imaju do 100.000 stanovnika, u proseku 40.000 predmeta čeka na ozakonjenje. Godišnje se reši oko 1.500, dok isto toliko novih nastane
Besplatni letnji programi za decu u Dečjem kulturnom centru Beograda
Srpska ekonomija
Dečji kulturni centar Beograda i ovog letnjeg raspusta pripremio je besplatne programe i kreativne radionice za decu i mlade koji svoj raspust provode u Beogradu. Na adresi ovog centra, u Takovskoj 8, deca će imati priliku da vide proces rada i da oprobaju svoja umeća u Ateljeu za likovnu i primenjenu umetnost, Baletskom studiju, Muzičkoj igraonici ...
Održava se 34. muzički Filmski festival u Beču
Srpska ekonomija
Već više od 30 godina grad Beč svakog leta poziva ljubitelje kulturnih sadržaja na besplatno uživanje na trgu ispred gradske kuće. Tokom 65 dana, i ove godine, od 29. juna do 1. septembra, Filmski festival nudi jedinstvenu kombinaciju velikih muzičkih produkcija iz oblasti opere, klasične muzike, popa, roka, džeza, plesa, svetske muzike i mjuzikla
Blokčejn tehnologija
Srpska ekonomija
Superklaster Odličan3, formiran u u okviru projekta Srbija Inovira, uz podršku Američke agencije za međunarodni razvoj (USAID) i ICT Hub-a deo je ovogodišnjeg Festivala Game Changer, jednog od najistaknutijih tech događaja, koji će se održati u Tivtu od 4. do 6. jula i okupiti više od 9000 posetilaca i 500 učesnika programa
Svet ne uspeva da ispuni obećanje Ciljeva održivog razvoja
Srpska ekonomija
Sa samo šest preostalih godina, trenutni napredak je daleko ispod onoga što je potrebno za postizanje Ciljeva održivog razvoja. Bez ogromnih investicija i pojačanih akcija, ostvarenje COR-a – plana za otporniji i prosperitetniji svet i mape izlaska iz trenutnih globalnih kriza – ostaće nedostižno, upozorava Izveštaj o Ciljevima održivog razvoja za 2024. godinu
Usklađivanje poslovnih i porodičnih obaveza zaposlenih doprinosi jačanju poslovanja kompanija
Srpska ekonomija
Ulaganjem u inicijative prilagođene porodici, i naporima zaposlenih da održe ravnotežu između poslovnog i privatnog života, kompanije doprinose jačanju svojih brendova, povećavaju privlačnost i zadržavanje zaposlenih i prikazuju se kao društveno odgovorne, zaključeno je u Novom Sadu, u Kulturnoj stanici Eđšeg