Dobro došli na web portal SRPSKA EKONOMIJA

Riznica ukusa iz Srbije bogatija nego ikada

Beograd
Srpska ekonomija

U okviru kampanje „Riznica ukusa iz Srbije“, u svim Super Vero marketima do 20. oktobra, kupci imaju priliku da otkriju pažljivo selektovanu ponudu domaćih proizvoda, nastalih sa puno posvećenosti i ljubavi, u malim gazdinstvima širom Srbije.

Na policama se mogu pronaći mlečni specijaliteti, poput kravlje i kozje surutke, kačkavalja iz Pirota sa zaštićenim geografskim poreklom, kao i organskih sireva sa Zlatibora, obogaćenih začinskim biljem. Ljubitelji suhomesnatih proizvoda mogu da izaberu između delikatesa od mangulice, ovčijih kobasica, konjskog i bivoljeg mesa, sudžuka, kao i specijaliteta iz Zasavice i Bojčinske šume, pripremanih po tradicionalnim receptima.

U segmentu delikatesa, ponuda uključuje ajvare od cepkane paprike bez aditiva, zimnica od zelene paprike sa tartufima, domaće džemove sa neobičnim dodacima, fermentisani crni i beli luk, kao i sirupe od mladih borovih izdanaka, drenjina i dunja. Tu su i smrznute organske višnje, maline i kupine, koje čuvaju nutritivne vrednosti tokom cele godine.

Ova pažljivo odabrana kolekcija ukazuje na bogatstvo domaće kuhinje – ne samo kao gurmanske tradicije, već i kao prostora u kojem se prošlost i savremeni ukus uspešno spajaju.

Kampanja „Riznica ukusa iz Srbije“ već godinama ima za cilj da kroz konkretne proizvode predstavi i sačuva kulturno i gastronomsko nasleđe naše zemlje. Pored ukusa, kroz liflet i informativne materijale, kupci mogu da saznaju više o autohtonim sortama, zanatima, običajima i zanimljivostima iz naše prošlosti – poput toga ko su župske dame iz neolita, ili u kakvoj su vezi Stefan Nemanja i jedno od najstarijih vinogorja Balkana.

„Kroz ‘Riznicu ukusa iz Srbije’ nastojimo da kupcima približimo bogatstvo domaće baštine i podsetimo koliko su naši preci ostavili vredno nasledstvo koje danas čuvamo za pokoljenja. Zato svake godine proširujemo ponudu, kako tokom kampanje, tako i tokom cele godine. Kupci zajedno sa nama učestvuju u podršci malih dobavljača, kojima dajemo prostor da rastu pod svojim imenom. Proizvodi koje potrošači budu najbolje prihvatili ostaju u našem asortimanu i često izlaze i van našeg sistema. Drago nam je kad vidimo uspehe onih kojima je Riznica bila odskočna daska. To su divne lične priče i zato nam je ovaj projekat najbliskiji srcu“, poručuju iz Super Vera.

Izdvajamo neke od proizvoda zbog kojih se ogladni već pri prvom prelistavanju lifleta – poput heljdopite sa sirom i kajmakom, zimnice sa tartufima i mnogih drugih ukusa koji svedoče o tome koliko je domaće istovremeno i autentično – i moderno.

Ostali naslovi

Kolarčev amanet obasjan sunčevom energijom
Srpska ekonomija
Na krovu zgrade Zadužbine Ilije M. Kolarca, jedne od najznačajnijih kulturnih institucija u Srbiji, instaliran je solarni sistem za produkciju električne energije, čime je ova ustanova napravila još jedan korak ka održivoj budućnosti
Srbija zaostaje u online učenju
Srpska ekonomija
Prema podacima Republičkog zavoda za statistiku za 2024. godinu, svega 11% građana Srbije pohađalo je neki online kurs, dok je u Evropskoj uniji taj procenat 18%
Sanjari se okupljaju u Piranu
Srpska ekonomija
Festival Piran Idea je okupio više od 1.000 predstavnika iz 47 zemalja. Prezentacije legendi advertajzinga inspirisale su hiljade, dok su mnogobrojne nagrade dodeljivane tokom ovog festivala potvrdile njegovu relevantnost za region
Otkrijte sve što možda niste znali o putu kafe od zrna do šoljice
Srpska ekonomija
Danas obeležavamo Međunarodni dan kafe, napitka koji je neizostavni deo naše svakodnevice – onaj miris koji nas budi ujutru, omiljeni povod za okupljanje porodice i prijatelja, i saveznik kada nam zatreba dodatna doza energije. Ipak, uprkos njenoj sveprisutnosti, postoji mnogo zanimljivosti o kafi koje nam nisu poznate
Galenika šestu godinu zaredom uz žene u borbi protiv raka dojke
Srpska ekonomija
Farmaceutska kompanija Galenika i njen brend Pantenol šestu godinu zaredom realizuju društveno‑odgovorni projekat ,,Pantenol Roze oktobar’’ usmeren na kampanju podizanja svesti žena o važnosti prevencije u borbi protiv raka dojke, kao i donaciju zdravstvenoj ustanovi u Srbiji
Pravo na dom za sve građane
Srpska ekonomija
Ujedinjene nacije već godinama preporučuju formalizaciju kao ključni korak za jačanje pravne sigurnosti, ekonomskog razvoja i socijalne uključenosti građana. Srbija je pokrenula najveću aktivnost tog tipa u svojoj istoriji. Najveći primeri masovne formalizacije do sada sprovedeni su u Grčkoj i Brazilu
Izložbom najavljen početak nove sezone Evrolige
Srpska ekonomija
Kompanija MaxBet je u Galeriji Belgrade izložbom „Evroliga na Max – Izložba na Max“ najavila početak nove sezone Evrolige. Posetioci su u jednoj šetnji kroz postavku videli izbor upečatljivih fotografija i istaknutih video zapisa iz 25 sezona evropske košarke, uz presek ključnih trenutaka i igrača koji su oblikovali takmičenje
SAP Business Suite Innovation Day održan u Beogradu
Srpska ekonomija
Kompanija SAP uspešno je organizovala SAP Business Suite Innovation Day u Sava Centru u Beogradu, gde je okupila poslovne lidere, korisnike i stručnjake kako bi istražili novu, hrabru viziju SAP-a za upravljanje preduzećima
Niš prvi grad u Srbiji potpuno pokriven pametnim brojilima
Srpska ekonomija
Elektrodistribucija Srbije nastavlja sa akcijom zamene brojila što će obezbediti ukupno 960.000 pametnih brojila na mreži do kraja 2026. godine, rekla je Biljana Komnenić, v. d. direktora Elektrodistribucije Srbije, na Međunarodnoj stručnoj konferenciji Pametnim brojilima do unapređenja elektroenergetskog distributivnog sistema
Srbija sve češća meta naprednih fišing napada
Srpska ekonomija
Na konferenciji eSecurity 2025, kompanija Kaspersky predstavila je najnovije podatke o globalnom i regionalnom pejzažu sajber pretnji. Razvoj veštačke inteligencije (AI) ubrzano menja taktike sajber-kriminalaca, dok Srbija i region Zapadnog Balkana sve češće postaju meta naprednih kampanja fišinga