Dobro došli na web portal SRPSKA EKONOMIJA

Sanjari se okupljaju u Piranu

Regionalni board meeting
Foto: New Moment
Srpska ekonomija

- Ništa nije ostvareno dok prethodno nije odsanjano. Reči koje je često ponavljao Dragan Sakan, vizionar i osnivač New Moment agencije, odzvanjale su ovih dana u srcu Pirana. U ovom idiličnom gradu održan je regionalni board meeting, posvećen 25. godišnjici Piran Idea – prve škole kreativnog mišljenja u regionu.

Još 2000. godine, Dragan Sakan osnovao je Ideas Campus u Piranu, koji je prerastao u Piran Idea Festival, epicentar kreativnosti i ideja. Kampus je bio više od edukativnog programa - bio je san o svetu gde kreativci iz Evrope i sveta razmenjuju mišljenja, u kojem se advertajzing pretvara u umetnost, a ideje postaju pokretači akcije.

„Saki je verovao da ideja vredi više od svake valute, a da je Piran mesto gde se snovi rađaju. Danas kada slavimo i 25 godina Piran Idea festivala, nastavljamo da gradimo poslovanje na tim temeljima. Balkanska kreativnost ima snagu da osvoji svet – uz srce, emocije i neustrašivost, kao i spremnost na konstantno učenje, prihvatanje promena i praćenje trendova“, izjavio je Žarko Sakan, Managing Director New Moment agencije.

New Moment je tokom četiri decenije svog postojanja izgradio mrežu od preko 250 stručnjaka u devet gradova regiona, realizovao hiljade kampanja, osvojio deset Kanskih lavova kao deo WPP grupe i transformisao mnoge brendove u velike globalne igrače.

"Piran Idea festival nam je pokazao da ništa nije nemoguće ako se sanja dovoljno hrabro, a mi smo se okupili da oživimo taj duh. Istorija New Momenta ispisana je hiljadama ideja koje su oblikovale brendove i menjale advertajzing, a našu budućnost gradimo na uverenju da je promena jedina konstanta i da, verni svom imenu („Nomen est omen“), uvek ostajemo novi. Saki nas je naučio da gledamo srcem, i zahvalan sam našem regionalnom timu što čini da snovi postanu stvarnost. Velika je prednost i čast imati pored sebe tim ljudi koji su u agenciji 15, 20 i više godina", izjavio je Lazar Sakan, CEO New Moment agencije.

Festival Piran Idea je okupio više od 1.000 predstavnika iz 47 zemalja. Prezentacije legendi advertajzinga inspirisale su hiljade, dok su mnogobrojne nagrade dodeljivane tokom ovog festivala potvrdile njegovu relevantnost za region.

U čast dvostrukog jubileja održan je, regionalni board meeting u Piranu, a okupio je predstavnike New Moment kancelarija iz Beograda, Ljubljane, Sarajeva, Podgorice, Prištine, Skoplja, Tirane, Zagreba i Sofije. Fokus je bio na razmeni ideja, prezentaciji vizija i definisanju strategije za budućnost. Regionalne kancelarije usaglasile su se oko petogodišnjeg plana, i projekata na kojima će zajedno raditi.

New Moment i Piran Idea festival nastavljaju da inspirišu, jer u svetu gde se menja sve, jedna stvar ostaje ista, a to je da snovi menjaju svet.

Ostali naslovi

Riznica ukusa iz Srbije bogatija nego ikada
Srpska ekonomija
Gde možete da kupite đubek, pirotski kačkavalj, peglanu kobasicu, organski sir sa Zlatibora, konjski pršut i još mnogo autentičnih proizvoda iz svih krajeva Srbije – na jednom mestu?
Kolarčev amanet obasjan sunčevom energijom
Srpska ekonomija
Na krovu zgrade Zadužbine Ilije M. Kolarca, jedne od najznačajnijih kulturnih institucija u Srbiji, instaliran je solarni sistem za produkciju električne energije, čime je ova ustanova napravila još jedan korak ka održivoj budućnosti
Srbija zaostaje u online učenju
Srpska ekonomija
Prema podacima Republičkog zavoda za statistiku za 2024. godinu, svega 11% građana Srbije pohađalo je neki online kurs, dok je u Evropskoj uniji taj procenat 18%
Otkrijte sve što možda niste znali o putu kafe od zrna do šoljice
Srpska ekonomija
Danas obeležavamo Međunarodni dan kafe, napitka koji je neizostavni deo naše svakodnevice – onaj miris koji nas budi ujutru, omiljeni povod za okupljanje porodice i prijatelja, i saveznik kada nam zatreba dodatna doza energije. Ipak, uprkos njenoj sveprisutnosti, postoji mnogo zanimljivosti o kafi koje nam nisu poznate
Galenika šestu godinu zaredom uz žene u borbi protiv raka dojke
Srpska ekonomija
Farmaceutska kompanija Galenika i njen brend Pantenol šestu godinu zaredom realizuju društveno‑odgovorni projekat ,,Pantenol Roze oktobar’’ usmeren na kampanju podizanja svesti žena o važnosti prevencije u borbi protiv raka dojke, kao i donaciju zdravstvenoj ustanovi u Srbiji
Pravo na dom za sve građane
Srpska ekonomija
Ujedinjene nacije već godinama preporučuju formalizaciju kao ključni korak za jačanje pravne sigurnosti, ekonomskog razvoja i socijalne uključenosti građana. Srbija je pokrenula najveću aktivnost tog tipa u svojoj istoriji. Najveći primeri masovne formalizacije do sada sprovedeni su u Grčkoj i Brazilu
Izložbom najavljen početak nove sezone Evrolige
Srpska ekonomija
Kompanija MaxBet je u Galeriji Belgrade izložbom „Evroliga na Max – Izložba na Max“ najavila početak nove sezone Evrolige. Posetioci su u jednoj šetnji kroz postavku videli izbor upečatljivih fotografija i istaknutih video zapisa iz 25 sezona evropske košarke, uz presek ključnih trenutaka i igrača koji su oblikovali takmičenje
SAP Business Suite Innovation Day održan u Beogradu
Srpska ekonomija
Kompanija SAP uspešno je organizovala SAP Business Suite Innovation Day u Sava Centru u Beogradu, gde je okupila poslovne lidere, korisnike i stručnjake kako bi istražili novu, hrabru viziju SAP-a za upravljanje preduzećima
Niš prvi grad u Srbiji potpuno pokriven pametnim brojilima
Srpska ekonomija
Elektrodistribucija Srbije nastavlja sa akcijom zamene brojila što će obezbediti ukupno 960.000 pametnih brojila na mreži do kraja 2026. godine, rekla je Biljana Komnenić, v. d. direktora Elektrodistribucije Srbije, na Međunarodnoj stručnoj konferenciji Pametnim brojilima do unapređenja elektroenergetskog distributivnog sistema
Srbija sve češća meta naprednih fišing napada
Srpska ekonomija
Na konferenciji eSecurity 2025, kompanija Kaspersky predstavila je najnovije podatke o globalnom i regionalnom pejzažu sajber pretnji. Razvoj veštačke inteligencije (AI) ubrzano menja taktike sajber-kriminalaca, dok Srbija i region Zapadnog Balkana sve češće postaju meta naprednih kampanja fišinga