Republički geodetski zavod nastavlja sa unapređenjem kvaliteta usluga i usklađivanjem sa međunarodnim standarima uvođenjem ISO 9001 standarda za sistem menadzmenta kvalitetom (QMS). Ova inicijativa, koja se sprovodi u partnerstvu sa Institutom za standarde i tehnologije, ima za cilj usklađivanje RGZ-ovih usluga sa međunarodnim standardima što će doprineti da su poslovni procesi usredsređeni na građane, jer se poboljšava pristup i upravljanje poslovnim procesima.
Nakon uspešno završene obuke zaposlenih, tim Republičkog geodetskog zavoda ojačan je sa 3 sertifikovana eksperta za implementaciju međunarodnog standarda ISO 9001, kao i 13 stručnjaka za sprovođenje kvaliteta poslovanja unutar institucije. Takođe, obavljena je i obuka načelnika koji rade u Službama katastra nepokretnosti.
Republički geodetski zavod, kao društveno odgovorna državna institucija, uvodi ove standarde kao potvrdu svoje težnje za proširenjem i jačanjem regulisanog tržišta nepokretnosti, gde upis u katastar nepokretnosti predstavlja jedini siguran garant sigurnosti vlasništva nad nepokretnostima.
Usklađivanje sa međunarodnim standardima omogućuje RGZ-u da podigne kvalitet, efikasnost, bezbednost i održivost podataka i poslovanja na još viši nivo, što će dodatno unaprediti sigurnost podataka građana Srbije, koji se već izdvaja kao jedna od najboljih u svetu.
ISO 9001 predstavlja međunarodni standard koji definiše zahteve za sistem upravljanja kvalitetom u organizaciji, čime se postavljaju osnovni uslovi za međunarodnu sertifikaciju. Sistem kvaliteta igra ključnu ulogu u postizanju postavljenih ciljeva u pogledu kvaliteta poslovanja i pružanja usluga. Ovaj sistem obuhvata organizacionu strukturu, odgovornosti subjekata u organizaciji, procese i resurse potrebne za upravljanje sistemom.