Dobro došli na web portal SRPSKA EKONOMIJA

Kamen temeljac za najveći i najmoderniji tržni centar na Balkanu

Beograd
Foto: Beoinfo
Srpska ekonomija

Svečanim postavljanjem kamena temeljca danas je na Vidikovcu počela izgradnja budućeg najvećeg tržnog centra u Srbiji i najmodernijeg na Balkanu – „Big fashion”. Ta čast pripala je gradonačelniku Beograda Siniši Malom, ministrima u Vladi Srbije Aleksandru Antiću i Aleksandru Vulinu, kao i ambasadorki Izraela Aloni Fišer Kam, generalnom direktoru investitora kompanije „Big CEE” Robertu Jahavu i predsedniku opštine Čukarica Srđanu Kolariću, objavio je Beoinfo.

Kako je tom prilikom istakao Mali, reč je o investiciji od 150 miliona evra sa tri hiljade novih radnih mesta i rokom izgradnje do kraja 2019. godine. Ovaj tržni centar samo je jedan od mnogih koji se grade u Beogradu, poput investicije od sto miliona evra „Ade Mola”, zatim od trideset miliona evra „Kapitol parka”, „Voždovih kapija” od 170 miliona evra, podseća Beoinfo.

– U roku od samo mesec dana Beograd je dobio više od 450 miliona evra vrednih investicija, a čitav Beograd i čitava Srbija postali su veliko gradilište. Zapošljavamo našu građevinsku industriju i otvaramo nova radna mesta. Nastavićemo sa ovakvom politikom i jednako je važno da li je reč o kanalizaciji od sedam miliona dinara ili investiciji od 150 miliona evra jer se na ovaj način poboljšava kvalitet života građana – istakao je Mali.

Gradonačelnik je zahvalio izraelskom investitoru jer je ovo treće veliko ulaganje u Srbiji i naveo da će grad nastaviti da bude efikasan u izdavanju građevinskih dozvola i rešavanju imovinsko-pravnih problema. Mali je precizirao i da je ovaj objekat dizajnirala domaća firma, čime je pokazano da naša znanja možemo da sprovedemo u delo u sopstvenom gradu.

– Investicija je dokaz dobre saradnje Beograda i Izraela, ali i pokazatelj poverenja koje naša zemlja uživa među svetskim investitorima – kazao je gradonačelnik.

Aleksandar Antić je pojasnio da će objekat imati 150.000 kvadratnih metara, sa sadržajima sportske, zabavne, komercijalne prirode, koji će dati novu energiju ovom delu grada, ali i čitavom Beogradu. On je napomenuo da je izraelski investitor Srbiju prepoznao kao mesto gde vredi ulagati, što dokazuje da ima liderstvo i političku stabilnost koja privlači investitore i daje im garancije za njihove projekte. Ipak, dodao je Antić, ovakvo nešto je dokaz i da imamo dobru administraciju i upravu Beograda, koje su u stanju da sve eventualne probleme reše.

Aleksandar Vulin je naglasio da će se ova investicija vratiti u decenijama koje dolaze, što znači da naši prijatelji iz sveta veruju u Srbiju. Naša zemlja i njen glavni grad menjaju se nabolje, postali su stabilni i sigurni i zato vredi ulagati, poručio je Vulin.

Predstavnici Izraela najavili su skorašnje otvaranje prvog „Big fashion” objekta u Višnjičkoj ulici na Paliluli, 20. aprila. 

Objekat na Vidikovcu imaće više od tri stotine prodavnica najpoznatijih domaćih i svetskih brendova, restorane i kafiće, veliki bioskopski kompleks, igralište, kao i više od dve i po hiljade parking mesta.  
 

Ostali naslovi

Iz Niša za Cirih avionom dva puta nedeljno
Srpska ekonomija
Direktni letovi iz Niša za Cirih počeće u nedelju 2. aprila. Avioni švajcarske nacionalna avio-kompanije Svis Internešenel Erlajns imaće dva leta nedeljno između ova dva grada. Od juna će na relaciji Cirih-Niš-Cirih dva puta nedečjno leteti i avioni kompanije Germanija
Za dva meseca prodato 3.233 novih vozila
Srpska ekonomija
Najviše je prodato putničkih vozila, 2.254 ili 65,44 odsto, a najprodavaniji su automobili brenda "Škoda" (406 vozila), "Fiat" (394 ), "Volkswagen" (365 ), "Renault" (228) i "Opel" (206)
Pad evra i funte
Srpska ekonomija
Inflacija u Nemačkoj uzrokovala je pada evra na devetodnevni minimum u odnosu na dolar
Srbija i Belorusija još više da sarađuju
Srpska ekonomija
Odnosi Srbije i Belorusije tradicionalno su prijateljski i dobri, ali i te kako postoji prostor za dalju ekonomsku saradnju, pre svega vidi u oblasti privrede, transporta i građevinarstva, saopštilo je Ministarstvo saobraćaja, građevinarstva i infrastrukture
Dunav osiguranje ostvarilo dоbit 1,06 miliјаrdi dinаrа - tri putа višе nеgо u 2015. gоdini
Srpska ekonomija
Lider na tržištu osiguranja zaključio više od 1,8 miliona polisa u 2016, štо је zа 4,6 procenata, оdnоsnо 80.000, višе nеgо u 2015. gоdini
Završen drugi DM SMART LAB
Srpska ekonomija
Drugi ciklus edukativnog programa za studente iz oblasti komunikacija, medija i oglašavanja pod nazivom DM Smart Lab, završen je takmičenjem studenata na Ekonomskom fakultetu u Beogradu. Cilj edukacije koju na fakultetima organizuje Direct Media je da studentima približi komunikaciju brendova u praksi. Zaposleni Direct Media u ulozi predavača na Ekonomskom fakultetu
Završeno takmičenje Mladi preduzetnik
Srpska ekonomija
Najuspešniji u takmičenju bio je tim Druge ekonomske škole, čiji je poslovni predlog Velnes organik - proizvodnja organske hrane
Veštine uspešne poslovne komunikacije
Srpska ekonomija
U Privrednoj komori Srbije - Regionalnoj privrednoj komori Novi Sad, u organizaciji Centra za edukaciju, odžana je jednodnevna radionica na temu ``Komunikacija sa teškim strankama``
Dualno obrazovanje u svetskim kompanijama
Srpska ekonomija
Praktičnu nastavu po dualnom modelu započeli su đaci trgovačke škole u četiri maloprodajna objekta kompanije „DM drogerie markt“ sa tendencijom povećanja broja đaka u narednim godinama
Bankarski sektor finansijski stabilan
Srpska ekonomija
Dobro kapitalizovan i visoko likvidan bankarski sektor obezbedio uslove za zdrav rast plasmana privredi i stanovništvu