Dobro došli na web portal SRPSKA EKONOMIJA

Završen drugi DM SMART LAB

Beograd
Foto: Direct Media: Jovan Stojanović, direktor Direct Media na Ekonomskom fakultetu
Srpska ekonomija

Drugi ciklus edukativnog programa za studente iz oblasti komunikacija, medija i oglašavanja pod nazivom DM Smart Lab, završen je takmičenjem studenata na Ekonomskom fakultetu u Beogradu. Cilj edukacije koju na fakultetima organizuje Direct Media je da studentima približi komunikaciju brendova u praksi.

DM Smart Lab počeo je predavanjima menadžmenta i zaposlenih Direct Media studentima treće i četvrte godine fakulteta, koji su kraju programa testirali svoja znanja rešavanjem studije slučaja brenda Apatinske pivare, saopštila je Direct Media.

“Studenti su pokazali veliku zainteresovanost za tematiku i redovno prisustvovali predavanjima. gde su imali priliku da znanja stečena na studijama nadograde i primene u rešavanju konkretnog komunkacijskog izazova. Ispunili su naša očekivanja u svakom smislu, i posvećenošću i talentom.”, kaže Milica Marković, menadžerka za kororativne komunikacije u Direct Media.

Tokom edukacije, studenti su od zaposlenih Direct Media slušali o oglašivačkom ekosistemu i ulozi oglašivačkih agencija, marketinškim istraživanjima tržišta, planiranju medija u oglasnoj kampanji, inovativnoj upotrebi digitalnih medija i komunikaciji na društvenim mrežama. Poslednjeg dana edukacije, osam studentskih timova imalo je po petnaest minuta na raspolaganju da žiriju predstavi rešenja zadate situacije i ubedi ih da je upravo njihovo rešenje najbolje za kompaniju.

DM Smart Lab je deo strateškog koncepta saradnje sa studentima Direct Media sistema, sa ciljem da doprinese razvoju mladih komunikacijskih talenata i prati razvoj najboljih, sa mogućnošću njihove stručne prakse, a onda i potencijalnog zaposlenja u Direct Media sistemu.

Ostali naslovi

Kamen temeljac za najveći i najmoderniji tržni centar na Balkanu
Srpska ekonomija
Objekat na Vidikovcu vredan 150 miliona evra imaće više od tri stotine prodavnica najpoznatijih domaćih i svetskih brendova, restorane i kafiće, veliki bioskopski kompleks, igralište, kao i više od dve i po hiljade parking mesta, a kada bude završen 2019. godine u njemu će biti posla za tri hiljade ljudi
Iz Niša za Cirih avionom dva puta nedeljno
Srpska ekonomija
Direktni letovi iz Niša za Cirih počeće u nedelju 2. aprila. Avioni švajcarske nacionalna avio-kompanije Svis Internešenel Erlajns imaće dva leta nedeljno između ova dva grada. Od juna će na relaciji Cirih-Niš-Cirih dva puta nedečjno leteti i avioni kompanije Germanija
Za dva meseca prodato 3.233 novih vozila
Srpska ekonomija
Najviše je prodato putničkih vozila, 2.254 ili 65,44 odsto, a najprodavaniji su automobili brenda "Škoda" (406 vozila), "Fiat" (394 ), "Volkswagen" (365 ), "Renault" (228) i "Opel" (206)
Pad evra i funte
Srpska ekonomija
Inflacija u Nemačkoj uzrokovala je pada evra na devetodnevni minimum u odnosu na dolar
Srbija i Belorusija još više da sarađuju
Srpska ekonomija
Odnosi Srbije i Belorusije tradicionalno su prijateljski i dobri, ali i te kako postoji prostor za dalju ekonomsku saradnju, pre svega vidi u oblasti privrede, transporta i građevinarstva, saopštilo je Ministarstvo saobraćaja, građevinarstva i infrastrukture
Dunav osiguranje ostvarilo dоbit 1,06 miliјаrdi dinаrа - tri putа višе nеgо u 2015. gоdini
Srpska ekonomija
Lider na tržištu osiguranja zaključio više od 1,8 miliona polisa u 2016, štо је zа 4,6 procenata, оdnоsnо 80.000, višе nеgо u 2015. gоdini
Završeno takmičenje Mladi preduzetnik
Srpska ekonomija
Najuspešniji u takmičenju bio je tim Druge ekonomske škole, čiji je poslovni predlog Velnes organik - proizvodnja organske hrane
Veštine uspešne poslovne komunikacije
Srpska ekonomija
U Privrednoj komori Srbije - Regionalnoj privrednoj komori Novi Sad, u organizaciji Centra za edukaciju, odžana je jednodnevna radionica na temu ``Komunikacija sa teškim strankama``
Dualno obrazovanje u svetskim kompanijama
Srpska ekonomija
Praktičnu nastavu po dualnom modelu započeli su đaci trgovačke škole u četiri maloprodajna objekta kompanije „DM drogerie markt“ sa tendencijom povećanja broja đaka u narednim godinama
Bankarski sektor finansijski stabilan
Srpska ekonomija
Dobro kapitalizovan i visoko likvidan bankarski sektor obezbedio uslove za zdrav rast plasmana privredi i stanovništvu