Dobro došli na web portal SRPSKA EKONOMIJA

Završena zimska pauza na Beogradskoj tvrđavi

Beograd
Foto: Beoinfo
Srpska ekonomija

Svih šest objekata na Beogradskoj tvrđavi ponovo je od danas, nakon završene zimske pauze, dostupno za posetioce, a od sutra, počeće sa radom i Dino park – „Jura avantura”. 

Park će biti otvoren svakodnevno, od 10 do 20 časova. Cene ulaznica iste su kao i prošle godine – 350 dinara za odrasle i 250 dinara za decu do 15 godina. Za mališane do dve godine ulaz je besplatan, preneo je ranije Beoinfo. 

Ulaznice za šest objekata (Kula Nebojša, Veliki barutni magacin, Vojni bunker, Rimski bunar i Sahat-kula) mogu se kupiti na prodajnim mestima na Beogradskoj tvrđavi: u Galeriji Stambol kapije i u Kuli Nebojša. 

Osim pojedinačnih karata, JP „Beogradska tvrđava” nudi posetiocima i kupovinu objedinjene ulaznice za pet objekata na Beogradskoj tvrđavi (Kulu Nebojšu, Sahat-kulu, Rimski bunar, Veliki barutni magacin i Vojni bunker) po ceni od 450 dinara (puna cena za pet pojedinačnih karata je 700 dinara), a za studente, đake i penzionere cena je 350 dinara. Objedinjena ulaznica nije vremenski ograničena i ne podrazumeva posetu svim objektima u istom danu.

Sahat-kula, Rimski bunar, Veliki barutni magacin, Vojni bunker i Kazamati Vojnog muzeja otvoreni su svakodnevno od 11 do 19 časova, a Kula Nebojša radi od srede do nedelje od 11 do 19 časova.

Sutra se za posetioce otvara i Dvorski kompleks na Dedinju.

Ostali naslovi

Dobri rezultati uvođenja dualnog obrazovanja
Srpska ekonomija
Uvođenje obrazovnog profila trgovac i praktična nastava po dualnom modelu u pet kompanija rezultat je saradnje Privredne komore Srbije, Ministarstva prosvete Srbije, Ministarstva spoljnih poslova Austrije i Privredne komore Austrije. Učenici prvog razreda Trgovačke škole u Beogradu znanje i veštine već stiču kroz praksu u Maksiju, DM, Univereksportu, Merkatoru i VIP-u, a u planu je uvođenje i drugih obrazovnih profila u različitim sektorima
Voda iz Srbije za tržite Kuvajta
Srpska ekonomija
Srpska kompanija „Voda Voda“ iz Mionice i kompanija „Karo Dženerral Trejding“ (Caro General Trading) iz Kuvajta potpisale su danas u Beogradu ugovor o izvozu prvog kontigenta vode od tri miliona litara iz Srbije u Kuvajt
Kamen temeljac za najveći i najmoderniji tržni centar na Balkanu
Srpska ekonomija
Objekat na Vidikovcu vredan 150 miliona evra imaće više od tri stotine prodavnica najpoznatijih domaćih i svetskih brendova, restorane i kafiće, veliki bioskopski kompleks, igralište, kao i više od dve i po hiljade parking mesta, a kada bude završen 2019. godine u njemu će biti posla za tri hiljade ljudi
Iz Niša za Cirih avionom dva puta nedeljno
Srpska ekonomija
Direktni letovi iz Niša za Cirih počeće u nedelju 2. aprila. Avioni švajcarske nacionalna avio-kompanije Svis Internešenel Erlajns imaće dva leta nedeljno između ova dva grada. Od juna će na relaciji Cirih-Niš-Cirih dva puta nedečjno leteti i avioni kompanije Germanija
Za dva meseca prodato 3.233 novih vozila
Srpska ekonomija
Najviše je prodato putničkih vozila, 2.254 ili 65,44 odsto, a najprodavaniji su automobili brenda "Škoda" (406 vozila), "Fiat" (394 ), "Volkswagen" (365 ), "Renault" (228) i "Opel" (206)
Pad evra i funte
Srpska ekonomija
Inflacija u Nemačkoj uzrokovala je pada evra na devetodnevni minimum u odnosu na dolar
Srbija i Belorusija još više da sarađuju
Srpska ekonomija
Odnosi Srbije i Belorusije tradicionalno su prijateljski i dobri, ali i te kako postoji prostor za dalju ekonomsku saradnju, pre svega vidi u oblasti privrede, transporta i građevinarstva, saopštilo je Ministarstvo saobraćaja, građevinarstva i infrastrukture
Dunav osiguranje ostvarilo dоbit 1,06 miliјаrdi dinаrа - tri putа višе nеgо u 2015. gоdini
Srpska ekonomija
Lider na tržištu osiguranja zaključio više od 1,8 miliona polisa u 2016, štо је zа 4,6 procenata, оdnоsnо 80.000, višе nеgо u 2015. gоdini
Završen drugi DM SMART LAB
Srpska ekonomija
Drugi ciklus edukativnog programa za studente iz oblasti komunikacija, medija i oglašavanja pod nazivom DM Smart Lab, završen je takmičenjem studenata na Ekonomskom fakultetu u Beogradu. Cilj edukacije koju na fakultetima organizuje Direct Media je da studentima približi komunikaciju brendova u praksi. Zaposleni Direct Media u ulozi predavača na Ekonomskom fakultetu
Završeno takmičenje Mladi preduzetnik
Srpska ekonomija
Najuspešniji u takmičenju bio je tim Druge ekonomske škole, čiji je poslovni predlog Velnes organik - proizvodnja organske hrane