Dobro došli na web portal SRPSKA EKONOMIJA

Voda iz Srbije za tržite Kuvajta

Beograd
Srpska ekonomija

Srpska kompanija „Voda Voda“ iz Mionice i kompanija „Karo Dženerral Trejding“ (Caro General Trading) iz Kuvajta potpisale su danas u Beogradu ugovor o izvozu prvog kontigenta vode od tri miliona litara iz Srbije u Kuvajt.

"To je rezultat dugogodišnjeg rada s cilje da se otvore vrata za izvoz srpske vode u arapske zemlje.Učinili smo da se saradnja dve zemlje pomeri sa mrtve tačke jer je robna razmena u protekloj godini svega 5,1 milion dolara. Ovaj ugovor će omogućiti i drugim kompanijama iz Srbije da plasiraju njihovu vodu u arapske zemlje, jer je potražnja za našom vodom velika. Srbija je poznata po kvalitetnoj mineralnoj vodi, a saradnja sa Kuvajtom će otvoriti vrata za zajedničku saradnju na drugim projektima“, rekao je ministar trgovine, turizma i telekomunikacija Rasim Ljajić.

Vlasnik kompanije „Voda Voda“ Vojin Ðorđević naglasio je da je reč o poslu koji je značajan po količini izvezene robe i po finansijskom aspektu, ali još značajniji je zbog osvajanja novog, velikog i zahtevnog tržista kao što je kuvajtsko. Ugovorom smo predvideli da isporučimo tri miliona litara vode u narednom periodu“.

Srbija ima oko 300 mineralnih izvora, oko 25 fabrika za preradu vode godišnje se proizvede pet do šest miliona hektolitara vode. Srbija od izvoza zarađuje 21 milion dolara. Najviše vode, čak 80 odsto prozvodnje, izveze se u zemlje regiona, najviše, polovina od toga, u Crnu Goru.

U  isto vreme, uvoz vode vredan je tri miliona dolara.

 

Ostali naslovi

Dobri rezultati uvođenja dualnog obrazovanja
Srpska ekonomija
Uvođenje obrazovnog profila trgovac i praktična nastava po dualnom modelu u pet kompanija rezultat je saradnje Privredne komore Srbije, Ministarstva prosvete Srbije, Ministarstva spoljnih poslova Austrije i Privredne komore Austrije. Učenici prvog razreda Trgovačke škole u Beogradu znanje i veštine već stiču kroz praksu u Maksiju, DM, Univereksportu, Merkatoru i VIP-u, a u planu je uvođenje i drugih obrazovnih profila u različitim sektorima
Završena zimska pauza na Beogradskoj tvrđavi
Srpska ekonomija
Svih šest objekata na Beogradskoj tvrđavi ponovo je od danas, nakon završene zimske pauze, dostupno za posetioce, a od sutra, počeće sa radom i Dino park – „Jura avantura
Kamen temeljac za najveći i najmoderniji tržni centar na Balkanu
Srpska ekonomija
Objekat na Vidikovcu vredan 150 miliona evra imaće više od tri stotine prodavnica najpoznatijih domaćih i svetskih brendova, restorane i kafiće, veliki bioskopski kompleks, igralište, kao i više od dve i po hiljade parking mesta, a kada bude završen 2019. godine u njemu će biti posla za tri hiljade ljudi
Iz Niša za Cirih avionom dva puta nedeljno
Srpska ekonomija
Direktni letovi iz Niša za Cirih počeće u nedelju 2. aprila. Avioni švajcarske nacionalna avio-kompanije Svis Internešenel Erlajns imaće dva leta nedeljno između ova dva grada. Od juna će na relaciji Cirih-Niš-Cirih dva puta nedečjno leteti i avioni kompanije Germanija
Za dva meseca prodato 3.233 novih vozila
Srpska ekonomija
Najviše je prodato putničkih vozila, 2.254 ili 65,44 odsto, a najprodavaniji su automobili brenda "Škoda" (406 vozila), "Fiat" (394 ), "Volkswagen" (365 ), "Renault" (228) i "Opel" (206)
Pad evra i funte
Srpska ekonomija
Inflacija u Nemačkoj uzrokovala je pada evra na devetodnevni minimum u odnosu na dolar
Srbija i Belorusija još više da sarađuju
Srpska ekonomija
Odnosi Srbije i Belorusije tradicionalno su prijateljski i dobri, ali i te kako postoji prostor za dalju ekonomsku saradnju, pre svega vidi u oblasti privrede, transporta i građevinarstva, saopštilo je Ministarstvo saobraćaja, građevinarstva i infrastrukture
Dunav osiguranje ostvarilo dоbit 1,06 miliјаrdi dinаrа - tri putа višе nеgо u 2015. gоdini
Srpska ekonomija
Lider na tržištu osiguranja zaključio više od 1,8 miliona polisa u 2016, štо је zа 4,6 procenata, оdnоsnо 80.000, višе nеgо u 2015. gоdini
Završen drugi DM SMART LAB
Srpska ekonomija
Drugi ciklus edukativnog programa za studente iz oblasti komunikacija, medija i oglašavanja pod nazivom DM Smart Lab, završen je takmičenjem studenata na Ekonomskom fakultetu u Beogradu. Cilj edukacije koju na fakultetima organizuje Direct Media je da studentima približi komunikaciju brendova u praksi. Zaposleni Direct Media u ulozi predavača na Ekonomskom fakultetu
Završeno takmičenje Mladi preduzetnik
Srpska ekonomija
Najuspešniji u takmičenju bio je tim Druge ekonomske škole, čiji je poslovni predlog Velnes organik - proizvodnja organske hrane