Dobro došli na web portal SRPSKA EKONOMIJA

Završen drugi DM SMART LAB

Beograd
Foto: Direct Media: Jovan Stojanović, direktor Direct Media na Ekonomskom fakultetu
Srpska ekonomija

Drugi ciklus edukativnog programa za studente iz oblasti komunikacija, medija i oglašavanja pod nazivom DM Smart Lab, završen je takmičenjem studenata na Ekonomskom fakultetu u Beogradu. Cilj edukacije koju na fakultetima organizuje Direct Media je da studentima približi komunikaciju brendova u praksi.

DM Smart Lab počeo je predavanjima menadžmenta i zaposlenih Direct Media studentima treće i četvrte godine fakulteta, koji su kraju programa testirali svoja znanja rešavanjem studije slučaja brenda Apatinske pivare, saopštila je Direct Media.

“Studenti su pokazali veliku zainteresovanost za tematiku i redovno prisustvovali predavanjima. gde su imali priliku da znanja stečena na studijama nadograde i primene u rešavanju konkretnog komunkacijskog izazova. Ispunili su naša očekivanja u svakom smislu, i posvećenošću i talentom.”, kaže Milica Marković, menadžerka za kororativne komunikacije u Direct Media.

Tokom edukacije, studenti su od zaposlenih Direct Media slušali o oglašivačkom ekosistemu i ulozi oglašivačkih agencija, marketinškim istraživanjima tržišta, planiranju medija u oglasnoj kampanji, inovativnoj upotrebi digitalnih medija i komunikaciji na društvenim mrežama. Poslednjeg dana edukacije, osam studentskih timova imalo je po petnaest minuta na raspolaganju da žiriju predstavi rešenja zadate situacije i ubedi ih da je upravo njihovo rešenje najbolje za kompaniju.

DM Smart Lab je deo strateškog koncepta saradnje sa studentima Direct Media sistema, sa ciljem da doprinese razvoju mladih komunikacijskih talenata i prati razvoj najboljih, sa mogućnošću njihove stručne prakse, a onda i potencijalnog zaposlenja u Direct Media sistemu.

Ostali naslovi

Dobri rezultati uvođenja dualnog obrazovanja
Srpska ekonomija
Uvođenje obrazovnog profila trgovac i praktična nastava po dualnom modelu u pet kompanija rezultat je saradnje Privredne komore Srbije, Ministarstva prosvete Srbije, Ministarstva spoljnih poslova Austrije i Privredne komore Austrije. Učenici prvog razreda Trgovačke škole u Beogradu znanje i veštine već stiču kroz praksu u Maksiju, DM, Univereksportu, Merkatoru i VIP-u, a u planu je uvođenje i drugih obrazovnih profila u različitim sektorima
Završena zimska pauza na Beogradskoj tvrđavi
Srpska ekonomija
Svih šest objekata na Beogradskoj tvrđavi ponovo je od danas, nakon završene zimske pauze, dostupno za posetioce, a od sutra, počeće sa radom i Dino park – „Jura avantura
Voda iz Srbije za tržite Kuvajta
Srpska ekonomija
Srpska kompanija „Voda Voda“ iz Mionice i kompanija „Karo Dženerral Trejding“ (Caro General Trading) iz Kuvajta potpisale su danas u Beogradu ugovor o izvozu prvog kontigenta vode od tri miliona litara iz Srbije u Kuvajt
Kamen temeljac za najveći i najmoderniji tržni centar na Balkanu
Srpska ekonomija
Objekat na Vidikovcu vredan 150 miliona evra imaće više od tri stotine prodavnica najpoznatijih domaćih i svetskih brendova, restorane i kafiće, veliki bioskopski kompleks, igralište, kao i više od dve i po hiljade parking mesta, a kada bude završen 2019. godine u njemu će biti posla za tri hiljade ljudi
Iz Niša za Cirih avionom dva puta nedeljno
Srpska ekonomija
Direktni letovi iz Niša za Cirih počeće u nedelju 2. aprila. Avioni švajcarske nacionalna avio-kompanije Svis Internešenel Erlajns imaće dva leta nedeljno između ova dva grada. Od juna će na relaciji Cirih-Niš-Cirih dva puta nedečjno leteti i avioni kompanije Germanija
Za dva meseca prodato 3.233 novih vozila
Srpska ekonomija
Najviše je prodato putničkih vozila, 2.254 ili 65,44 odsto, a najprodavaniji su automobili brenda "Škoda" (406 vozila), "Fiat" (394 ), "Volkswagen" (365 ), "Renault" (228) i "Opel" (206)
Pad evra i funte
Srpska ekonomija
Inflacija u Nemačkoj uzrokovala je pada evra na devetodnevni minimum u odnosu na dolar
Srbija i Belorusija još više da sarađuju
Srpska ekonomija
Odnosi Srbije i Belorusije tradicionalno su prijateljski i dobri, ali i te kako postoji prostor za dalju ekonomsku saradnju, pre svega vidi u oblasti privrede, transporta i građevinarstva, saopštilo je Ministarstvo saobraćaja, građevinarstva i infrastrukture
Dunav osiguranje ostvarilo dоbit 1,06 miliјаrdi dinаrа - tri putа višе nеgо u 2015. gоdini
Srpska ekonomija
Lider na tržištu osiguranja zaključio više od 1,8 miliona polisa u 2016, štо је zа 4,6 procenata, оdnоsnо 80.000, višе nеgо u 2015. gоdini
Završeno takmičenje Mladi preduzetnik
Srpska ekonomija
Najuspešniji u takmičenju bio je tim Druge ekonomske škole, čiji je poslovni predlog Velnes organik - proizvodnja organske hrane