Potpredsednica Vlade i ministarka građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture, prof. dr Zorana Mihajlović, rekla je danas da se u Grdeličkoj klisuri radovi izvode bez prestanka, a na nekim delovima trase radovi se izvode i 24 sata dnevno.
Upitana da prokomentariše snimke sa društvenih mreža na kojima pored kosine koja se obrušila pre nekoliko dana nema radnika, Mihajlovićeva je rekla da su na toj kosini već dva šipa postavljena, danas će biti postavljen i treći, kao i da je uveden novi podizvođač, saopštilo je Ministarstvo građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture.
“Na sva tri gradilišta na drumskom Koridoru 10, u Grdeličkoj klisuri, Sićevačkoj klisuri i na deonici Srpska kuća-Levosoje, izvode se radovi kako bismo do kraja godine imali završen i bezbedan drumski Koridor 10, kao što smo i obećali”, poručila je Mihajlovićeva u Loznici.
Ona je naglasila da je “ovo prvi put da se u Srbiji gradi ovakav koridor i da se nigde nisu pomerale planine da bi se izgradio određeni put”.
“Naš zadatak je da koridor bude završen i da bude bezbedan, a svi problemi će se ispitivati, kao i odgovornost. Institucije koje su za to nadležne time se već bave, a mi bi trebalo da budemo srećni i ponosni na ono što gradimo”, rekla je Mihajlovićeva.
“Kad danas gledate televiziju, pomislili biste da u Grdelici nema ničega, da ništa ne postoji i da svi ostali znaju bolje od onih koji se bave izgradnjom auto-puta. A istina je da se najteži delovi Koridora 10 rade u poslednjih godinu dana, uključujući most Vrla, na kojem je visina najvišeg stuba 62 metra, ili Momin kamen, gde je izminirano 650.000 kubika zemlje, koja je prevezena u više od 60.000 vožnji kamionom, što bi bilo oko 900 kilometara u dužinu kad bi ti kamioni stajali jedan iza drugog”, istakla je Mihajlovićeva.
Ona je najavila i da će biti dopunjena prijava Inženjerskoj komori Srbije protiv stranih i domaćih projektanata koji su učestvovali na ovom projektu.