Dobro došli na web portal SRPSKA EKONOMIJA

I najbrži sport na svetu pravi pauzu

Biznis
Srpska ekonomija

Kompanija Nestlé i Formula 1® (F1®) najavile su veliko partnerstvo proglašenjem brenda KitKat® zvaničnom čokoladicom najbržeg sporta na svetu. Ova višegodišnja saradnja predstavlja najveće globalno partnerstvo kompanije Nestlé, koja stoji iza KitKat-a, jednog od omiljenih brendova čokolade u svetu.

Donoseći svoju kultnu poruku „Napravi pauzu, uzmi KitKat“ u svet velikih brzina Formule 1, poznati brend će se zalagati za važnost odvajanja trenutaka za predah. Ovo partnerstvo na inovativan način ujedinjuje dve velike globalne baze fanova, spajajući uzbuđenje motosporta sa prepoznatljivim smislom za humor KitKat-a i tradicijom „deljenja pauza“.

„Čak je i najbržim sportistima potrebna pauza! KitKat i Formula 1 sklopili su novo partnerstvo, čime KitKat postaje zvanična čokoladica Formule 1. Naš ambiciozni pobednički plan ispunjen je brzinom munje, a uskoro stiže još zanimljivih vesti”, rekla je Daniela Jordanova, izvršna direktorka za kategoriju konditorskih proizvoda za Nestlé Bugarsku, Rumuniju i Adrijatik regiju.

Saradnja dva brenda će zvanično početi pred kraj sezone 2025. čime će biti obeležena 90. godišnjica KitKat-a, kao i 75. rođendan Formule 1, da bi se dalje nastavila kroz brojne aktivnosti širom sveta u 2026. godini. Ljubitelje Formule 1 očekuju raznovrsne aktivacije, promotivne nagrade, vrhunske „fan zone“, interaktivna iskustva na odabranim Grands Prix trkama, brendirana staza, kao i vedar rasterećujući sadržaj.

„Formula 1 je globalni fenomen sa brzo rastućom, raznolikom bazom fanova, posebno među mlađom publikom“, rekao je Bernar Munije, rukovodilac strateških poslovnih jedinica i marketinga i prodaje u kompaniji Nestlé, i dodao: „Svojom globalnom prisutnošću, F1 nudi našem KitKat-u savršenu platformu da podseti sve da odvoje vreme za predah. Uzbuđeni smo što možemo da unesemo svoj prepoznatljiv vid zabave u ovaj uzbudljiv sport i da stvorimo nezaboravna iskustva za publiku širom sveta.”

Emili Prejzer, direktorka komercijalnih poslova u Formuli 1, izjavila je: „ Zadovoljstvo nam je što imamo tako globalno prepoznatljiv i zabavan brend kao što je KitKat koji nam se pridružuje kao partner. Ljudi širom sveta vole KitKat i jedva čekamo da vidimo koliko će radosti doneti našim navijačima na stazi i koliko ćemo nove publike dobiti.”

Ostali naslovi

Najluđa noć u Herceg Novom
Srpska ekonomija
Povodom dočeka 2025. godine, grad sunca, Herceg Novi, priprema zabavan i zanimljiv višednevni muzički program sa bogatim pratećim sadržajem
Najmlađi manekeni zasijali u prazničnom duhu
Srpska ekonomija
Revija je bila deo bogatog programa ovogodišnjeg Fashion Selection-a, koji je okupio preko 20 dizajnera i ponudio ekskluzivne modne kolekcije
Proglašeni najbolji prevodi sa francuskog-Nagrada Branko Jelić
Srpska ekonomija
Francuski institut u Srbiji i Udruženje književnih prevodilaca Srbije dodelili su nagrade za najbolje prevode sa francuskog na srpski, objavljene u protekloj godini. Nagrada nosi ime čuvenog prevodioca Branka Jelića, a dodeljuje se od 2009. godine. Ova nagrada deo je razvijenog programa Francuskog instituta za pružanje podrške izdavačima i prevodiocima
Katastar ostaje transparentan i efikasan
Srpska ekonomija
Povodom kritika koje na račun katastra iznose pojedinci iz rukovodstva Advokatske komore Vojvodine (AKV), predvođeni Vladimirom Beljanskim i Tanjom Arsić i njihovim štrajkom upozorenja, smatramo da je važno jasno i otvoreno obavestiti građane o stvarnoj pozadini njihovih zahteva
Obuka operatora na softveru za vežbe podržane simulacijama
Srpska ekonomija
Kurs za obuku operatora na simulacionom softveru JCATS, koji je u Centru za obuku putem simulacija u Beogradu realizovan u prethodne dve nedelje, završen je danas dodelom uverenja polaznicima za uspešno savladan program
Kampanja KAD IDE TURA, NE IDE GAS stigla do više od 4 miliona ljudi
Srpska ekonomija
Društveno-odgovorna kampanja KAD IDE TURA, NE IDE GAS, kompanije HEINEKEN Srbija, treću godinu zaredom ostvaruje impresivne rezultate. Kombinacijom outdoor oglašavanja, društvenih mreža i radio reklama, ali i saradnjom sa najvećim fakultetima u zemlji i uz podršku poznatih ličnosti, kampanja je uspešno obuhvatila najširu publiku i došla do više od četiri miliona ljudi
 Kupci iz Evrope i regiona su zainteresovani za voće i povrće iz Srbije
Srpska ekonomija
Šesti Međunarodni sajma voćarstva, povrtarstva i vinogradarstva, Agro Belgrade 2025, biće održan od 30. januara do 1. februara 2025. godine na Beogradskom sajmu
Regenerativna poljoprivreda donosi 20% veće prinose
Srpska ekonomija
Više podsticaja za organsku proizvodnju, prepoznavanje regenerativne poljoprivrede kroz regulativu i podrška inovacijama i razvoju startapa u oblasti hrane i poljoprivrede su mere koje nisu teške da se implementiraju, a veoma brzo bi dale velike rezultate, rečeno je na današnjoj svečanoj sednici Saveza za hranu i poljoprivredu u NALED-u
Veliko priznanje za bečke štandove sa kobasicama
Srpska ekonomija
Bečki „Virstlštand“ ("Würstelstand") postao je deo nematerijalne kulturne baštine, saopštio je UNESCO. Inicijativa je pokrenuta još sredinom juna uz podršku Grada Beča i Bečke privredne komore. Prodajom toplih kobasica od strane takozvanih „Bratlbrater-a“, početkom 18. veka postavljen je temelj kulture „Virstlštanda“
Finansijska pismenost- jedna od osnovnih životnih veština
Srpska ekonomija
Na trećoj konferenciji „Škola novca za osnovca“ sumirani su rezultati i predstavljeni najbolji primeri iz prakse. Od početka projekta, u njega je uključeno skoro 200 škola, dok je obuku prošlo blizu 1.300 nastavnika. Samo u prethodnoj školskoj godini, edukovano je gotovo 700 nastavnika, čime se dodatno ojačao kapacitet škola za prenošenje znanja iz oblasti finansijske pismenosti