Dobro došli na web portal SRPSKA EKONOMIJA

Kampanja KAD IDE TURA, NE IDE GAS stigla do više od 4 miliona ljudi

Beograd
Srpska ekonomija

Društveno-odgovorna kampanja KAD IDE TURA, NE IDE GAS, kompanije HEINEKEN Srbija, treću godinu zaredom ostvaruje impresivne rezultate. Kombinacijom outdoor oglašavanja, društvenih mreža i radio reklama, ali i saradnjom sa najvećim fakultetima u zemlji i uz podršku poznatih ličnosti, kampanja je uspešno obuhvatila najširu publiku i došla do više od četiri miliona ljudi.

„Smatramo da je važno da potrošači budu dobro informisani o alkoholu, našim proizvodima i načinu na koji se u njima može uživati na odgovoran način. Uvek se trudimo da to naglasimo na našoj ambalaži, u našim reklamama, na promocijama, kao i kroz naša partnerstva. Kampanja KAD IDE TURA, NE IDE GAS dokazuje našu posvećenost ali i obavezu da ličnim primerom istaknemo značaj i budemo primer odgovornog uživanja u pivu“, izjavio je Dragan Lupšić, direktor korporativnih poslova kompanije HEINEKEN Srbija.

U Beogradu, Novom Sadu i Nišu, ključne poruke ove kampanje poslate su putem 56 bilborda do više od trećine svih vozača a na društvenim mrežama kampanja je stigla do gotovo tri miliona ljudi.

Kao deo digitalne strategije kompanije, partneri kampanje su bili glumica Dragana Mićalović, automobilista Nikola Miljković i TV voditelj i novinar Mladen Alvirović. Zajedno sa predstavnicima kompanije HEINEKEN Srbija bili su gosti edukativnih radionica organizovanih za studente na najvećim fakultetima u Nišu, Beogradu i Novom Sadu.

Po prvi put, obraćajući se studentima, poseban fokus je stavljen na mlađe vozače uz osnovnu poruku da se nikada ne seda za volan kada se konzumira alkohol i da je uvek najvažnije da se alkohol umereno i odgovorno konzumira, a ukoliko poželite pivo a planirate da vozite, uzmite Heineken 0.0®, poručuju iz kompanije.

Ostali naslovi

Najluđa noć u Herceg Novom
Srpska ekonomija
Povodom dočeka 2025. godine, grad sunca, Herceg Novi, priprema zabavan i zanimljiv višednevni muzički program sa bogatim pratećim sadržajem
Najmlađi manekeni zasijali u prazničnom duhu
Srpska ekonomija
Revija je bila deo bogatog programa ovogodišnjeg Fashion Selection-a, koji je okupio preko 20 dizajnera i ponudio ekskluzivne modne kolekcije
Proglašeni najbolji prevodi sa francuskog-Nagrada Branko Jelić
Srpska ekonomija
Francuski institut u Srbiji i Udruženje književnih prevodilaca Srbije dodelili su nagrade za najbolje prevode sa francuskog na srpski, objavljene u protekloj godini. Nagrada nosi ime čuvenog prevodioca Branka Jelića, a dodeljuje se od 2009. godine. Ova nagrada deo je razvijenog programa Francuskog instituta za pružanje podrške izdavačima i prevodiocima
Katastar ostaje transparentan i efikasan
Srpska ekonomija
Povodom kritika koje na račun katastra iznose pojedinci iz rukovodstva Advokatske komore Vojvodine (AKV), predvođeni Vladimirom Beljanskim i Tanjom Arsić i njihovim štrajkom upozorenja, smatramo da je važno jasno i otvoreno obavestiti građane o stvarnoj pozadini njihovih zahteva
Obuka operatora na softveru za vežbe podržane simulacijama
Srpska ekonomija
Kurs za obuku operatora na simulacionom softveru JCATS, koji je u Centru za obuku putem simulacija u Beogradu realizovan u prethodne dve nedelje, završen je danas dodelom uverenja polaznicima za uspešno savladan program
 Kupci iz Evrope i regiona su zainteresovani za voće i povrće iz Srbije
Srpska ekonomija
Šesti Međunarodni sajma voćarstva, povrtarstva i vinogradarstva, Agro Belgrade 2025, biće održan od 30. januara do 1. februara 2025. godine na Beogradskom sajmu
Regenerativna poljoprivreda donosi 20% veće prinose
Srpska ekonomija
Više podsticaja za organsku proizvodnju, prepoznavanje regenerativne poljoprivrede kroz regulativu i podrška inovacijama i razvoju startapa u oblasti hrane i poljoprivrede su mere koje nisu teške da se implementiraju, a veoma brzo bi dale velike rezultate, rečeno je na današnjoj svečanoj sednici Saveza za hranu i poljoprivredu u NALED-u
Veliko priznanje za bečke štandove sa kobasicama
Srpska ekonomija
Bečki „Virstlštand“ ("Würstelstand") postao je deo nematerijalne kulturne baštine, saopštio je UNESCO. Inicijativa je pokrenuta još sredinom juna uz podršku Grada Beča i Bečke privredne komore. Prodajom toplih kobasica od strane takozvanih „Bratlbrater-a“, početkom 18. veka postavljen je temelj kulture „Virstlštanda“
Finansijska pismenost- jedna od osnovnih životnih veština
Srpska ekonomija
Na trećoj konferenciji „Škola novca za osnovca“ sumirani su rezultati i predstavljeni najbolji primeri iz prakse. Od početka projekta, u njega je uključeno skoro 200 škola, dok je obuku prošlo blizu 1.300 nastavnika. Samo u prethodnoj školskoj godini, edukovano je gotovo 700 nastavnika, čime se dodatno ojačao kapacitet škola za prenošenje znanja iz oblasti finansijske pismenosti
Stiže i digitalni novčanik
Srpska ekonomija
U naredne dve godine jačanje informacione bezbednosti, tačnije zaštita od sajber napada i sigurnost podataka u državnom i privatnom sektoru, kao i dalji razvoj digitalnih usluga za građane i privredu biće najvažniji prioriteti NALED-ovog Saveza za eUpravu