Superbrands Srbija sa ponosom objavljuje pobednike izbora za Superbrands 2024–2025, nakon pažljivog i dvofaznog procesa evaluacije koji je sproveo Stručni savet, uz podršku javnog mnjenja.
Nakon četiri uspešno realizovana nacionalna projekta 2007, 2013, 2016. i 2018. godine, izdanje za 2024–2025. predstavlja peti put da Superbrands Srbija prepoznaje i nagrađuje najuspešnije brendove, kompanije, organizacije i projekte koji posluju u Srbiji — kako domaće, tako i međunarodne.
Ova globalna inicijativa u oblasti brendiranja, pokrenuta u Velikoj Britaniji 1994. godine, danas je prisutna u više od 90 zemalja širom sveta.
Cilj Superbrands Srbija programa jeste da istakne i nagradi izuzetnost u brendiranju u različitim sektorima, primenjujući stroge i transparentne kriterijume selekcije.
U prvoj fazi, Stručni savet koji čini 15 članova na dobrovoljnoj osnovi, ocenio je početnu listu od oko 2.600 kompanija raspoređenih u 34 kategorije, u zavisnosti od oblasti poslovanja.
U drugoj fazi, uži izbor kandidata ocenjen je kako od strane Stručnog saveta, tako i putem nacionalnog istraživanja javnog mnjenja. Ovaj dvostruki pristup doveo je do izbora po pet do sedam najuspešnijih brendova u svakoj kategoriji, koji su sada zvanično priznati kao Superbrands Srbija 2024–2025.
Neki od najistaknutijih dobitnika ove godine su:
Banca Intesa (Finansijske usluge – Banke)
Wiener Stadtische (Osiguranje)
Hotel Ramonda Rtanj (Hoteli i turizam)
Voda Voda (Bezalkoholna pića)
Jasmin (Nega lepote i srodne usluge)
Partneri projekta: Kantar i Ovation BBDO
Ogranizator projekta: TGI Group International
Kompletna lista pobednika Superbrands Srbija 2024–2025, kao i sve dodatne informacije o programu Superbrands, dostupni su na zvaničnom sajtu: www.superbrandsserbia.rs