Dobro došli na web portal SRPSKA EKONOMIJA

Kampanja Beč u piluli

Beč
Foto: (c) Vienna Tourist Board_Hermann Höger
Srpska ekonomija

“Microdose Vienna“ – sastojci poput znoja Lipicanera, čestica prašine s Klimtove „Emilie Flöge“ ili čestica čelika sa Velikog točka su neki od sastojaka pilula koje Bečki turizam distribuira u SAD-u i Velikoj Britaniji u okviru svoje aktuelne kampanje „Microdose Vienna“. Provokativna kampanja ima za cilj da privuče posetioce iz Sjedinjenih Američkih Država u Beč.

„Microdosing“ – pojam koji je trenutno veoma popularan, posebno na anglo-američkom prostoru, opisuje upotrebu farmakoloških supstanci u minimalnim dozama radi povećanja kreativnosti, koncentracije i osećaja sreće. Kao legalna alternativa konzumiranju pravih droga, Bečki turizam je zajedno sa Bečkom apotekom Saint Charles stvorio šest pažljivo odabranih trenutaka iz Beča u šest različitih tableta. Glavni sastojci su znoj Lipicanera iz Španske škole jahanja, zvučni talasi s koncerta Bečkih simfoničara, čestice prašine s Klimtove slike „Emilie Flöge“, vinski kamenčići iz kupaža vinarije „Mayer am Pfarrplatz“, čestice čelika iz Velikog točka u Beču, kao i duh nedavno otkrivenog privatnog sefa Zigmunda Frojda. Kampanja se obraća publici i putem društvenih mreža i video zapisa: Take a Trip to Vienna“.

„Projektom ‘Microdose Vienna’ pružamo konkretan susret sa bogatstvom i lepotom Beča pre putovanja, u malim dozama, jer bogato kulturno nasleđe grada može da preplavi posetioca koji prvi put dolazi. Bečki trenuci u obliku pilula predstavljaju grad kao pulsirajući centar umetnosti i kulture, čija poseta proširuje vidike i svest. Naša analiza pokazuje da oko polovine svih posetilaca Beča su povratnici ili stalni gosti. Onaj ko je jednom bio u Beču, Beč ga više ne pušta“, kaže direktor Bečkog turizma, Norbert Ketner.

Bečki turizam je svoju ekskluzivnu koleciju tableta upakovanih kao farmaceutski proizvod, poslao odabranim medijskim predstavnicima i stvaraocima sadržaja u SAD-u i Velikoj Britaniji. Takođe će „Microdose Vienna“ u aprilu biti predstavljen na događaju za medije u Njujorku. Iako setovi pilula nisu dostupni za kupovinu, u SAD-u i Velikoj Britaniji publika ima mogućnost da dobije po deset setova putem nagradne igre na landing stranici kampanje. „SAD su najvažnije tržište Beča van Evrope, američko tržište je ciljna grupa aktuelne kapmanje. Kupovna moć i otpornost ovog tržišta na krize, već su se dokazale prošle godine“, istakao je Ketner.

Ostali naslovi

Kako migracije oblikuju razvoj
Srpska ekonomija
Dok milioni ljudi prelaze granice usled prinudnih okolnosti, poput ratnih sukoba, ili u potrazi za boljim mogućnostima, zemlje širom sveta traže balans između humanosti, ekonomske koristi, društvene stabilnosti i bezbednosti. Na Balkanu, gde migracije imaju duboke korene u političkim i ekonomskim uslovima, one nisu samo izazov – već i prilika za transformaciju
Barometar straha: Čega se Srbi najviše plaše?
Srpska ekonomija
Najnovija studija CEPER-a, sprovedena u 12 zemalja širom regiona, Barometar straha 2024, otkriva najveće brige stanovništva Centralne Evrope. Najveću zabrinutost izazivaju klimatske promene i globalno zagrevanje – ova pitanja identifikovana su kao najzabrinjavajuća u četiri zemlje: Mađarskoj (3,55), Hrvatskoj (3,18), Srbiji (3,13), kao i u Crnoj Gori (2,75)
Beč u znaku Svetosavskog bala i humanosti
Srpska ekonomija
Svetosavski bal, smotra elegancije i tradicije u organizaciji udruženja „Srpski centar“, otvara vrata Hofburške palate, gde se prošlost i sadašnjost prepliću u noći ispunjenoj glamuroznim prizorima i nezaboravnim trenucima. U prefinjenim salama, okupljaju se dame u raskošnim haljinama i gospoda u frakovima
Beč nudi kulturne sadržaje za osobe sa demencijom
Srpska ekonomija
mnogim bečkim muzejima organizuju se obilasci i radionice prilagođeni osobama sa demencijom. Oboleli mogu u sigurnom okruženju da dožive nova iskustva i da se podsete na prošla. Kroz specijalno razvijene kurseve, ture i koncepte razgovora, organizatori žele da unaprede samostalnost osoba sa demencijom
Sezona balova u Beču 2024/25.
Srpska ekonomija
Balska sezona u glavnom gradu Austrije 2024/25. godine počela je 11. novembra, tradicionalnim kadrilom na trgu Graben. Za predstojeće peto godišnje doba, kako nazivaju sezonu balova, organizatori očekuju veliki broj posetilaca. „Ponovo možemo očekivati izuzetnu sezonu sa znatno više od pola miliona posetilaca. I to uprkos opštem porastu cena
Najlepši božićni vašari u Beču
Srpska ekonomija
Već tradicionalno od sredine novembra do 25. decembra najlepši trgovi Beča pretvaraju se u čarobne božićne vašare. U vazduhu se oseća miris božićnih kolača, kuvanog vina i pečenih badema. Stari grad i trgovački centri ukrašeni su prazničnom rasvetom, upotpunjujući božićnu i novogodišju atmosferu
Izložba Johan Štraus – nova dimenzija povodom 200. rođendana kralja valcera
Srpska ekonomija
Digitalna produkcija prikazuje život i delo Johana Štrausa u svim njegovim dimenzijama, a postavljena je na površini od oko 900 m2 i nudi jedinstveni sistem slušalica koji je osetljiv na pokret. Izložba nudi multimedijalnu simfoniju zabave
Beč dobija novi istraživački centar za veštačku inteligenciju u oblasti biomedicine
Srpska ekonomija
Austrijska akademija nauka (ÖAW) i nemačka Fondacija Beringer Ingelhajm inicirali su osnivanje instituta AITHYRA u Beču, koji će koristiti veštačku inteligeciju za biomedicinska istraživanja, sa ciljem da se bolje razumeju bolesti i unaprede terapije
Digitalni plan svih podzemnih i nadzemnih instalacija u Beču dostupan onlajn
Srpska ekonomija
„Digitalni blizanac“ Bečke distribucije prikazuje ukupno 29.500 kilometara dugu mrežu za snabdevanje strujom, gasom, daljinskim grejanjem i optičkim kablovima. Podzemne i nadzemne instalacije su virtuelno dostupne kako na laptopu, tako i na pametnom telefonu
Speeddating: 65 bečkih preduzeća traži naslednike
Srpska ekonomija
Privredna komora Beča poziva 65 bečkih preduzeća, sve zainteresovane i potencijalne buduće preduzetnike-naslednike na događaj “Svaki lonac nađe svoj poklopac” (Topf sucht Deckel) 16. septembra 2024. godine