Tokom jula meseca u okviru humanitarne akcije dobrovoljnog davanja krvi „Život je krv“, koju su zajednički organizovali kompanija MaxBet i Institut za transfuziju krvi Srbije, prikupljeno je 3118 jedinica krvi – što je rast od 25% u poređenju sa istim periodom prošle godine.
„Ako rezultati kažu da smo motivisali više ljudi da daju krv u odnosu na prethodnu godinu – onda je ova kampanja ispunila svoj cilj. Humanost ima snagu da pokrene zajednicu i spasi hiljade života. Saradnja sa Institutom traje već devet godina i predstavlja primer konkretne društvene odgovornosti u praksi,“ izjavila je Nataša Manojlović, menadžerka za društveno odgovorno poslovanje u kompaniji MaxBet.
Zahvaljujući ovoj akciji, prikupljene količine krvi mogu da spasu do 9354 života. Svi davaoci koji su tokom jula dali krv u prostorijama Instituta dobili su simboličan znak zahvalnosti – sportski ranac sa logom kampanje „Život je krv“.
U okviru nagradne igre organizovane za učesnike akcije, spa vikend za dve osobe u hotelu Borkovac osvojili su: Stanko Mićić, Igor Savić i Marija Simić.
Kampanja „Život je krv“ deo je globalne inicijative „Do More“, kojom sve članice Flutter grupacije, uključujući MaxBet, teže da do 2030. godine ostvare pozitivan uticaj na živote 10 miliona ljudi širom sveta.