Prema najnovijem globalnom istraživanju kompanije LG, čak 68 odsto ljudi smatra da im je danas teže nego ranije da ostvare prave prijateljske veze, dok je trećina ispitanika izjavila da su tokom prethodnog meseca imali jednu ili nijednu značajnu vezu – a čak osam odsto kaže da nijednom nisu doživeli stvarnu povezanost s nekim. Ovi zabrinjavajući podaci podstakli su LG da pokrene novu globalnu kampanju pod nazivom „Radio optimizam“ (Radio Optimism), sa ciljem da muzikom poveže ljude i širi poruku optimizma.
U vremenu u kojem dominiraju površne interakcije na društvenim mrežama, poput lajkova i komentara, projekat kompanije LG pokušava da povrati smisao u međuljudskim odnosima. Kroz univerzalni jezik muzike, kompanija poziva korisnike da izraze svoja osećanja, podele emocije sa drugima i prodube odnose koji često ostaju nedovoljno razvijeni u digitalnom okruženju.
„Kako tehnologija napreduje, postaje sve važnije da negujemo istinske veze među ljudima. LG ostaje dosledan svojoj poruci „Život je lep“ (Life’s Good) i nastoji da unese više optimizma u svakodnevicu korisnika širom sveta,” izjavila je Kim Hjo-eun, direktorka sektora za upravljanje brendom u kompaniji LG.
Kampanja je inspirisana tradicionalnim radijskim programima, koji su decenijama povezivali slušaoce kroz muziku i priče. LG je ovaj koncept preoblikovao u interaktivnu digitalnu platformu na kojoj korisnici, uz pomoć AI alata, mogu da kreiraju personalizovane pesme za prijatelje, partnere ili članove porodice. Veštačka inteligencija interpretira njihove tekstualne poruke i na osnovu njih generiše jedinstvene muzičke kompozicije i prateće omote albuma, koje se potom mogu poslati kao emotivna digitalna razglednica.
Ovo je još jedna u nizu kampanja kojima LG produbljuje poruku „Life’s Good” i nastoji da je približi mlađoj publici. Prošle godine, kampanja „Optimizuj svoj fid“ (Optimism your feed) pokušala je da unese više pozitivnog sadržaja u korisničke algoritme društvenih mreža. Ove godine, naglasak je na emocionalnoj povezanosti i izražavanju putem muzike.
„Jedan od najboljih pokazatelja sreće su duboki i iskreni odnosi“, ističe profesorka psihologije Džin M. Tvenž sa Univerziteta San Dijego. „Društvene mreže često podstiču plitke veze. Imati stotine pratilaca ne znači mnogo ako nemate kome da se obratite kada vam je teško.”
Istraživanje je takođe pokazalo da skoro devet od deset ispitanika veruje da dublje veze vode ka optimističnijem pogledu na život. Kampanja „Radio optimizam” ima za cilj da upravo to i omogući – prostora za iskreno povezivanje, makar kroz jednu pesmu. Platforma je trenutno dostupna na engleskom i španskom jeziku, a u narednim mesecima biće proširena na više jezika kako bi bila pristupačnija globalnoj publici.