U okviru kreiranja promotivne kampanje Turističke organizacije Srbije - promocija vrednosti Zapadne Srbije, Zlatibor je posetila grupa blogera i influensera iz sledećih zemalja: Hrvatska, Bosna, Crna Gora, Makedonija, Bugarska, Rumunija, Mađarska, Rusija i Srbija. U okviru jednodnevnog obilaska najposećenijeg planinskog centra Srbije influenseri su se upoznali sa pojedinim turističkim potencijalima planine, atrakcijama i sadržajima kojima Zlatibor raspolaže.
Tom prilikom posetili su obnovljeni Kraljevom trg, upoznali simbole Zlatibora, gde je posebnu pažnju privukla drvena skulptura „Zlatiborski brzi voz“, kao I izgled preuređenog zlatiborskog jezera. Izrazili su zadovoljstvo što su se našli i na mestu začetka organizovanog turizma na Zlatiboru, pokraj Kraljeve česme podignute pre 129 godina, saopštila je Turistička organizacija Zlatibor.
Potom su posetili jedinstveni muzej na otvorenom “Staro selo” Sirogojno, gde su učestvovali u radionici gde su im domaćice predstavile tradicionalnu veštinu pletenja. Brojne nagrade iz celog sveta svedoče o neverovatnom uspehu pletene odeće izrađene veštim rukama zlatiborskih pletilja iz ovog malog zlatiborskog sela. Potom su uživali i u obilasku najposećenijeg speleološkog objekta Srbije, Stopića pećini.
Posebnu pažnju gostima je privukla raznovrsna gastronomska ponuda i tradicionalni domaći proizvodi, dok su ljubaznost lokalnog stanovništa i ugostiteljskih radnika učinili da sa Zlatibora ponesu najlepše utiske.