Dobro došli na web portal SRPSKA EKONOMIJA

Program lojalnosti sa 30 miliona članova obeležava dve decenije postojanja

Pariz
Foto: Air France
Srpska ekonomija

Flying Blue, program lojalnosti Air France-KLM grupe sa skoro 30 miliona članova širom sveta jedan je od globalno najpopularnijih programa za česte putnike. Nastao u junu 2005, ovaj program danas ima partnerstva sa gotovo 40 avio-prevoznika i više od 100 komercijalnih kompanija, što njegovim članovima omogućava da zarađuju i troše milje i tokom putovanja i u svakodnevnom životu. American Express, Hertz, Accor grupa, Amazon, Uber, Francuska nacionalna železnica SNCF, Burberry i Apple samo su neki od komercijalnih partnera.

Flying Blue je besplatan program i funkcioniše vrlo jednostavno. Ukoliko letite Air France, KLM ili nekom od partnerskih avio-kompanija ili kupujete kod određenih komercijalnih partnera, vi to beležite u aplikaciju i stičete nagradne milje koje možete koristiti za dodatne pogodnosti na letu ili na zemlji, sve do besplatne avio-karte. Milje se mogu koristiti i za kupovinu održivog avio-goriva, ali i donirati nevladinim organizacijama kao što su Crveni krst, UNICEF i “Ocean Cleanup “. Samo u 2024. godini članovi Flying Blue-a su donirali 450 miliona milja ovim humanitarnim organizacijama.

Nedavno je Flying Blue proglašen „najboljim programom za česte putnike na svetu“ od strane sajta Point.me koji na globalnom nivou ocenjuje i analizira programe lojalnosti i „Najboljim programom lojalnosti u Evropi i Africi“ od strane Freddie Awards.

U sklopu obeležavanja dvadeset godina postojanja u junu će biti pokrenuta posebna promocija u kojoj će srećni članovi iz deset zemalja imati priliku da ponovo posete destinacije iz mreže letova Air France-KLM kompanije.

Ostali naslovi

Pod zvezdanim nebom
Srpska ekonomija
Povezani dizajn, umetnost i svakodnevica, stvarajući prostor koji istovremeno odgovara na potrebe današnjih putnika i lokalne zajednice
Počela izrada nacrta zakona o službenim kontrolama u lancu proizvodnje hrane
Srpska ekonomija
Ministarstvo poljoprivrede, šumarstva i vodoprivrede Vlade Republike Srbije saopštilo je da je otpočelo izradu nacrta zakona o službenim kontrolama, koji bi trebalo da se primenjuje od 1. januara 2026. godine
Uspešno realizovana završna vežba kadeta Vojne akademije
Srpska ekonomija
Kadeti završne godine roda pešadije izveli su vežbu po temi „Ojačani streljački vod u odbrani“ uz podršku oklopnih vozila „Lazar 3“ i borbenih vozila pešadije. Kadeti modula artiljerija realizovali su vežbu sa bojevim gađanjem "Artiljerijska haubica baterija 122mm D30-J u podršci snaga u borbi", dok su kadeti modula oklopne jedinice realizovali vežbu po temi „Tenkovski vod u napadu“
Obuka padobranaca Vojske Srbije u vazdušnom tunelu
Srpska ekonomija
Pripadnici 63. padobranske brigade koji prolaze napredne oblike obučavanja boravili su prošle nedelje u Pragu radi realizacije obuke i trenaža u simulatoru slobodnog pada — vazdušnom tunelu
Ultrazvučni aparati za zdravstvene ustanove na teritoriji Beograda
Srpska ekonomija
Grad Beograd, Sekretarijat za zdravstvo, ove godine obezbedio je sredstva u iznosu od 66,4 miliona dinara za nabavku jedanaest modernih ultrazvučnih aparata za zdravstvene ustanove na teritoriji grada Beograda
Kako svetske zvezde daju podršku bečkom gradskom prevozu
Srpska ekonomija
Nakon što je nedavno Arnold Švarceneger sve putnike bečkog gradskog prevoza u svojoj ličnoj ekološkoj poruci preko govornog automata nazvao „klimatskim herojima“, danas se oglašava sledeća svetska superzvezda: Bili Ajliš, koja večeras nastupa u Beču
Izložba Salvadora Dalija – Dalí the Limitless
Srpska ekonomija
U glavnom gradu Austrije odnedavno gostuje izložba „Dalí the Limitless“, koja prikazuje više od 150 dela iz renomirane kolekcije „Dalí Universe“, među kojima su bronzane skulpture, pozlaćene dragocenosti, nadrealistički nameštaj i grafike koje je potpisao jedan od najznačajnijih nadrealista 20. veka, španski slikar, Salvador Dali. Izložba predstavlja putovanje u genijalnost mašte umetnika
Kako uspeti uz veštačku inteligenciju
Srpska ekonomija
Već sredinom AI Week‑a (2–10. jun) festival beleži preko 500 posetilaca koji su tokom prva četiri dana učestvovali na nizu praktičnih događaja u Beogradu. Cilj im je zajednički - da steknu znanja koja će ih učiniti uspešnijim u IT karijerama i digitalnim biznisima u svetu koji veštačka inteligencija svakodnevno menja
Tokom Grčkog meseca, život je kao na moru
Srpska ekonomija
Počinje tradicionalni Grčki mesec – period godine kada se predstavljaju novi grčki proizvodi i kada rafovi Super Vera postaju kulinarske razglednice sa obala mora
Četiri globalne avio-kompanije sklopile strateško partnerstvo
Srpska ekonomija
IndiGo, najveća indijska avio-kompanija po broju putnika i veličini flote, francusko-holandska avio-grupa Air France – KLM, američki Delta Air Lines i britanski Virgin Atlantic potpisali su memorandum o razumevanju. Cilj potpisnica ovog memoranduma je da se izgradi vodeće avio-partnerstvo koje će povezivati Indiju sa Evropom i Severnom Amerikom, sa ambicijom da se ono proširi na globalni nivo