Dobro došli na web portal SRPSKA EKONOMIJA

Četiri globalne avio-kompanije sklopile strateško partnerstvo

Avio-saobraćaj
Foto: AF-KLM
Srpska ekonomija

IndiGo, najveća indijska avio-kompanija po broju putnika i veličini flote, francusko-holandska avio-grupa Air France – KLM, američki Delta Air Lines i britanski Virgin Atlantic potpisali su memorandum o razumevanju. Cilj potpisnica ovog memoranduma je da se izgradi vodeće avio-partnerstvo koje će povezivati Indiju sa Evropom i Severnom Amerikom, sa ambicijom da se ono proširi na globalni nivo.

Ovo partnerstvo dolazi u trenutku kada indijsko tržište avio-saobraćaja beleži rekordan rast, a njena brzorastuća ekonomija ima potrebu za snažnijim prisustvom u transatlanskom i evropskom saobraćaju. Memorandum o razumevanju produbljuje partnerstvo koje IndiGo ima sa kompanijama Air France – KLM i Virgin Atlantic od 2022, dodajući mu snažnu transatlansku mrežu Delta Air Lines-a, čime će putnicima omogućiti lakši pristup brojnim destinacijama u Sjedinjenim Državama, Kanadi, Evropi i Indiji.

Najavljujući početak letova za Evropu i ekspanziju dugolinijskih letova, IndiGo je poručio 30 letelica tipa Airbus A350 uz mogućnost porudžbine još 70 dodatnih aviona.

Nakon što se završe komercijalni ugovori i regulatorne procedure putnici IndiGo-a će moći da rezervišu letove KLM-a, Delta Airlines-a i Virgin Atlantic-a iz Amestardama i Mančestera ka brojnim destinacijama u Evropi, SAD-u i Kanadi. Sa druge strane, od septembra 2025, kada KLM krene da leti za Hajderabad, Air France-KLM će početi da prodaje i letove IndiGo-a do 24 dodatne destinacije u Indiju.

Memorandum o razumevanju ne obuhvata samo putnički prevoz, već postavlja i temelje za potencijalnu buduću širu saradnju u oblastima kao što su inženjerska podrška, teretne usluge, prodaja i programi lojalnosti.

„IndiGo je krenuo na ambiciozno putovanje sa ciljem da postane globalna avio-kompanija do 2030. godine. Posebno smo uzbuđeni što od ovog leta počinjemo našu ekspanziju na dugolinijskim relacijama i povezujemo se sa mrežama letova naših partnera kako bismo obezbedili veći pristup Evropi i Severnoj Americi”, rekao je Piter Elbers, izvršni direktor kompanije IndiGo.

Bendžamin Smit, generalni direktor kompanije Air France-KLM, je dodao: „Indija je strateško tržište za Air France-KLM na kome imamo snažno i istorijsko prisustvo koje će se uskoro povećati. Radujemo se što ćemo dočekati putnike IndiGo-a na našim letovima.“

Ostali naslovi

Zapaženo učešće naše IT kompanije u Berlinu i Bostonu
Srpska ekonomija
Domaća kompanija COMING – Computer Engineering, koja više od 30 godina oblikuje IT sektor Srbije, beleži značajne uspehe i na međunarodnoj sceni
Beč ima najveći porast broja stanovnika u celoj Austriji
Srpska ekonomija
Prema aktuelnim podacima koje je nedavno objavio Austrijski zavod za statistiku, broj stanovnika u Austriji najviše se povećava u Beču. Prikupljeni podaci takođe pokazuju da je u glavnom gradu Austrije bilo više venčanja i razvoda. Prošle godine je u Beču sklopljeno skoro 9.500 brakova, što je porast za 0,9 odsto
Promet robe na Veletržnici veći za 20 odsto
Srpska ekonomija
U odnosu na prethodni period dupliran je promet višnje, dok je promet trešnje veći za 50 procenata
Novi višenamenski hangar na vojnom aerodromu Morava
Srpska ekonomija
Višenamenski hangar površine je oko 2.900 kvadratnih metara, visine 15 metara, sa dve kranske staze sa dizalicama nosivosti po 2.000 kilograma. Novi hangar čine dve osnovne celine - prostor za smeštaj i održavanje, kao i objekat namenjen za rad zaposlenih. Izvan hangara izgrađena je neophodna infrastruktura, kao i prateći objekti poput dve stajanke, rulna staza i saobraćajnica
Pod zvezdanim nebom
Srpska ekonomija
Povezani dizajn, umetnost i svakodnevica, stvarajući prostor koji istovremeno odgovara na potrebe današnjih putnika i lokalne zajednice
Počela izrada nacrta zakona o službenim kontrolama u lancu proizvodnje hrane
Srpska ekonomija
Ministarstvo poljoprivrede, šumarstva i vodoprivrede Vlade Republike Srbije saopštilo je da je otpočelo izradu nacrta zakona o službenim kontrolama, koji bi trebalo da se primenjuje od 1. januara 2026. godine
Uspešno realizovana završna vežba kadeta Vojne akademije
Srpska ekonomija
Kadeti završne godine roda pešadije izveli su vežbu po temi „Ojačani streljački vod u odbrani“ uz podršku oklopnih vozila „Lazar 3“ i borbenih vozila pešadije. Kadeti modula artiljerija realizovali su vežbu sa bojevim gađanjem "Artiljerijska haubica baterija 122mm D30-J u podršci snaga u borbi", dok su kadeti modula oklopne jedinice realizovali vežbu po temi „Tenkovski vod u napadu“
Program lojalnosti sa 30 miliona članova obeležava dve decenije postojanja
Srpska ekonomija
Flying Blue, program lojalnosti Air France-KLM grupe sa skoro 30 miliona članova širom sveta jedan je od globalno najpopularnijih programa za česte putnike. Nastao u junu 2005, ovaj program danas ima partnerstva sa gotovo 40 avio-prevoznika i više od 100 komercijalnih kompanija, što njegovim članovima omogućava da zarađuju i troše milje i tokom putovanja i u svakodnevnom životu
Obuka padobranaca Vojske Srbije u vazdušnom tunelu
Srpska ekonomija
Pripadnici 63. padobranske brigade koji prolaze napredne oblike obučavanja boravili su prošle nedelje u Pragu radi realizacije obuke i trenaža u simulatoru slobodnog pada — vazdušnom tunelu
Ultrazvučni aparati za zdravstvene ustanove na teritoriji Beograda
Srpska ekonomija
Grad Beograd, Sekretarijat za zdravstvo, ove godine obezbedio je sredstva u iznosu od 66,4 miliona dinara za nabavku jedanaest modernih ultrazvučnih aparata za zdravstvene ustanove na teritoriji grada Beograda