Dobro došli na web portal SRPSKA EKONOMIJA

Pomoć za Narodne kuhinje Crvenog krsta Srbije

Beograd
Foto: dm drogerie markt
Srpska ekonomija

Zahvaljujući svojim vernim kupcima, dm je i ovog poslednjeg petka u novembru izdvojio pet odsto svog dnevnog prometa u rekordnom iznosu od 6.051.843,00 dinara za donaciju koja je uručena Narodnim kuhinjama Crvenog krsta Srbije. U okviru tradicionalne inicijative Giving Friday, drogerijski lanac dm već šestu godinu zaredom ukazuje na značaj solidarnosti baš na Crni petak, kada je ceo svet uglavnom okrenut prepoznatljivoj šoping groznici.

U godini velikog jubileja, kada slavi dve decenije poslovanja, jedna od društveno najangažovanijih kompanija u našoj zemlji nastavlja niz svojih humanih poduhvata, kao što je Giving Friday, koji ima za cilj da ukaže na problem rastuće gladi u svetu, ali i da pokaže snagu humanosti na delu.

„S ponosom gledamo na to kako su naši kupci, prepoznajući vrednost darivanja, pretvorili Crni petak u pravi praznik solidarnosti i humanosti. U dm-u društvena odgovornost je više od poslovnog principa; ona je srž našeg identiteta, a inicijativa Giving Friday već godinama nas inspiriše da se kao zajednica okupljamo s plemenitom misijom. Verujemo da će ova inicijativa nastaviti da raste, osnažujući našu zajednicu i gradeći društvo u kom su empatija i podrška svakodnevica”, izjavila je Tanja Kostić, vođa tima za PR, CSR i korporativne komunikacije dm Srbija.

Iz Crvenog krsta Srbije istakli su da je ova inicijativa, u okviru koje dm već petu godinu zaredom usmerava sredstva za nabavku prehrambenih namirnica za najugroženijie građane, od velikog značaja za njihovu mrežu narodnih kuhinja širom zemlje, imajući u vidu da dnevno obezbeđuju više hiljada obroka za svoje korisnike.

„Izuzetna je čast što već peti put zaredom imamo priliku da sarađujemo sa kompanijom dm, koja je prepoznala našu misiju da olakšamo svakodnevicu egzistencijalno ugroženih građana. Zahvaljujemo se na poverenju i još jednoj donaciji koja značajno doprinosi ostvarivanju pomenutog cilja i pokazuje da oni najugroženiji među nama nisu sami, jer sve postaje lakše uz podršku čitavog društva. Nadamo se da će ova plemenita inicijativa kompanije dm inspirisati i druge poslovne organizacije i pojedince da pomognu poboljšanju života korisnika Narodnih kuhinja Crvenog krsta Srbije”, izjavio je Generalni sekretar Crvenog krsta Srbije Ljubomir Miladinović.

Od 2020. do 2023. godine dm je u okviru kampanje Giving Friday donirao ukupno preko 15,3 miliona dinara, čime je obezbeđeno više od 122 tone hrane za korisnike narodnih kuhinja u 65 gradova širom zemlje. Uz to, kompanija ovom inicijativom dodatno doprinosi lokalnim zajednicama nabavljajući namirnice od malih proizvođača, poljoprivrednih gazdinstava i zadruga, čime se podstiče i razvoj domaće privrede. Zbog svega navedenog, ovaj svojevrsni praznik dobročinstva prepoznala je i stručna javnost pa je dm nedavno dobio i vredno priznanje „Kampanje sa svrhom“ istoimenog festivala društveno odgovorne komunikacije u našoj zemlji.

Ostali naslovi

Koncert Vlade Georgijeva u Beogradu
Srpska ekonomija
Poznati muzičar Vlado Georgiev, miljenik publike širom regiona, prirediće nezaboravne „Gospodske” koncerte 6., 7., 8. i 9. decembra 2024. godine u Plavoj dvorani Sava Centra. Koncerti počinju u 20 časova, a najavljeni su produkcija i muzički program koji postavljaju nove standarde na domaćoj muzičkoj sceni
U Austriji od januara jednokratna ambalaža uz kauciju
Srpska ekonomija
Od 1. januara u Austriji stupa na snagu novi depozitni sistem za aluminijumske limenke i plastične boce za jednokratnu upotrebu. Za zatvorenu ambalažu za piće ili plastičnu ambalažu biće obavezno plaćanje depozita od 25 centi
Promet robe na Veletržnici u blagom porastu
Srpska ekonomija
Na „Veletržnici” zabeležen je blagi porast prometa robe u odnosu na prethodni period. Prethodne nedelje dvostruko je bila veća potražnja za crnim lukom, koji se našao na prvom mestu po obimu trgovanja, a slede krompir, kupus, šargarepa i jabuka
Više od 60% građana se okrenulo bezgotovinskim načinima plaćanja 
Srpska ekonomija
Skoro dve trećine građana Srbije (više od 60%) koristi neku vrstu bezgotovinskog plaćanja, a broj korisnika platnih kartica je duplo veći nego pre sedam godina, pokazalo je istraživanje Ipsosa sprovedeno u okviru Inicijative Bolji način, objavio je NALED
Konkurs Naš vojnik, naš heroj otvoren za sve osnovce
Srpska ekonomija
Ministarstvo odbrane tradicionalno i ove godine poziva sve učenike osnovnih škola i njihove učitelje i nastavnike da učestvuju na nagradnom konkursu „Naš vojnik, naš heroj” i da kreativnim radovima na temu „Drugi srpski ustanak – 210 godina Vojske Srbije” osvoje vredne nagrade
Srbija i Italija: Partnerstvom do uspeha
Srpska ekonomija
Saradnja Srbije i Italije u oblastima inovativnih tehnologija, trgovine i logistike, kao i zajednički rad na otvaranju novih tržišta i učvršćivanju postojećih poslovnih veza, ključni su za nastavak jačanja privredne i investicione saradnje dvaju zemalja, rečeno je danas na Poslovnom forumu „Srbija – Nord Est Italija – regionalno povezivanje privrednika“ u Privrednoj komori Srbije (PKS)
Humanitarna akcija Istorijskog muzeja Srbije i udruženja Čep za hendikep
Srpska ekonomija
Istorijski muzej Srbije i udruženje „Čep za hendikep” Vas pozivaju da se 3. decembra pridružite obeležavanju Međunarodnog dana osoba sa invaliditetom učešćem u humanitarnoj akciji prikupljanja čepova sa plastičnih flaša, čijom će se reciklažom obezbediti sredstva za nabavku ortopedskih pomagala za osobe sa invaliditetom
Digitalizacija zdravstva prioritet, u martu stiže eBolovanje
Srpska ekonomija
Dostupnost inovativnih terapija i kliničkih studija, integracija privatnog i državnog sistema i nastavak digitalizacije zdravstva kroz uvođenje novih usluga koje bi olakšale tok lečenja svim građanima, tri su ključna prioriteta NALED-ovog Saveza za zdravstvo
Deset godina od upisa porodične slave na Uneskovu Reprezentativnu listu
Srpska ekonomija
Porodična slava upisana je na Uneskovu Reprezentativnu listu nematerijalnog kulturnog nasleđa čovečanstva 27. novembra 2014. godine. Odluka o upisu je doneta na IX zasedanju Međuvladinog komiteta za očuvanje nematerijalnog kulturnog nasleđa u Uneskovom centru u Parizu
I u Beču saobraćajni znakovi od drveta
Srpska ekonomija
U Austriji se već neko vreme koristi drvo za izradu saobraćajnih znakova umesto metala, odnedavno i u Beču. Drveni znakovi treba da doprinesu smanjenju emisije CO2 zahvaljujući ekološki prihvatljivoj proizvodnji. U glavnom gradu Austrije su prvi put postavljeni drveni saobraćajni znakovi na novo uređenom trgu Kristijan Broda