Dobro došli na web portal SRPSKA EKONOMIJA

Rekordni rezultati Er Srbije u oktobru

Beograd
Srpska ekonomija

Srpska nacionalna avio-kompanija je tokom oktobra prevezla više od 250.000 putnika u redovnom i čarter saobraćaju, što je gotovo dvostruko više u odnosu na isti mesec 2021. godine. Sa 2.815 obavljenih letova tokom oktobra, Er Srbija se približila svom rezultatu iz rekordne 2019. godine, kada je u istom mesecu realizovano 2.907 letova. Na čarter-letovima takođe je zabeleženo povećanje broja putnika za 98% u odnosu na oktobar 2019. godine.

Od početka godine, preko matičnog aerodroma u Beogradu i vazdušnih luka u Nišu i Kraljevu, srpska nacionalna avio-kompanija prevezla je više od 2.300.000 putnika, objavila je Turistička organizacija Srbije.

„U svakodnevnom radu težimo da putnicima pružimo uslugu zbog koje ćemo uvek biti na prvom mestu pri izboru avio-kompanije sa kojom će leteti. Rezultati koje ostvarujemo tokom 2022. godine pokazuju da putnici vole da lete sa nama. U prvih 10 meseci prevezli smo preko 2 miliona putnika, što je skoro milion putnika više u odnosu na isti period prošle godine. Predstojeću zimsku sezonu iskoristićemo da osnažimo flotu i pokrenemo letove do novih destinacija, pružajući našim putnicima još veću udobnost i bolju ponudu,“ rekao je Boško Rupić, direktor komercijale i strategije Er Srbije.

Zimska sezona zvanično je počela krajem oktobra. Kako je ranije najavljeno, Er Srbija će 09. decembra početi da leti u Kinu, a kompanija već planira i nove destinacije o kojima će uskoro obavestiti javnost.

 

Ostali naslovi

Deficit crnogorskog budžeta niži 140 miliona evra od plana
Srpska ekonomija
Prihodi crnogorskog budžeta u periodu januar – septembar 2022. godine iznosili su 1,459.3 mil. € ili 27.5% procenjenog BDP-a i veći su za 114.9 mil. € ili 8.5%. u odnosu na isti period 2021. godine, dok su u odnosu na planirane veći za 69.6 mil. € ili 5.0%
Promet robe u trgovini na malo u porastu
Srpska ekonomija
Prema prethodnim rezultatima, promet robe u trgovini na malo u Republici Srbiji u septembru 2022. godine, u odnosu na isti mesec prethodne godine, veći je u tekućim cenama za 23,4%, a u stalnim cenama za 5,2%
Od 1. januara počinje primena TMIS-2
Srpska ekonomija
Prvog dana naredne godine počinje primena novog elektronskog sistema TMIS-2 za prijavu sumnjivih aktivnosti od strane nefinansijskog sektora Upravi za sprečavanje pranja novca i finansiranja terorizma (USPN)
Sve veći broj banaka nudi mogućnosti za IPS plaćanja
Srpska ekonomija
U skladu s mogućnostima koje trgovci imaju u slučaju da koriste pomenuti metod plaćanja, konstantno se povećava broj internet trgovaca kod kojih se ovakva plaćanja mogu izvršiti
Zlatu opada vrednost
Srpska ekonomija
Cene zlata su u oktobru pale 1,9 posto, nastavljajući slabljenje sedam meseci uzastopno. Deutsche Bank u posebnoj belešci ističe da je u pitanju najduži pad vrednosti još od 1869. godine. Vrednost zlata opala je za čak 16 posto u poslednjih sedam meseci
Pojačane linije gradskog prevoza na Zadušnice
Srpska ekonomija
Na Zadušnice, 5. novembra, od 8 do 16 časova biće pojačani redovi vožnje na linijama javnog gradskog prevoza koje saobraćaju ka grobljima, najavljeno je iz Sekretarijata za javni prevoz
Manji obim trgovanja na Produktnoj berzi
Srpska ekonomija
Sredinom nedelje vraćanjem Rusije sporazumu o ukrajinskom žitu dolazi do osetnog pada cena na stranim berzama. Na svetskim tržištima i dalje su glavni pokretači, pored geopolitičke situacije, vremenske prilike. Na domaćem tržištu ukupno je prometovano 4.145 tona robe, čija finansijska vrednost je dostigla 193.242.250,00 dinara
Promocija futoškog kupusa
Srpska ekonomija
Manifestacija Kupusijada ima za cilj promociju futoškog brenda – futoškog kupusa, kao najznačajnijeg poljoprivrednog proizvoda Futoga. Futog mnogi s pravom nazivaju “prestonicom kupusa”; zahvaljujući ovom povrću za Futog se čulo daleko izvan granica zemlje
Dinar miruje tokom vikenda
Srpska ekonomija
Dinar miruje tokom vikenda i vredi prema evru približno isto kao i u petak. Indikativni kurs iznosi 117,3013 dinara za evro
Nagradna igra za studente, davaoce krvi
Srpska ekonomija
Institut za transfuziju krvi Srbije i turistička agencija „Rapsody travel” organizuju nagradnu igru za studente Beogradskog univerziteta. Cilj zajedničke kampanje jeste da se prevaziđe deficitarni period i da se podstaknu oni koji do sada nisu dali krv da to prvi put učine