Dobro došli na web portal SRPSKA EKONOMIJA

Kroz sport se najbolje vidi i oseća zbog čega je život lep

Beograd
Foto: ABA liga/D. Stjepanović
Srpska ekonomija

Kompanija LG Electronics (LG), vodeći svetski inovator u oblasti tehnologije i potrošačke elektronike, poznata po svojim uređajima kao što su epohalni OLED televizori, atraktivni MoodUp frižideri koji menjaju boje, revolucionarni WashTower ili zadivljujući ARTCOOL Gallery klima uređaji, postala je zvanični sponzor regionalne košarkaške ABA lige u sezoni 2024/2025.

Kao globalna korporacija sa gotovo 75.000 zaposlenih širom sveta, kompanija LG više od 30 godina prisutna je u regionu jugoistočne Evrope. Regionalni centar kompanije smešten je u Mađarskoj, u Budimpešti, a pod njegovim zastupništvom nalazi se još osam zemalja – Srbija, Hrvatska, Bosna i Hercegovina, Crna Gora, Severna Makedonija, Albanija, Bugarska i Slovenija.

S obzirom na to da su učesnici ovog prestižnog takmičenja dolazili ili dolaze iz gotovo svih pomenutih zemalja, saradnja sa regionalnom košarkaškom ligom se prirodno nametnula. Kompanija LG i ABA liga su, drugim rečima, prepoznali regionalno podudaranje svojih brendova i želju da zajedničkim snagama promovišu sportski duh i regionalnu povezanost.

Kao što svojim korisnicima omogućava da uživaju u kvalitetnijem i lagodnijem životu korišćenjem inovativnih proizvoda, tako će sada kompanija LG, sledeći misiju „Život je lep“ (Life’s Good), kroz partnerstvo sa ABA ligom dati doprinos ne samo daljem razvoju regionalne košarke i mladih košarkaša, već i jačanju regionalne saradnje među zemljama.

„Ako postoji jedna stvar koja ujedinjuje sve zemlje u regionu, onda je to sport, kroz koji se najbolje vidi i oseća zbog čega je život lep. Slaveći sve vrednosti košarke kao što su timski duh, zajedništvo, kreativnost i fer-plej, koje su ujedno i naše vrednosti, kompanija LG će s velikim zadovoljstvom podržati ABA ligu u novoj sezoni i ponovo potvrditi svoj status velikog prijatelja sporta“, istakao je Hjun Čeol Li, generalni direktor LG Electronics Magyar Kft.

Da je sponzorstvo kompanije LG od velikog značaja za ABA ligu podvukao je i Dubravko Kmetović, direktor ABA lige.

„Izuzetno smo srećni i ponosni zbog činjenice da je jedan takav renomirani brend, kao što je LG, prepoznao ABA ligu kao idealnog partnera za promociju svojih visokokvalitetnih proizvoda, ali i svih vrednosti zbog kojih je LG brend tako cenjen i poštovan širom sveta. Shodno principu da najbolji prepoznaju najbolje, porodica ABA lige postala je bogatija za ne samo još jednog uvaženog člana, već i idealnog partnera za dalji rast i razvoj našeg jedinstvenog sportskog projekta u širem regionu. Uvereni smo da je ovo samo početak naše saradnje i da ćemo zajedničkim snagama, okupljeni oko magične igre pod obručima, zajedno uspeti da napravimo velike stvari“, naveo je on.

Kompanija LG je u svojoj dugogodišnjoj i bogatoj istoriji bila ponosni sponzor brojnih sportskih takmičenja, kao što su Kopa Amerika, AFF U-22 fudbalski šampionat ili trke Formule 1, a podržavala je i veliki broj planetarno poznatih fudbalskih klubova.

Ostali naslovi

Srbija nastavlja da beleži značajan rast izvoza IKT usluga
Srpska ekonomija
Kancelarija za informacione tehnologije i elektronsku upravu Vlade Republike Srbije saopštila je da je Narodna banka Srbije objavila podatke o izvozu usluga u sektoru informaciono-komunikacionih tehnologija (IKT) za prvih osam meseci 2024. godine
U Beču raste šuma
Srpska ekonomija
Organizacija „WIENXTRA“ i grad Beč realizuju 9. novembra 2024. godine akciju pošumljavanja, jesenji festival „Šuma mladih Bečlijki i Bečlija“, i pozivaju porodice sa decom da se pridruže sadnji 10.000 stabala i žbunova. Učesnike očekuje i raznovrstan program sa igrama, radionicama, edukativnim štandovima posvećenim šumi i njenim stanovnicima. Učešče je besplatno
NURDOR-u pet miliona dinara
Srpska ekonomija
NURDOR-ove kuće – smeštene u Nišu, Novom Sadu i Beogradu – pružaju utočište roditeljima dece koja se leče od malignih bolesti van grada u kom žive, obezbeđujući tako porodicama da ostanu na okupu
Održive prakse daju rezultate
Srpska ekonomija
Renata Matusinović, izvršna direktorka kategorije hrane za jugoistočni region u kompaniji Nestlé, kao najvažniji element uspeha kompanije, zajedno sa brendom THOMY, ističe primenu održivijih praksi proizvodnje i saradnju sa lokalnim proizvođačima
Proglašeni najbolji svetski brendovi
Srpska ekonomija
Interbrend procenjuje vrednost najboljih svetskih brendova kroz sveobuhvatnu analizu finansijskih performansi kompanije, uloge brenda i njegove snage, uzimajući u obzir faktore kao što su usmerenost, angažovanost i relevantnost
Sajam knjiga od 19. do 27. oktobra
Srpska ekonomija
Međunarodni beogradski sajma knjiga, 67. po redu, održaće se od 19. do 27. oktobra na „Beogradskom sajmu”, najavljeno je na današnjoj konferenciji za novinare. Ovogodišnji slogan manifestacije je „Reč je slobodna”
Podrška lokalnim zajednicama
Srpska ekonomija
Mövenpick Resort and Spa Fruške Terme ove godine je udružio snage s Dečjim selom „Dr. Milorad Pavlović“ u Sremskoj Kamenici koje za cilj ima da pomogne deci bez adekvatnog roditeljskog staranja i pruži im srećnije detinjstvo. Dečje selo u Sremskoj Kamenici prikuplja hranu, higijenske potrepštine, igračke, odeću i obuću, školski pribor, sportsku opremu i rekvizite, kao i informatičku opremu
Za prazničnu rasvetu u Beču Grad i Privredna komora preuzimaju 75% troškova
Srpska ekonomija
Vreme božićnih i novogodišnjih praznika je najvažniji period za bečke trgovce. Četvrti kvartal je deo godine kada se od prodaje ostvaruje najveći prihod. Zbog toga se trgovci trude da stvore pozitivno okruženje u tom periodu oko praznika. U šoping-centrima glavno mesto zauzima praznična rasveta, koja trgovcima predstavlja dodatni trošak
Preventivni mamografski pregledi i tokom Meseca borbe protiv raka dojke
Srpska ekonomija
Preventivni mamografski pregledi u okviru akcije „Hajde da imamo vremena za pregled“, koje sprovodi Institut za javno zdravlje Srbije „Dr Milan Jovanović Batut“, pod pokroviteljstvom Ministarstva zdravlja u saradnji sa Grand kafom i Fondom B92 pod sloganom „Ne gledaj u šolju, pregledaj se“, biće dostupni ženama i u oktobru, tokom Međunarodnog meseca borbe protiv raka dojke
Godišnji edukativni program Američke privredne komore AmChamps proslavlja deceniju uspeha
Srpska ekonomija
Tokom 10 godina razvoja AmChamps program prošao je kroz različite izazove i danas se sa ponosom može reći da je kroz raličite aktivnosti prošlo ukupno 478 učesnika - 239 menadžera iz 138 kompanija i 239 studenata sa 32 fakulteta iz 4 grada (Beograda, Niša, Kragujevca i Novog Sada)