Dobro došli na web portal SRPSKA EKONOMIJA

Obeležen završetak radova na hotelu The St. Regis Belgrade u Kuli Beograd

Beograd
Foto: BW/Stella Production
Srpska ekonomija

Belgrade Waterfront obeležio je završetak radova na hotelu The St. Regis Belgrade svečanom ceremonijom u Kuli Beograd u prisustvu predsednika Srbije Aleksandra Vučića, predsednika kompanije Eagle Hills Mohameda Alabara, drugih visokih državnih zvaničnika i mnogobrojnih gostiju koji su imali priliku da premijerno vide raskošni enterijer i sadržaje hotela i dožive jedinstveno St. Regis iskustvo.

Povodom završetka radova na izgradnji tek šestog St. Regis hotela u Evropi, Belgrade Waterfront je i zvanično „predao ključeve“ Marriott International-u, koji će vrata hotela za goste i posetioce otvoriti u oktobru.

Predsednik Srbije Aleksandar Vučić je u društvu predsednika kompanije Eagle Hills Mohameda Alabara, direktorke Belgrade Waterfront-a Zorane Burlić, direktora The St. Regis Belgrade hotela Marka de Rajtera i potpredsednika Vlade Siniše Malog obišao vinski bar, lobi, jednu od luksuzno opremljenih soba hotela i upoznao se sa njegovim brojnim ekskluzivnim sadržajima, kao što su bazen, spa centar, teretana i sala za sastanke.

Na svečanosti povodom primopredaje hotela koji će zauzimati prvih 11 spratova najviše zgrade u Srbiji i regionu, Mohamed Alabar istakao je da Belgrade Waterfont otvara novo, uzbudljivo poglavlje u svojoj istoriji, baš kakva je bila i istorija renomiranog njujorškog hotelskog brenda.

„Zgrada u kojoj je smešten The St. Regis Belgrade, monumentalna Kula Beograd, nije samo skup čelika i stakla. Ona je mnogo više od toga. Ona je spomenik ambicioznosti, stvaralaštvu, posvećenosti, ona je spomenik koji simbolično poručuje svetu da je Srbija stigla i kojim Srbija poziva svet da joj krene u susret“, naglasio je predsednik kompanije Eagle Hills.

Predsednik Vučić rekao je da predstojeće otvaranje St. Regis hotela u Beogradu predstavlja veliku razvojnu šansu za Srbiju i da će dodatno osnažiti njen turistički potencijal u susret velikoj međunarodnoj izložbi EXPO 2027.

„Ponosan sam na činjenicu da će samo u ovom hotelu biti zaposleno čak 200 mladih ljudi iz Srbije. Otvaranje hotela će nesumnjivo podstaći dalji rast naše ekonomije, stvoriti nova radna mesta u našoj zemlji, a Beograd na vodi će nastaviti da se razvija i bude ponos svih građana Srbije“, izjavio je on.

Direktor The St. Regis Belgrade hotela Mark de Rajter istakao je da se raduje svečanom otvaranju prvog St. Regis hotela u regionu u oktobru i dodao da će on odražavati savršenu sinergiju između inovacija i rastuće uloge Srbije kao kulturnog i ekonomskog centra.

St. Regis je najluksuzniji brend iz portfolija lanca Marriott International sa dugom istorijom i bogatim nasleđem, poznat po tome što bira samo najprestižnije adrese širom sveta za svoje hotele. Njegov dolazak predstavlja ne samo veliko priznanje za Srbiju, već i dokaz da je Beograd na vodi postao destinacija svetske klase koja će u narednom periodu privlačiti sve veći broj globalnih putnika.

Ostali naslovi

Srbija nastavlja da beleži značajan rast izvoza IKT usluga
Srpska ekonomija
Kancelarija za informacione tehnologije i elektronsku upravu Vlade Republike Srbije saopštila je da je Narodna banka Srbije objavila podatke o izvozu usluga u sektoru informaciono-komunikacionih tehnologija (IKT) za prvih osam meseci 2024. godine
U Beču raste šuma
Srpska ekonomija
Organizacija „WIENXTRA“ i grad Beč realizuju 9. novembra 2024. godine akciju pošumljavanja, jesenji festival „Šuma mladih Bečlijki i Bečlija“, i pozivaju porodice sa decom da se pridruže sadnji 10.000 stabala i žbunova. Učesnike očekuje i raznovrstan program sa igrama, radionicama, edukativnim štandovima posvećenim šumi i njenim stanovnicima. Učešče je besplatno
NURDOR-u pet miliona dinara
Srpska ekonomija
NURDOR-ove kuće – smeštene u Nišu, Novom Sadu i Beogradu – pružaju utočište roditeljima dece koja se leče od malignih bolesti van grada u kom žive, obezbeđujući tako porodicama da ostanu na okupu
Održive prakse daju rezultate
Srpska ekonomija
Renata Matusinović, izvršna direktorka kategorije hrane za jugoistočni region u kompaniji Nestlé, kao najvažniji element uspeha kompanije, zajedno sa brendom THOMY, ističe primenu održivijih praksi proizvodnje i saradnju sa lokalnim proizvođačima
Proglašeni najbolji svetski brendovi
Srpska ekonomija
Interbrend procenjuje vrednost najboljih svetskih brendova kroz sveobuhvatnu analizu finansijskih performansi kompanije, uloge brenda i njegove snage, uzimajući u obzir faktore kao što su usmerenost, angažovanost i relevantnost
Sajam knjiga od 19. do 27. oktobra
Srpska ekonomija
Međunarodni beogradski sajma knjiga, 67. po redu, održaće se od 19. do 27. oktobra na „Beogradskom sajmu”, najavljeno je na današnjoj konferenciji za novinare. Ovogodišnji slogan manifestacije je „Reč je slobodna”
Podrška lokalnim zajednicama
Srpska ekonomija
Mövenpick Resort and Spa Fruške Terme ove godine je udružio snage s Dečjim selom „Dr. Milorad Pavlović“ u Sremskoj Kamenici koje za cilj ima da pomogne deci bez adekvatnog roditeljskog staranja i pruži im srećnije detinjstvo. Dečje selo u Sremskoj Kamenici prikuplja hranu, higijenske potrepštine, igračke, odeću i obuću, školski pribor, sportsku opremu i rekvizite, kao i informatičku opremu
Za prazničnu rasvetu u Beču Grad i Privredna komora preuzimaju 75% troškova
Srpska ekonomija
Vreme božićnih i novogodišnjih praznika je najvažniji period za bečke trgovce. Četvrti kvartal je deo godine kada se od prodaje ostvaruje najveći prihod. Zbog toga se trgovci trude da stvore pozitivno okruženje u tom periodu oko praznika. U šoping-centrima glavno mesto zauzima praznična rasveta, koja trgovcima predstavlja dodatni trošak
Preventivni mamografski pregledi i tokom Meseca borbe protiv raka dojke
Srpska ekonomija
Preventivni mamografski pregledi u okviru akcije „Hajde da imamo vremena za pregled“, koje sprovodi Institut za javno zdravlje Srbije „Dr Milan Jovanović Batut“, pod pokroviteljstvom Ministarstva zdravlja u saradnji sa Grand kafom i Fondom B92 pod sloganom „Ne gledaj u šolju, pregledaj se“, biće dostupni ženama i u oktobru, tokom Međunarodnog meseca borbe protiv raka dojke
Godišnji edukativni program Američke privredne komore AmChamps proslavlja deceniju uspeha
Srpska ekonomija
Tokom 10 godina razvoja AmChamps program prošao je kroz različite izazove i danas se sa ponosom može reći da je kroz raličite aktivnosti prošlo ukupno 478 učesnika - 239 menadžera iz 138 kompanija i 239 studenata sa 32 fakulteta iz 4 grada (Beograda, Niša, Kragujevca i Novog Sada)