Dobro došli na web portal SRPSKA EKONOMIJA

Nova proizvodna linija za THOMY proizvode u fabrici u Surčinu

Beograd
Srpska ekonomija

Kompanija Nestlé Srbija svečano je obeležila početak rada nove proizvodne linije za THOMY proizvode u svojoj fabrici u Surčinu. Potpuno automatizovanu liniju za punjenje dojpak kesica, pakovanje kutija i paletiziranje, dva i po puta većeg kapaciteta naspram trenutne, svečano je otvorio kapiten košarkaške reprezentacije Srbije i THOMY ambasador Bogdan Bogdanović.

Renata Matusinović, izvršna direktorka kategorije hrane za Nestlé jugoistočni evropski region, zahvalila je svetski slavnom košarkašu na saradnji kojom se ova kompanija ponosi i istakla značaj ove investicije.

„Zahvaljujući novoj liniji koja izbacuje 100 kesica u minuti, umesto dosadašnjih 40, THOMY proizvodi iz Surčina biće prisutni na još većem broju evropskih tržišta. Reč je o investiciji kojom nastavljamo da modernizujemo domaću prehrambenu industriju i jačamo izvoz. Nova linija radiće sa folijom namenjenom za reciklažu i za Nestlé je mnogo više od same investicije u proizvodnju – ona je i odraz naše posvećenosti lokalnoj zajednici i očuvanju resursa za buduće generacije. THOMY proizvodi su simbol te posvećenosti, jer dolaze od lokalnih sastojaka i predanog rada naših partnera. Nastavljamo da grizemo za nove pobede, kako to kaže i slogan naše poslednje kampanje, u kojoj je Bogdan bio sjajan kapiten. Videli smo u njemu lidera, neupitnu i snažnu ljubav prema zemlji, ali i velikodušnost, brižnost, pouzdanost i odgovornost, što su sve vrednosti iza kojih stoji i naš brend“, istakla je Renata Matusinović.

Naš košarkaški as priredio je veliko iznenađenje brojnim gostima kada se nenajavljeno pojavio među predstavnicima medija i zaposlenima. Iako su svi prisutni najpre pomislili da će se Bogdanović uključiti samo putem video-linka, oduševio je sve prisutne kada se pojavio uživo, što možete videti na OVOM LINKU.  https://www.youtube.com/watch?v=ZcQXE8Xg4jc

„Izvinjavam se što prekidam program, ali želeo sam da lično upoznam neverovatan tim koji stoji iza ovog ukusa sreće. Uspeh se gradi kroz saradnju i kvalitet, bilo da je reč o sportskoj karijeri ili proizvodnji hrane“, rekao je Bogdanović, čiji se lik i potpis nalaze na kesicama THOMY majoneza.

Dok kapiten srpskih košarkaša ljubav prema svojoj zemlji najbolje pokazuje na sportskom terenu, Nestléova briga za ljude i prirodu ogleda se u brojnim inicijativama koje promovišu održive prakse. Kroz svoj program regenerativne poljoprivrede, koji u Srbiji sprovodi od 2021. godine, kompanija blisko sarađuje s lokalnim dobavljačima kako bi pomogla da zemlja – ključni resurs u proizvodnji hrane – ostane zdrava i plodna i za buduće generacije. Regenerativne prakse sprovode se uz podršku Nestléa na oko 6.400 hektara srpskih oranica, a u ovaj program će se do kraja 2024. godine uložiti milion evra. Osim što pomažu u očuvanju plodnosti zemljišta i biodiverziteta, prakse poput plitkog oranja, pošumljavanja, korišćenja organskog đubriva i sadnje pokrovnih useva takođe pomažu u smanjenju emisije gasova sa efektom staklene bašte.

Svoj ukupan uticaj na životnu sredinu Nestlé smanjuje i primenom naprednih, inovativnih tehnologija u proizvodnji. Nijedan komad otpada iz dve fabrike u Surčinu ne završava na komunalnim deponijama, čime već duže od četiri godine kompanija ispunjava ambiciozni cilj Zero Waste to Landfill. U izgradnji fabrike obroka na biljnoj bazi iskorišćeno je 1.150 kvadratnih metara izolacionih ploča napravljenih od reciklirane ambalaže Nestlé proizvoda, što je dokaz da cirkularna ekonomija može biti integralni deo moderne prehrambene proizvodnje. Osim toga, u obe fabrike se koristi struja iz obnovljivih izvora, uz najsavremenije sisteme za praćenje potrošnje energije.

THOMY majonez je postao deo Nestlé asortimana pre više od 50 godina. Danas je globalno prepoznatljiv kulinarski brend zahvaljujući pažljivom izboru sirovina, savršenom ukusu i širokom asortimanu proizvoda. U Srbiji je počeo da se proizvodi 2013. godine, a od 2020. godine u Surčinu se proizvode i inovativne tube koje se izvoze širom sveta.

Ostali naslovi

Na svečanom otvaranju prikazan film Tišina 6-9
Srpska ekonomija
U Etnografskom muzeju u Beogradu od sinoć do 15. decembra 2024. na programu je Drugi Festival grčkog filma. Na svečanom otvaranju prikazan je film „Tišina 6-9“ (Ησυχία 6-9), a manifestaciju je otvorio grčki glumac i reditelj Hristos Pasalis
RGZ indeks pokazuje rast cena stanova od 4,69% u odnosu na prošlu godinu 
Srpska ekonomija
RGZ indeks cena stanova u trećem tromesečju 2024. iznosi 168,69 što predstavlja rast cena stanova od 4,69% u odnosu na isti period prošle godine. U poređenju sa drugim tromesečjem 2024. cene stanova u Srbiji su zabeležile rast od 1,17%
Dvadeset gradova obogaćeno urbanim vrtovima
Srpska ekonomija
Ove godine, projekat je doneo potpuno nove urbane vrtove u 10 gradova, dok je u 10 gradova sa postojećim baštama vršeno unapređenje i proširenje zelenih površina. Novi vrtovi formirani su u Pančevu, Velikoj Plani, Valjevu, Šapcu, Zaječaru, Bajinoj Bašti, Boru, Zrenjaninu, Kruševcu i Gornjem Milanovcu
Od početka 2023. frilenseri podneli više od 22.400 poreskih prijava
Srpska ekonomija
Sve je veći broj frilensera koji blagovremeno, u zakonski propisanom roku, elektronski podnose poreske prijave za ostvarene prihode i broj prijava je od početka godine dostigao skoro 11.000, a samo za treći kvartal ove godine podneto je 3.450 poreskih prijava
Čega se Srbi najviše plaše?
Srpska ekonomija
Najnovija studija CEPER-a, sprovedena u 12 zemalja širom regiona, Barometar straha 2024, otkriva najveće brige stanovništva Centralne Evrope. Najveću zabrinutost izazivaju klimatske promene i globalno zagrevanje – ova pitanja identifikovana su kao najzabrinjavajuća u četiri zemlje: Mađarskoj (3,55), Hrvatskoj (3,18), Srbiji (3,13), kao i u Crnoj Gori (2,75)
Pijaca Kalenić jedna od najboljih na svetu
Srpska ekonomija
Pijaca „Kalenić” po oceni „Financial Times-a” proglašena za jednu od najboljih svetskih pijaca. Pijaca „Kalenić” našla se među najboljim svetskim pijacama, što je veliko priznanje, saopštavaju iz JKP-a „Beogradske pijace”. Uz tradiciju koja je stvarana decenijama, ova pijaca predstavlja simbol  kulture, gastronomije i urbanog duha Beograda
Društvo u Srbiji i dalje pretežno patrijarhalno
Srpska ekonomija
„Čak 48% svetske migrantske populacije čine žene. One imaju ograničen pristup zdravstvu, obrazovanju, zapošljavanju, socijalnoj pomoći, često su nezaštićene od nasilja i izložene riziku seksualne i radne eksploatacije, kao i trgovini ljudima“, navela je Jovana Stamenković iz GIZ na otvaranju događaja „Izazovi i prilike u migracijama: perspektiva rodne ravnopravnosti“
Er Srbija premašila broj putnika iz 2023. godine
Srpska ekonomija
Očekuje se da će srpska nacionalna avio-kompanija 2024. godinu završiti sa oko 4,4 miliona prevezenih putnika što bi bio drugi najbolji rezultat u istoriji kompanije dugoj više od 97 godina
Jačanje sistema besplatne pravne pomoći ključ za zaštitu žena žrtava nasilja u Srbiji
Srpska ekonomija
Sistem besplatne pravne pomoći u Srbiji treba poboljšati kako bi se popravio i položaj žena žrtava nasilja u našoj zemlji. Ovo je jedna od ključnih poruka skupa “Besplatna pravna pomoć u Srbiji – norma, praksa i mere unapređenja” koji je u organizaciji Udruženja Fenomena održan u Evropskoj kući u Beogradu
Četvrti koncert Vlade Georgieva večeras u Beogradu
Srpska ekonomija
Poznati muzičar Vlado Georgiev, miljenik publike širom regiona, prirediće i večeras nezaboravni, četvrti u nizu „Gospodski” koncert u Plavoj dvorani Sava Centra. Koncert počinje u 20 časova, a najavljeni su produkcija i muzički program koji postavljaju nove standarde na domaćoj muzičkoj sceni