Centar za edukaciju PKS organizovao je 20. marta seminar „Digitalni marketing i brending na društvenim mrežama“. U veoma aktivnoj diskusiji predavača i polaznika razmatrane su aktuelne teme o tome kako dobro promovisati i uspešno prodati proizvod na internet platformama, u čemu je snaga brenda, kako voditi kriznu komunikaciju i efikasno rešiti krizu na internetu, saopštila je Privredna komora Srbije.
Društvene mreže su postale jedan od primarnih oblika komunikacije na internetu, ali i ključna komponenta marketinških strategija za sve vidove poslovanja. U saopštenju je pojašnjeno da program „Digitalni marketing i brending na društvenim mrežama“ osmišljen je da pomogne polaznicima i njihovim kompanijama da unaprede poslovanje na internetu i uspešno se povežu sa ciljnom grupom, brendom, organizacijom ili idejom.
Ekskluzivno dizajniran od strane praktičara - ljudi koji žive i rade digitalni marketing, program edukacije pružio je niz praktičnih i metodološki uokvirenih znanja koja pomažu planiranju, realizaciji i evaluaciji kampanja na digitalnim medijima.
Seminar je namenjen glavnim stratezima preduzeća, ali i marketing komunikacijskim i brend menadžerima koji su uključeni u planiranje, realizaciju ili merenje i evaluaciju efekata digitalnih kampanja, posebno onih koje kao glavni komunikacijski kanal koriste društvene mreže.
Predavači na seminaru bili su Ana Mirković i Boris Trivan sa Instituta za digitalne komunikacije. Seminaru su prisustvovala 24 polaznika iz različitih sektora počev od drvno prerađivačke i hemijske industrije preko bankarstva i usluga do javnog servisa.