Miloš Bešić predstavio je na 30.Kopaonik biznis forumu rezultate istraživanja indeksa korporativne reputacije - INCORE, koje je prvi put sprovedeno u Srbiji. Istraživanje je obuhvatilo ključne industrije u zemlji: bankarstvo, osiguranje, energetiku, gazirane i negazirane sokove i vode, meso i mesne prerađevine, hemiju i kozmetiku, te trgoviske lance.
Rezultati su pokazali velike razlike među pojedinačnim igračima u ovim industrijama kako u pogledu prepoznatljivosti među korisnicima i njihovog poverenja i zadovoljstva, tako i kada je reč o kvalitetu proizvoda/usluga, društvenoj i odgovornosti na relaciji biznis prema biznisu, inovativnosti, pa sve do zadovoljstva zaposlenih u kompanijama koje su obuhvaćene istraživanje.
Bešić je naglasio da u situaciji kad kompanija dobije incore može da ga uporedi sa prosečnim vrednostima ostalih u sektoru, ali i sa onom koja je lider, i na taj način pruža joj se mogućnost za analizu u kojim aspektima je bolja ili lošija. Na osnovu toga, prema rečima Bešića, može da se vidi na čemu je potrebno da se radi kako bi se popravio korporativni rejting.