Dobro došli na web portal SRPSKA EKONOMIJA

Televizijska kampanja o Srbiji na svetskim medijima BBC i Eurosport

Beograd
Srpska ekonomija

U cilju podrške daljem rastu broja stranih gostiju, Turistička organizacija Srbije započela je sredinom aprila televizijsku kampanju na globalnim mrežama „BBC World“ i „Eurosport“.

Promotivni spot u trajanju od 30 sekundi biće prikazan preko 600 puta u zemljama Evrope i u SAD. Spot će biti emitovan tokom proleća i jeseni, uz odgovarajući akcenat na letnju i zimsku turističku sezonu, a ovu aktivnost prati i digitalna promocija na portalima ovih mreža, saopštila je Turistička organizacija Srbije.

„BBC World“ je jedan od najznačajnijih kanala za emitovanje vesti, čiju nedeljnu publiku čini 308 miliona gledalaca u ukupno 200 zemalja širom sveta. Istovremeno, „BBC“ je najveći digitalni informativni portal. Prema istraživanjima iz 2016. godine, čak 77% TV gledalaca i čitalaca portala ove mreže uživa u posetama novim turističkim destinacijama.

Gledaoci „Eurosporta“, najveće svetske mreže specijalizovane za praćenje sportskih događaja, su ciljna grupa koja najviše putuje na odmore u inostranstvo, a čak 23% gledalaca za svoju destinaciju ima centralnu i istočnu Evropu. Gledaoci su posebno zainteresovani za rekreativne i sportske aktivnosti u destinacijama koje posećuju.

Spot Turističke organizacije Srbije u prolećnom segmentu kampanje poziva turiste da u Srbiji posete gradove, aktivno se odmaraju u prirodi, obiđu naše kulturno istorijske spomenike i uživaju u gastronomiji i letnjim manifestacijama u Srbiji.

Ostali naslovi

Završava se novosadski Serbia Fashion Week
Srpska ekonomija
Manifestacija „Serbia Fashion Week“ održava se u Novom Sadu dva puta godišnje, u aprilu i oktobru, u trajanju od pet dana, uz učešće poznatih svetskih i domaćih modnih dizajnera i primenjenih umetnika
Američki raketni sistem smanjuje profit Hjundaia
Srpska ekonomija
Kompanija Hjundai Motor zabeležila je u prvom kvartalu zabeležila pad dobiti za više od 20 odsto, jer je antikorejsko raspoloženje u Kini, podstaknuto raspoređivanjem američkog sistema protvraketne odbrane, usporilo prodaju automobila korejskih proizvođača na tom najvećem auto tržištu
Lojds osniva filijalu u Briselu
Srpska ekonomija
Londonska osiguravajuća kuća Lojds, koja posluje već 329 godina, odlučila je da otvori evropsku filijalu u Briselu, koja bi trebalo da počne s radom 1. januara 2019. godine
Očekuje se kašnjenje dostizanja ciljane inflacije u Japanu
Srpska ekonomija
Guverner centralne banke Japana (BoJ) Haruhiko Kuroda upozorio je da će rok za ostvarenje ciljane inflacije, koji se prekoračuje već četiri godine, "verovatno" biti još jednom odložen
Slab rast britanske privrede
Srpska ekonomija
Britanska ekonomija je u prvom ovogodišnjem kvartalu porasla po najnižoj stopi u poslednjih godinu dana, pokazali su zvanični podaci
Plaćanje poreza do 15.maja
Srpska ekonomija
U onovicu za plaćanje poreza ma dohodak građana spadaju, osim plate, sve vrste honorara, novac zarađen od rentiranja nepokretnih stvari, novci zarađeni davanjem u zakup pokretnih stvari, kao i novac zarađen od sportskih aktivnosti – sve premije i primanja
Jeftiniji transport gasa kroz mrežu Jugorosgasa za 53 odsto
Srpska ekonomija
Cena transporta prirodnog gasa transportnim sistemom "Jugorosgasa" biće od 1. maja snižena prosečno za oko 53 odsto, pošto se Savet Agencije za energetiku Republike Srbije (AERS) saglasio s tom odlukom "Jugorosgas - Transporta"
Luj Viton kupuje Dior
Srpska ekonomija
Francuski proizvođač luksuzne robe "Luj Viton Moe Henesi" (LVMH) i milijarder Bernar Arno najavili su da će kupiti modnu kuću "Kristijan Dior kotur", koja je u potpunom vlasništvu kompanije "Kristijan Dior SA"
Ruska centralna banka snizila ključnu kamatu na 9,25 odsto
Srpska ekonomija
Bord direktora Banke Rusije odlučio je da snizi referentnu kamatu na 9,25 odsto godišnje, imajući u vidu da se inflacija kreće ka cilju
Beograd na vodi, grad u BiH - zašto Arapi ulažu
Srpska ekonomija
Ulaganja kompanija sa Bliskog istoka u projekte sa nekretninama na Balkanu proučio je Financial Times, otkrivajući koji su razlozi za to