Promotivna kampanja Turističke organizacije Srbije (TOS), namenjena domaćim gostima u cilju predstavljanja turističke ponude Srbije u letnjem periodu, nastavlja se i ove godine pod sloganom „Vidi Srbiju, savršen odmor ti je nadohvat ruke“.
Cilj kampanje, kako je saopštio TOS, je udruživanje snaga i kapaciteta privatnog, javnog, civilnog sektora i profesionalnih udruženja u promociji ponude Srbije u predstojećem letnjem periodu, kao i prilika da se promoviše subvencionisana mera Vlade Republike Srbije – vaučeri za odmor u Srbiji u realizaciji Ministarstva trgovine, turizma i telekomunikacija.
TOS će promovisati turističku ponudu Srbije u predstojećem letnjem periodui pozivaće domaće goste da svoj letnji odmor ili njegov deo provedu na destinacijama širom Srbije putem jake medijske kampanje, emitovanjem tv spota, putem digitalnih bilborda, oglašavanjem na „onlajn“ portalima i medijima, kao i promotivnim događajima na trgovima u četiri grada u Srbiji.
Posle Niša, gde je kampanja počela u petak, 16. juna, nastaviće se u Čačku 23. i u Novom Sadu 30. juna, a u Beogradu će se održati 7. jula.
Program promotivnih aktivnosti u gradovima održavaće se od 18.00 do 21.00 čas i uključivaće deljenje promotivnog materijala, animaciju, od 18.00 do 21.00 časa program na bini Turističke organizacije Srbije uz predstavljanje turističkih organizacija iz Srbije, kao i promociju najvećih festivala u Srbiji.
TOS će na svom štandu organizovati kviz znanja za posetioce „Koliko poznaješ Srbiju?“. Nagrade za posetioce obezbeđuju turističke organizacije iz cele Srbije u saradnji sa Udruženjem banjskih i klimatskih mesta Srbije, JP Skijališta Srbije, HORES-om, Nacionalnom Asocijacijom turističkih agencija Srbije (YUTA).