Branislava Simanić, direktorka Sektora preduzetništva PKS, tokom nastupa na skupu "12. Networking day", okupljenim preduzetnicima predstavila je niz novih usluga koje komora pruža privredi.
Neposrednim razgovorima sa sektorom preduzetništva postiže se daleko bolja obaveštenost o mogućnostima koje im u okviru PKS stoje na raspolaganju, istakla je Simanić.
„PKS pruža snažnu podršku poslovanju preduzetnika u Srbiji kroz čitav niz usluga koje pruža“, naglasila je direktorska Sektora preduzetništva na tradicionalnom skupu koji je organizovan na Novom Beogradu u prostoru poslovne zgrade „Azzaro red klub“.
Ubrzanje procesa digitalizacije je strateško opredeljenje Privredne komore Srbije, a set novih 18 elektronskih usluga, pojednostaviće i pojeftiniti poslovanje privrednicima i preduzetnicima. Set obuhvata čak četiri grupe usluga – izdavanje sedam potvrda, uverenja i mišljenja za poslovanje u Srbiji, izdavanje sedam izvozno uvoznih uverenja i overu uvozno-izvoznih dokumenata – kao i izdavanje sertifikata, kao što su Excellent SME, sertifikat o kontrolisanju usluga privatnog obezbeđenja i kompletna carinska tarifa u elektronskoj formi, istkla je Simanić.
Novi informacioni sistem PKS omogućuje poslovnoj zajednici direktan elektronski pristup podacima carinske tarife koja sadrži tarifnu iznaku, stopu carine, stopu poreza i druge, saopštila je Privredna komora Srbije.
Pored ovih usluga PKS za preduzetnike može da organizuje i čitav niz drugih usluga kao što su organizovanje B2B sastanaka, pružanje pomoći pri izradi biznis plana, pružanje pomoći pri izlasku na strana tržišta ili pri izlasku na sajmove, pružanje informacija o CE znaku i o raspoloživim finansijskim sredstvima. Za one koji tek žele da započnu biznis i budu preduzetnici razvijen je Vodič za osnivanje firme koji prati i čitav niz drugih neophodnih informacija.