Dobro došli na web portal SRPSKA EKONOMIJA

Srbija sve više postaje ozbiljna turistička destinacija

Beograd
Srpska ekonomija

Potpredsednik Vlade Republike Srbije i ministar trgovine, turizma i telekomunikacija Rasim Ljajić prisustvovao je završnom događaju promotivne kampanje „Vidi Srbiju – savršen odmor nadohvat ruke“ i tom prilikom istakao da je već u prvih pet meseci ove godine povećan broj inostranih turista za 15 odsto.

Ljajić je ukazao na to da je Srbija jedna od retkih zemalja koja u kontinuitetu ima dvocifreni rast broja inostranih turista, ocenivši da još mnogo toga da učinimo, pre svega na makretingu i poboljšanju turističke infrastrukture, da rezultati u ovoj oblasti budu još bolji, objavljeno je na sajtu Vlade Srbije.

Sve više postajemo ozbiljna turistička destinacija, poručio je on i naglasio da će ova godina biti impresivna kada je reč o turističkom prometu, kako domaćem, tako i inostranom.

Srbija, kako je ukazao, nema finansijske, kadrovske i organizacione kapacitete da sve turističke potencijale upotrebi na jednak način.

Istovremeno, on je saopštio da je do danas izdato 65.000 vaučera za odmor u našoj zemlji. 

Prema njegovim rečima, za čitavu godinu planirano je 60.000 vaučera, tako da su izdvojena dodatna sredstva iz budžetske rezerve kako bi se projekat podsticanja razvoja domaćeg turizma putem vaučera nastavio. 

Ljajić je objasnio da je planirano da ova akcija traje do 15. oktobra, ocenivši da će ukupno 80.000 vaučera za koje su obezbeđena sredstva biti potrošena već u avgustu.

Ova akcija je dala ogroman doprinos razvoju domaćeg turizma, budući da unazad dve godine imamo značajan rast broja domaćih turista zahvaljujući akciji sa vaučerima, objasnio je potpredsednik Vlade.

Direktor Turističke organizacije Srbije (TOS) Marija Labović napomenula je da je ova organizacija, treću godinu za redom, organizovala promotivnu kampanju za domaće turiste, sada pod sloganom ''Vidi Srbiju – savršen odmor na dohvat ruke''.

Kampanja, koja je započeta pre dva meseca, proširena je i na zemlje regiona, jer su to države iz kojih najveći broj turista dolazi u Srbiju, navela je ona i dodala da je ova kampanja mešavina svih vidova oglašavanja, ali i predstavljanja na trgovima kroz Srbiju – u Nišu, Novom Sadu, Čačku i u Beogradu.

Kampanju „Vidi Srbiju – savršen odmor nadohvat ruke“ je, u cilju promocije domaće turističke ponude, organizovala Turistička organizacija Srbije (TOS).
 

Ostali naslovi

Nova mera za žene u poljoprivredi i mlađe od 40 godina
Srpska ekonomija
Ministar poljoprivrede, šumarstva i vodoprivrede u Vladi Republike Srbije Branislav Nedimović poručio je danas da će država nastaviti da pomaže poljoprivrednike i naveo novu meru subvencionisane kamatne stope od jedan odsto, koja se odnosi na žene nosioce poljoprivrednog gazdinstva i na mlađe od 40 godina
Izuzetna važnost Fijata za ekonomiju Srbije
Srpska ekonomija
Zbog izuzetne važnosti koju fabrika „Fijat“ u Kragujevcu ima za ekonomiju Srbije, za grad Kragujevac, domaće kompanije koje su angažovane od strane „Fijata“ i za zaposlene radnike i njihove porodice, predsednica Vlade Ana Brnabić naložila je danas da se započne sa pregovorima na najvišem nivou
Pametne pčelinje košnice kragujevačkih učenika
Srpska ekonomija
Specijalni ramovi sa senzorima za košnice, koji svaku košnicu pretvaraju u pametnu, a pčelarima daju mogućnost da prate stanje u njima i reaguju na svaki problem, proizvod je koji je kragujevačkim srednjoškolcima doneo prvo mesto na Nacionalnom takmičenju učeničkih kompanija
Imlekov Moja kravica - dan porodice na Adi Ciganliji
Srpska ekonomija
Tradicionalna manifestacija kompanije Imlek "Moja kravica - dan porodice" okupila je danas veliki broj dece i roditelja na Adi Ciganliji, koji su imali priliku da uživaju u raznovrsnom i kreativnom programu
Letnja sezona u planinskim centrima
Srpska ekonomija
Skijališta Srbije ovog leta prvi put organizuju tematsku promociju svojih sadržaja, pa će ljubitelji biciklizma moći da iskoriste popust od 15 posto od petka, 7. jula, do nedelje, 9. jula, u okviru “Bike – mountain cart” vikend
Portal Džejns difens predstavio srpsko vojno vozilo Miloš
Srpska ekonomija
Prestižni britanski portal "Džejns difens" predstavio je prototip terenskog vojnog vozila bez posade pod nazivom "Miloš", koji su razvili srpski Vojnotehnički institut u saradnji sa fabrikom "Namenska"
Jeftinije gorivo
Srpska ekonomija
U proteklih sedam dana benzin i dizel u proseku, na našim pumpama, pojeftinili su za četrdesetak para po litru, a auto-plin je pojeftinio skoro jedan dinar
Beogradski aerodrom najkompanija, a Saša Vlaisavljević evropski najmenadžer 2017. godine
Srpska ekonomija
Aerodrom "Nikola Tesla" Beograd i v.d. generalnog direktora te kompanije Saša Vlaisavljević po treći put uzastopno dobitnici su nagrade "Evropski najmenadžer i najkompanija 2017.
Startuje karavan Duh mladosti
Srpska ekonomija
Ministarstvo prosvete, nauke i tehnološkog razvoja Vlade Republike Srbije saopštilo je danas da sutra u Zrenjaninu počinje realizacija projekta karavan "Duh mladosti", čiji je cilj promovisanje Nacionalnog modela dualnog i preduzetničkog obrazovanja i edukacija o značaju dualnog obrazovanja za Srbiju
Neće biti prodaje zemlje strancima
Srpska ekonomija
Ministar poljoprivrede Branislav Nedimović kaže za RTS da ne postoji berza kako bi mogla da se utvrdi cena maline i da je Poljska najveći konkurent Srbije na tržištu, zbog čega će proizvođači otputovati u tu zemlju da bi videli kakva je situacija. Napominje da je za nabavku traktora koje subvencioniše država stiglo 2.300 zahteva