U Privrednoj komori Srbije održana je prva edukativna radionica o internet trgovini. Učesnici su bili u prilici da na jednom mestu saznaju više o navikama i očekivanjima potrošača na internetu, Zakonu o poštanskim uslugama, korišćenju kartica prilikom plaćanja, povezivanju PayPal naloga sa bankarskim računom, prekograničnoj trgovini, inovacijama, efikasnoj promociji olajn prodaje.
Kako je istaknuto na skupu u PKS, brza i efikasna digitalizacija jedini je način da srpske kompanije održe korak sa svetom i konkurentnost na globalnom tržištu.
Jelena Jovanović, sekretar Udruženja za elektronske komunikacije Privredne komore Srbije istakla je da domaća preduzeća moraju da se pripreme da iskoriste šansu koje savremene tehnologije donose. „U današnjem globalnom svetu, ukoliko naši proizvođači ili trgovci nemaju jasnu digitalnu strategiju i razvijene pristupe e-trgovini, oni mogu propustiti priliku rasta i izvan trenutnog tržišta, pa će moći računati samo na pad poslovanja u budućnosti“, rekla je Jovanović.
Radionica u Beogradu održana je 14. novembra, a osim u glavnom gradu biće održane i u Somboru, Valjevu, Kraljevu i Užicu, saopštila je PKS.
Radionice organizuje Privredna komora Srbije u saradnji sa Ministarstvom trgovine, turizma i telekomunikacija, uz podršku kompanije DHL International Beograd.