Dobro došli na web portal SRPSKA EKONOMIJA

Ceremonija otvaranja sezone 2. i 3. juna u Budvi

Budva
Foto: TO Bidva
Srpska ekonomija

Početak letnje turističke sezone u Budvi obeležiće internacionalni dvodnevni program, spoj umetnosti i najlepšeg ambijenta, događaj koji povezuje muziku, ples, modu i fotografiju i nudi doživljaj za pamćenje.

Svetska muzička senzacija, italijanski operski trio Il Volo nastupiće 3. juna na trgu ispred Starog grada, dok će iste večeri, koncert održati i virtuozi na svojim instrumentima, Miloš Karadaglić i Ksenija Sidorova. Dan pre, 2. juna, biće organizovana izložba umetničkih fotografija austalijske umetnice Đovane Arjafare (Giovanna Aryafara) pod nazivom „Vanishing Tribes of the Omo“, modni spektakl Amato Kotur (Amato Couture), kabare show i after party – nastup DJ-a Laolu iz Švajcarske. Grupu Il Volo čine bariton Đanluka Đinoble (Gianluca Ginoble) i tenori Pjero Barone (Piero Barone) i Injacio Bosketo (Ignazio Boschetto), a svoju muziku opisuju kao „poperu“. Nakon pobede na muzičkom festivalu „Sanremo 2015“ predstavljali su Italiju na takmičenju za pesmu Evrovizije iste godine i zauzeli visoko treće mesto. Od tada, njihova muzička karijera kreće uzlaznom putanjom i nastupe održavaju pred desetinama hiljada posetilaca širom sveta, a sada prvi put stižu i u Crnu Goru.

Planetarno poznati gitarista, Miloš Karadaglić iz Crne Gore i Ksenija Sidorova, letonska harmonikašica, oboje diplomci Kraljevske muzičke akademije u Londonu, uspešno sarađuju godinama i veoma se raduju koncertu u Budvi i prilici da budu deo svečanog otvaranja letnje turističke sezone.

Prvi dizajnerski brend iz Ujedinjenih Arapskih Emirata koji je stekao zavidnu međunarodnu reputaciju, Amato Couture, čije su modele nosili članovi kraljevskih porodica, supermodeli Hajdi Klum i Tajra Benks, ali i zvezde poput Bijonse, Kejti Peri, Dženifer Lopez, Šakire, predstaviće svoju kolekciju ispred zidina Starog grada 2. juna. Modna revija i izložba umetničkih fotografija „Vanishing Tribes of the Omo“ umetnice koja je tokom više od 40 godina svoje karijere izlagala radove na svim kontinentima, Giovanna Aryafara, organizuje se u saradnji sa modnim časopisom Fashion Mood.

Ceremonija otvaranja sezone pretenduje da postane najznačajniji događaj u godišnjem kalendaru manifestacija Turističke organizacije opštine Budva i Opštine Budva koji će u periodu predsezone, početkom juna, privlačiti veliki broj pretežno inostranih gostiju, jačati imidž i razvijati turistički proizvod destinacije. Ove godine, drugi put zaredom, dvodnevnim programom koji je namenjen publici iz cele Evrope, Budva otvara, po svemu sudeći, jednu od najuspešnijih letnjih turističkih sezona.

Ubrzo nakon otvaranja sezone, sledi još jedan festival internacionalnog karaktera. Različiti umetnički žanrovi poput baleta, opere, koncerta, umetničke izložbe, predstave i stručnih predavanja biće sastavni deo programa prvog Jadranskog festivala igre koji će se održati u periodu od 9. do 27. juna unutar budvanskog Starog grada.

Ostali naslovi

Podrška UNFPA izradi nove nacionalne strategije o starenju
Srpska ekonomija
Ministarka za brigu o porodici i demografiju u Vladi Republike Srbije Darija Kisić sastala se sa regionalnom direktorkom Populacionog fonda Ujedinjenih nacija (UNFPA) za Istočnu Evropu i Centralnu Aziju Florens Bauer i direktorom ovog fonda za Srbiju Džonom Kenedijem Mosotijem
Dualno obrazovanje unapređuje privredu Srbije
Srpska ekonomija
Direktorka Kancelarije za dualno obrazovanje i Nacionalni okvir kvalifikacija Vlade Republike Srbije Gabrijela Grujić prisustvovala je potpisivanju sporazuma o saradnji Tehničke škole u Valjevu sa kompanijama „Hisens Gorenje”, „Hansgrohe” i „Biserba”, u okviru promocije regionalnih trening-centara u Srbiji
Srpske robne marke predstavljaju se u Amsterdamu
Srpska ekonomija
Međunarodni sajam robnih marki „PLMA“ biće održan 23. i 24. maja u Amsterdamu, a 36 srpskih kompanija će se, uz podršku Privredne komore Srbije i Razvojne agencije Srbije, po prvi put, predstaviti na dva nacionalna paviljona Srbije pod sloganom  „Your name, our quality“ („Vaše ime, naš kvalitet“).  Pored nacionalnih paviljona, na sajmu će nastupiti samostalno još deset kompanija iz Srbije
Trgovinska razmena članica Otvorenog Balkana veća za 30 odsto
Srpska ekonomija
Ministar unutrašnje i spoljne trgovine u Vladi Republike Srbije Tomislav Momirović izjavio je danas da inicijativa „Otvoreni Balkan” ima za cilj kreiranje jedinstvenog regionalnog tržišta i da je zato neophodno nastaviti sa ukidanjem nepotrebnih graničnih procedura
Turistička organizacija Vojvodine predstavila svoju ponudu u Trebinju
Srpska ekonomija
Turistička organizacija Vojvodine predstavila je turističku ponudu Pokrajine u okviru mini sajma koji je organizovan povodom otvaranja letnje turističke sezone u Trebinju
Počela kampanja Osnažena žena-jača porodica
Srpska ekonomija
Sektor preduzetništva Privredne komore Srbije (PKS) u saradnji sa Fondacijom „Humana srca“ i organizacijom „321 Srbija“, pokrenuli su danas kampanju „Osnažena žena-jača porodica“ čiji je cilj jačanje ekonomskog položaja žena u društvu
Trening centar u Valjevu- Podrška dualnom obrazovanju
Srpska ekonomija
Tehnička škola u  Valjevu jedna od 12 srednjih stručnih škola iz Srbije, koja je Odlukom Vlade Republike Srbije, dobila status trening centra. Trening centar ima 22 prostorije, 10 radionica, 12 kabineta koji su opremeni nasavremenijom opremom za izvođenje nastave za sve obrazovne profile za koje je škola akreditovana, ali i za neformalno obrazovanje odraslih
Zlatibor najavio letnju turističku sezonu u Trebinju
Srpska ekonomija
Turistička organizacija Zlatibor je učestvovala na mini sajmu turizma u Trebinju. U okviru manifestacije „Svečano otvaranje letnje turističke sezone“ gosti grada Trebinja bile su Turističke organizacije iz zemalja regiona sa kojima Trebinje ima dugogodišnju uspešnu saradnju, među kojima je i Zlatibor
Održan Beogradski manifest
Srpska ekonomija
Turistička organizacija Vojvodine uzela je učešće na manifestaciji ‘’Beogradski manifest”. Ova turistička manifestacija je najveći porodični festival u regionu koji se prethodnih godina pozicionirao za promociju manifestacija i turističkih destinacija iz Srbije i regiona
Proglašeni pobednici konkursa Oni su heroji
Srpska ekonomija
Deset odabranih Heroja za 2022. godinu su: Marija Rajčić, Kučevo, Jova Ristić, Vranje,Tatjana Obradović, Čačak,Katarina Deninger, Starčevo, Aleksandra Marić, Apatin, Anita Petrović, Niš, Suzana Božanić, Kovin, Branka Kovačević, Beograd, Goca Petrović, Novi Pazar i Mina Gavrilov, Novi Sad