Dobro došli na web portal SRPSKA EKONOMIJA

Srpske robne marke predstavljaju se u Amsterdamu

Privredna komora Srbije
Srpska ekonomija

Međunarodni sajam robnih marki „PLMA“ biće održan 23. i 24. maja u Amsterdamu, a 36 srpskih kompanija će se, uz podršku Privredne komore Srbije i Razvojne agencije Srbije, po prvi put, predstaviti na dva nacionalna paviljona Srbije pod sloganom  „Your name, our quality“ („Vaše ime, naš kvalitet“).  Pored nacionalnih paviljona, na sajmu će nastupiti samostalno još deset kompanija iz Srbije.

„Za srpske kompanije koje su zainteresovane da izvoze svoje proizvode pod robnim markama trgovinskih lanaca, sajam PLMA predstavlja šansu za poslovnu saradnju sa vodećim svetskim lancima supermarketa i maloprodajnim lancima kao i specijalizovanim prodavnicama”, kaže Zorana Delić iz Službe za organizaciju sajmova PKS i dodaje  da privatne robne marke trenutno obuhvataju više od 35 odsto proizvoda koji se prodaju  u zemljama Evrope, objavila je PKS.

Na nacionalnom štandu površine 252 m², u hali 5 Evropa Kompleksa, rezervisanoj za prehrambene proizvode predstaviće se 28 srpskih kompanija „Packom International“ - Beograd; „PIK Bečej“ - Bečej; „MIN Commerce“ - Beograd; „Laki“ - Arilje; „ Cmana“ – Krnjevo; „Master Fruits“ - Beograd; „Jaffa Crvenka“ - Crvenka; „ITN Group“ - Beograd; “Agranela“ - Valjevo; „Budimka“ - Požega; „NN Tel“ - Novi Sad; „Natura Gusto“ - Paraćin; „Minela“ - Batočina; „PIP“ - Novi Sad; „CG Foods Europe“ - Ruma, „Candy Rush“ - Beograd, „Friglo“ - Sutjeska; „JS&O“ - Novo Mileševo, „Adore Chocolat“ - Beograd; „Moravka Pro“ - Leskovac; „Mitsides Point“ - Sremska Mitrovica; „Mondi Lamex“ - Kraljevo;“ NS Bomi“ - Obrenovac; „Rubin“ - Kruševac; „Vital“ - Vrbas; „The Fun&Fit Company“ - Zemun; „Vitamin Horgoš“ - Horgoš i „Victoria Oil“ - Šid.

U okviru prehrambenog štanda srpske kompanije ponudiće široku paletu proizvoda od smrznutog voća i povrća, nisko kaloričnih džemova, voćnih namaza, granola, ovsenih kaša, zamenskih mleka, hladno ceđenih sokova, svežeg voća, meda, sušenog i čokoladiranog voća, konditorskih proizvoda od čokolade, vafla, čajnog peciva i kakao krem namaza, vitaminiziranih bombona, humusa, voćnih aromatizovanih dezerta, sušenih testenina, raviola,  do suncokretovog i hladno presovanog bundevinog ulja, margarina, kečapa, majoneza, senfova, BBQ soseva, začinskih mlevenih paprika, kvalitetnih, vrhunskih vina, tortilja i instant nudli.

U hali 8, Park Kompleksa, određenoj za neprehrambene proizvode predstaviće se osam srpskih kompanija „Bilje Borča“ - Borča; „Umprom“ - Stara Pazova; „Albus“ - Novi Sad; „ Nevena“ - Leskovac;  „Beorol Prima“ - Beograd; „Hedera Vita“ -Loznica; „Esensa“ - Beograd i „Mint Pharm“ - Bačka Palanka.

Proizvodni programi srpskih izlagača u neprehrambenoj hali promovisaće plastičnu ambalažu sa primenom u prehrambenoj, hemijskoj, farmaceutskoj i kozmetičkoj industriji, kozmetičke preparate,dijetetske suplemente, kapi za nos, uši, propolis sprejeve, sirupe za decu, deterdžent za posuđe, kućnu hemiju, omekšivače, četke i valjke za ručno farbanje i lakiranje, ručke za valjke, molerske i građevinske trake.

Samostalan nastup na sajmu imaće „Europak“- Stari Banovci; „Cotoland“- Cerovac; „Vukochem“- Šabac; „Žitoprerada DM“ - Novi Bečej, „Sirogojno Company“ - Sirogojno; „Interclean“ - Beograd; i „Piramida 72“ – Šabac, „M Pet“-Beograd, „ Moka“ - Čačak , i „Stanić“ - Arilje.

PLMA Amsterdam, predstavlja vodeću poslovnu, sajamsku manifestaciju u okviru koje se sastaju proizvođači sa predstavnicima najvećih svetskih maloprodajnih lanaca. Sajam će ove godine okupiti oko 2.650 kompanija iz preko 70 zemalja sveta, od čega je 1900 izlagača iz prehrambenog sektora i više od 700 izlagača neprehrambenog sektora.  Očekuje se  učešće oko 15.000 svetskih trgovaca, koji predstavljaju supermarkete, hipermarkete, diskonte, robne kuće, apoteke kao i uvoznike, distributere, konsultante, agente za prodaju i stručnjake za ambalažu i dizajn u cilju sagledavanja novih poslovnih ponuda, proizvoda i tehnoloških inovacija.

Ostali naslovi

Podrška UNFPA izradi nove nacionalne strategije o starenju
Srpska ekonomija
Ministarka za brigu o porodici i demografiju u Vladi Republike Srbije Darija Kisić sastala se sa regionalnom direktorkom Populacionog fonda Ujedinjenih nacija (UNFPA) za Istočnu Evropu i Centralnu Aziju Florens Bauer i direktorom ovog fonda za Srbiju Džonom Kenedijem Mosotijem
Dualno obrazovanje unapređuje privredu Srbije
Srpska ekonomija
Direktorka Kancelarije za dualno obrazovanje i Nacionalni okvir kvalifikacija Vlade Republike Srbije Gabrijela Grujić prisustvovala je potpisivanju sporazuma o saradnji Tehničke škole u Valjevu sa kompanijama „Hisens Gorenje”, „Hansgrohe” i „Biserba”, u okviru promocije regionalnih trening-centara u Srbiji
Trgovinska razmena članica Otvorenog Balkana veća za 30 odsto
Srpska ekonomija
Ministar unutrašnje i spoljne trgovine u Vladi Republike Srbije Tomislav Momirović izjavio je danas da inicijativa „Otvoreni Balkan” ima za cilj kreiranje jedinstvenog regionalnog tržišta i da je zato neophodno nastaviti sa ukidanjem nepotrebnih graničnih procedura
Turistička organizacija Vojvodine predstavila svoju ponudu u Trebinju
Srpska ekonomija
Turistička organizacija Vojvodine predstavila je turističku ponudu Pokrajine u okviru mini sajma koji je organizovan povodom otvaranja letnje turističke sezone u Trebinju
Počela kampanja Osnažena žena-jača porodica
Srpska ekonomija
Sektor preduzetništva Privredne komore Srbije (PKS) u saradnji sa Fondacijom „Humana srca“ i organizacijom „321 Srbija“, pokrenuli su danas kampanju „Osnažena žena-jača porodica“ čiji je cilj jačanje ekonomskog položaja žena u društvu
Ceremonija otvaranja sezone 2. i 3. juna u Budvi
Srpska ekonomija
Početak letnje turističke sezone u Budvi obeležiće internacionalni dvodnevni program, spoj umetnosti i najlepšeg ambijenta, događaj koji povezuje muziku, ples, modu i fotografiju i nudi doživljaj za pamćenje
Trening centar u Valjevu- Podrška dualnom obrazovanju
Srpska ekonomija
Tehnička škola u  Valjevu jedna od 12 srednjih stručnih škola iz Srbije, koja je Odlukom Vlade Republike Srbije, dobila status trening centra. Trening centar ima 22 prostorije, 10 radionica, 12 kabineta koji su opremeni nasavremenijom opremom za izvođenje nastave za sve obrazovne profile za koje je škola akreditovana, ali i za neformalno obrazovanje odraslih
Zlatibor najavio letnju turističku sezonu u Trebinju
Srpska ekonomija
Turistička organizacija Zlatibor je učestvovala na mini sajmu turizma u Trebinju. U okviru manifestacije „Svečano otvaranje letnje turističke sezone“ gosti grada Trebinja bile su Turističke organizacije iz zemalja regiona sa kojima Trebinje ima dugogodišnju uspešnu saradnju, među kojima je i Zlatibor
Održan Beogradski manifest
Srpska ekonomija
Turistička organizacija Vojvodine uzela je učešće na manifestaciji ‘’Beogradski manifest”. Ova turistička manifestacija je najveći porodični festival u regionu koji se prethodnih godina pozicionirao za promociju manifestacija i turističkih destinacija iz Srbije i regiona
Proglašeni pobednici konkursa Oni su heroji
Srpska ekonomija
Deset odabranih Heroja za 2022. godinu su: Marija Rajčić, Kučevo, Jova Ristić, Vranje,Tatjana Obradović, Čačak,Katarina Deninger, Starčevo, Aleksandra Marić, Apatin, Anita Petrović, Niš, Suzana Božanić, Kovin, Branka Kovačević, Beograd, Goca Petrović, Novi Pazar i Mina Gavrilov, Novi Sad