Dobro došli na web portal SRPSKA EKONOMIJA

Servisni karavani

Kraljevo/Subotica/Kragujevac
Srpska ekonomija

LG Electronics treću godinu zaredom nastavlja servisnu kampanju, koja posetiocima širom Srbije donosi korisne savete, inovativne uređaje i priliku za besplatan servis. LG servisni karavan, sada već prepoznatljiv događaj, ovog puta stiže u Kraljevo, Suboticu i Kragujevac, sa porukom „Život je lep kada živimo pametno“.

Karavan kreće 31. maja i 1. juna iz Kraljeva, nastavlja 7. i 8. juna u Subotici, a zatim 14. i 15. juna stiže u Kragujevac. Na centralnim gradskim trgovima, posetioci će imati priliku da se upoznaju sa najnovijim LG uređajima koji omogućavaju efikasnije i pametnije upravljanje potrošnjom energije, kao i da dobiju savete o racionalnijem korišćenju tehnologije u svakodnevnom životu. Fokus kampanje ove godine je na energetskoj efikasnosti i održivosti, temama koje su sve važnije i za pojedince i za zajednicu u celini.

Kao i prethodnih godina, svim posetiocima biće omogućen besplatan pregled i popravka LG uređaja koji su van garantnog roka, pod uslovom da su kupljeni nakon 1. januara 2020. za televizore i audio i video opremu, odnosno nakon 1. januara 2018. za belu tehniku. Uslov za besplatan servis je dokaz o kupovini, a uređaji ne smeju imati fizička oštećenja niti poticati van teritorije Srbije. Tim LG servisnih stručnjaka biće na raspolaganju za konsultacije, tehničku podršku, kao i demonstraciju pametnih rešenja koja kombinuju uštedu energije sa visokim performansama i dugovečnošću.

U sklopu dvodnevnog programa, u subotu će najmlađi posetioci moći da učestvuju u zabavnom kvizu sa poklonima, dok će nedelja biti rezervisana za edukativne radionice o energetskoj efikasnosti.

„Verujemo da tehnologija ne treba samo da bude inovativna i atraktivna, već i korisna – za domaćinstvo, zajednicu i planetu. Ove godine želimo da dodatno istaknemo prednosti energetske efikasnosti i da pokažemo kako štednja energije počinje upravo kod kuće, uz pametan izbor uređaja“, izjavio je Radovan Jovanović, menadžer za servisne mreže kompanije LG.

Ovogodišnja kampanja stavlja u prvi plan energetsku efikasnost i održivost – teme od rastućeg značaja kako za pojedince, tako i za širu zajednicu. U skladu s tim, LG će kao dodatni doprinos lokalnim sredinama donirati interaktivni televizor po jednoj osnovnoj školi u Kraljevu, Subotici i Kragujevcu. Ova inicijativa ne samo da podržava obrazovanje i digitalizaciju nastave, već i promoviše dugoročno održiva rešenja koja, uz manju potrošnju energije, omogućavaju savremenije, dinamičnije i vizuelno bogatije okruženje za učenje.

Ostali naslovi

Zajednički koncert Umetničkog ansambla Stanislav Binički i Orkestra Garde Oružanih snaga Austrije
Srpska ekonomija
Nakon prvog zajedničkog koncerta, krajem prošle godine, koji je održan u Koncertnoj dvorani „Sofien sale“ u Beču, nastup u Beogradu predstavlja nastavak i jačanje saradnje dve zemlje u oblasti vojne muzike i promociju međunarodne vojne saradnje u oblasti kulture
Inžinjerijska obuka vojnika i kandidata za podoficire na Savi
Srpska ekonomija
Na privremenom poligonu Vojske Srbije uređenom na Savi kod Šapca u toku je realizacija stacionarnog logorovanja vojnika na služenju vojnog roka generacije „mart 2025“ i polaznika kursa za podoficire za lica iz građanstva
Beograd i Novi Sad domaćini AI Week festivala
Srpska ekonomija
Beograd i Novi Sad ovog juna postaju centri svetske pažnje u oblasti veštačke inteligencije zahvaljujući održavanju AI Week-a, međunarodnog festivala koji okuplja lidere iz industrije i startap zajednice od 2. do 10. juna na čak 10 lokacija
U susret letu
Srpska ekonomija
EKO Serbia želi da obične trenutke pretvori u uzbudljive priče. Ponekad, samo nekoliko trenutaka za preuzimanje aplikacije ili slanje poruke može označiti početak nezaboravnog putovanja
Preduzeća sa jednim zaposlenim kroje privredu Beča
Srpska ekonomija
Koliko je preduzetnički duh u glavnom gradu Austrije jak pokazuje podatak da 20,1 odsto austrijskih preduzeća sa jednim zaposlenim ima sedište u Beču. Ljude koji osnivaju preduzeće sa jednim zaposlenim vodi želja za nezavisnošću (80 odsto), samoostvarenjem (76 odsto) i fleksibilnijom raspodelom vremena (70 odsto)
Nezaboravno košarkaško putovanje
Srpska ekonomija
Final 4 turnir u Abu Dabiju pružio je dobitnicima Max izazova priliku da dožive košarku na potpuno nov način – kroz ekskluzivni MAXperience program koji je osmišljen da spoji sport, zabavu i nezaboravne uspomene
Održan 9. UNECE Međunarodni forum o javno-privatnom partnerstvu i infrastrukturi
Srpska ekonomija
Deveti UNECE Međunarodni forum o javno-privatnom partnerstvu i infrastrukturi, u Beogradu pratilo je više od 136 miliona ljudi u svetskim medijima i na digitalnim kanalima, na 7 jezika sveta
Radna odeća u prehrambenoj industriji
Srpska ekonomija
U skorašnjoj studiji koju je sprovela kompanija za istraživanje tržišta Norstat u ime dobavljača tekstilnih usluga, kompanije Lindström, anketirano je 940 korisnika radne odeće u prehrambenoj industriji u 11 evropskih zemalja. Rezultati pokazuju da higijenske prakse u prehrambenoj industriji možda nisu toliko robusne koliko se pretpostavlja, što predstavlja potencijalni rizik za bezbednost hrane
Tržište zlata u 2025: Rekordi, rizici i prilike za investitore
Srpska ekonomija
Prema najnovijim podacima Svetskog saveta za zlato, globalna tražnja za zlatom u prvom kvartalu 2025. godine dostigla je 1.206 tona, što predstavlja rast od 1% u odnosu na isti period prethodne godine. U tom periodu cena zlata je porasla za čak 38%, a 2024. godina se pokazala kao šesta najuspešnija godina po rastu cene zlata u 21. veku
Koncert letnje noći 2025. – klasika na otvorenom
Srpska ekonomija
Ovogodišnji „Koncert letnje noći“ koji Bečka filharmonija svake godine organizuje u parku dvorca Šenbrun, planiran je za 13. jun, u 20.45 časova. Ideja bečkog „Koncerta letnje noći“ jeste da se klasična muzika učini dostupnom svima