Globalni potrošači najviše cene proizvode iz Nemačke, a uglavnom su nepoverljivi prema onim iz Kine, pokazalo je istraživanje JuGov-a i Cambridge-a.
Više od polovine ispitanika u 23 zemlje pozitivno je ocenilo nemačke proizvode, a samo šesto odsto im je dalo negativnu ocenu, pokazuju rezultati internet ankete, preneo je Index.hr.
Time je Nemačka u istraživanju osvojila 45 bodova, a slede Italija sa 38 bodova, Velika Britanija i Francuska sa po 34 boda, Japan sa 33 boda koji je za pet bodova ispred Južne Koreje.
Čak 44 odsto ispitanih je kineskim proizvodima dalo negativnu ocenu, a njih 15 odsto pozitivnu.
Time je Kina zauzela poslednje 12. mesto u grupi zemalja proizvođača, sa osvojenih 29 bodova.
Anketirani su potrošači iz zemalja i oblasti visokog dohotka, uključujući EU, SAD, Australiju i Japan, ali i onih sa niskim prihodima, kao što su Indija, Meksiko, Kina, Nigerija i Južnoafrička Republika.