Kompanija Lidl Srbija dobitnik je poznate nagrade međunarodne organizacije ICERTIAS, koja se dodeljuje kompanijama koje imaju izvanredan odnos sa potrošačima, poslovnim partnerima i zaposlenima. Nakon prolaska kroz proces detaljnog istraživanja i provere, Lidl je dobio prestižnu medalju „Prijatelj potrošača – jer cenimo naše potrošače“ uz status „Superiorna izvrsnost“.
ICERTIAS je privatna i politički nezavisna internacionalna organizacija koja se bavi istraživanjem tržišta, osnovana u Švajcarskoj 2011. godine, sa fokusom na otkrivanje i nagrađivanje kompanija koje nude najbolje svojim potrošačima. Kako bi kompanija dobila prestižnu nagradu koju dodeljuje ova organizacija, njeno poslovanje analizira se u okviru četiri stuba – u segmentima reputacije, komunikacije i okoline, iskustva potrošača i poverenja – a svaki od ovih stubova se dodatno raščlanjuje i detaljno ocenjuje.
„Izuzetno smo ponosni na to što smo dobili nagradu koja već godinama služi potrošačima kao orijentir prilikom kupovine, i na to što je Lidl od strane nezavisnog istraživačkog tela proglašen za kompaniju koja pripada najvišem kalibru na tržištu Srbije. Status „Prijatelj potrošača“ dokazuje da je naš trud da odgovorimo na potrebe potrošača vidljiv, za šta su posebno zaslužne naše kolege u prodavnicama“, istakla je Martina Petrović, rukovodilac korporativnih komunikacija Lidla Srbija.
ICERTIAS svojim istraživanjima želi da olakša odluke potrošača po pitanju izbora kompanija, proizvoda ili usluga, i da im kroz sertifikate i nagrade ukaže na firme koje imaju izvanredne odnose sa potrošačima. Nagrada „Prijatelj potrošača“ je još jedan jasan signal da je kvalitet Lidlove usluge i asortimana, samo godinu dana od otvaranja prvih prodavnica, već prepoznat i potvrđen na tržištu