Dobro došli na web portal SRPSKA EKONOMIJA

Proglašeni pobednici LG likovnog konkursa za osnovce

Beograd
Foto: Darko Radulović
Srpska ekonomija

Kompanija LG Electronics proglasila je pobednike velikog likovnog konkursa „Život je lep kada brinemo o planeti“, koji je raspisala početkom maja uz podršku Ministarstva prosvete Republike Srbije sa idejom da kod dece podigne svest o neophodnosti zaštite životne sredine.

Među više od 1.400 pristiglih radova iz osnovnih škola širom Srbije, stručni žiri izabrao je po tri najbolja u dve kategorije. Najbolji crteži, akvareli i kolaži izloženi su u MTS dvorani, a njihovi autori dobili su vredne nagrade – LG Artcool klima uređaje i LG XBOOM zvučnike. Pored individualnih, dodeljene su i posebne nagrade školama koje pohađaju prvoplasirani učenici iz obe kategorije – OŠ „Kralj Petar II Karađorđević“, Beograd i OŠ „Vuk Karadžić“ , Novi Pazar.

Osnovci iz cele Srbije imali su priliku da slobodnim likovnim stilom izraze kreativnost, daju svoje viđenje važnosti brige o prirodi i prikažu šta su za njih najveći ekološki izazovi s kojima se suočava naša planeta. Prvo mesto u kategoriji od 1. do 4. razreda osvojila je Mia Borozan, učenica 4. razreda OŠ „Kralj Petar II Karađorđević“ u Beogradu. Drugo mesto pripalo je Savi Temkinu, učeniku 1. razreda, OŠ „Nadežda Petrović“ u Beogradu, a treće Vasilu Donevskom, učeniku 4. razreda OŠ „Prva vojvođanska brigada“ iz Novog Sada.

U kategoriji od 5. do 8. razreda za najbolji je proglašen rad Hene Bajramlić, učenice 6. razreda OŠ „Vuk Karadžić“ iz Novog Pazara. Drugo mesto osvojila je Nikolina Selenić, učenica 7. razreda OŠ „Mile Dubljević“ iz Lajkovca, a treće Sara Stanković, učenica 7. razreda „Radislav Nikčević“, iz Majura.

„Zahvaljujemo se svim učesnicima, a pobednicima čestitamo na izuzetnim radovima. Zadovoljstvo nam je što smo uspeli da zainteresujemo ovako veliki broj dece i omogućimo im da na kreativan način iskažu svoju svest o važnosti zaštite životne sredine. Ovi radovi su pokazatelj da naša deca razumeju značaj očuvanja prirode i da su spremna da se uključe u borbu za bolju i čistiju planetu. Verujemo da su upravo deca ključ za budućnost naše planete i zato je važno da od malih nogu usvajaju principe ekološki odgovornog ponašanja“, izjavio je Branislav Jordanov, marketing menadžer kompanije LG.

Pobednički radovi će se naći i na modernim, inovativnim LG ARTCOOL Gallery klima uređajima, čime će dodatno doprineti podizanju ekološke svesti kod šire populacije. Kroz ovaj konkurs, LG je još jednom potvrdio svoju posvećenost očuvanju prirode i nastaviće sa sličnim akcijama i inicijativama koje imaju za cilj zaštitu životne sredine i podizanje svesti o ekološkoj odgovornosti.

Ostali naslovi

Coca-Cola HBC Srbija postala zvanični partner Evropskog prvenstva u vodenim sportovima
Srpska ekonomija
U prostorijama SRC „25. maj – Milan Gale Muškatirović“ danas je potpisan sporazum o saradnji između jedne od najvećih svetskih punionica brendova kompanije Coca-Cola i Evropskog prvenstva u vodenim sportovima, čime su čuveni brendovi Rosa i Powerade postali zvanična pića evropskog šampionata
Inicijativa za razvoj bezgotovinskog plaćanja Bolji način se širi na Zapadni Balkan
Srpska ekonomija
Dobri rezultati inicijative za razvoj bezgotovinskog plaćanja „Bolji način“ u Srbiji bili su „vetar u leđa“ za proširenje projekta na region. Podsticanje fer konkurencije, suzbijanje sive ekonomije, te dalji razvoj elektronskih i transparentnih usluga javne uprave, zajednički je cilj svih zemalja Zapadnog Balkana, poručeno je na regionalnoj konferenciji u Tirani
Borba protiv šverca duvana i akcizni kalendari ključni za povećanje budžetskih prihoda
Srpska ekonomija
U Srbiji, priliv sredstava od akciza i PDV-a na duvanske proizvode u 2023. godini iznosio je 165,6 milijardi dinara, što predstavlja povećanje od 40 odsto u odnosu na 2016, kada je priliv po ovom osnovu iznosio 118 milijarde dinara
Beograd domaćim foruma  Francuska - Zapadni Balkan
Srpska ekonomija
Juče je u Beogradu otvoren dvodnevni forum Francuska - Zapadni Balkan: „Proizvodnja, lanac snabdevanja i ESG prakse” u organizaciji Francusko-srpske privredne komore, a u saradnji sa Ambasadom Francuske u Beogradu i savetnicima Francuske za spoljnu trgovinu
Međunarodni festival plesa u Beču
Srpska ekonomija
Ovogodišnje izdanje Međunarodnog festivala plesa u Beču se održava od 11. jula do 11. avgusta. Biće predstavljena 51 produkcija na 15 različitih lokacija u gradu – od Burgteatra i Folksteatra preko Odeona do bečkih muzeja
Šampionima bezgotovinskih transakcija uručene nagrade
Srpska ekonomija
Na pijaci „Palilula” uručene su novčane nagrade zakupcima tezgi koji su tokom marta i aprila realozovali najveći broj bezgotovinskih transakcija u okviru drugog kruga projekta „Digitalizacija beogradskih pijaca”. Zakupci sa pijaca „Palilula”, „Blok 44”, „Stari Merkator”, „Kalenić” i „Đeram” osvojili su po pet nagrada u martu i aprilu mesecu, ostvarivši 1.099, odnosno 561 transakciju
Letnja sezona na otvorenom bazenu Tašmajdan počinje u utorak
Srpska ekonomija
Sa završetkom školske godine počinje i letnja sezona na beogradskim bazenima. Tako je i u Sportskom centru „Tašmajdan”
Upravljanje omladinskim projektima
Srpska ekonomija
Mladi iz Vranja, Sremske Mitrovice ili naselja koja pripadaju ovim gradovima, imaju priliku da postanu članovi odbora Omladinskih fondova u svojim sredinama
Osnovan fond za podršku mladim poljoprivrednicima u Kraljevu
Srpska ekonomija
Grad Kraljevo, Fondacija Ana i Vlade Divac i projekat „Velika mala privreda“ koji finansira USAID, pokrenuli su Fond za osnaživanje mladih poljoprivrednika vrednosti milion i sedamsto hiljada dinara. Sredstva Fonda su namenjena učenicima završnih razreda poljoprivredno – hemijske škole u Kraljevu, da bi razvijali svoju proizvodnju
Veštačka inteligencija u domaćinstvu
Srpska ekonomija
Zahvaljujući naprednijim tehnologijama i revolucionarnom dizajnu, novi uređaji za kuću snažnih performansi pružaju korisnicima neuporedivo bolje iskustvo, čineći njihov svakodnevni život neuporedivo lakšim i lepšim