Zahvaljujući naprednijim tehnologijama i revolucionarnom dizajnu, novi uređaji za kuću snažnih performansi pružaju korisnicima neuporedivo bolje iskustvo, čineći njihov svakodnevni život neuporedivo lakšim i lepšim. Svojim inovativnim funkcijama i atraktivnim dizajnom, do sada neviđenom na našem tržištu. To su MoodUP™ frižider sa zamrzivačem, koji menja boje kompanije LG Electronics, koji zahvaljujući LED panelima na svojim vratima, nudi novo, pametno i prilagodljivo kulinarsko iskustvo. Korisnici sada mogu da „ožive“ prostor i poprave atmosferu u kuhinji razigranim bojama, ali i emitujući muziku preko ugrađenog Bluetooth zvučnika.
Postoji i LG WashTower, pametna mašina za sušenje i pranje veša. Osim toga što, zahvaljujući naprednoj LG tehnologiji direktnog pogona veštačke inteligencije (AI DD™) i tehnologiji pare, svaki komad garderobe ostavlja besprekorno čistim i suvim u rekordno kratkom roku, pametni uređaj LG WashTower, unosi pravu malu revoluciju u pogledu organizacije prostora. U pitanju su zapravo dva uređaja – za pranje i sušenje veša spojena u jedan. Obe mašine komuniciraju zahvaljujući Smart Pairing™ funkciji, koja šalje informacije od bubnja za pranje do bubnja za sušenje i preporučuje optimalne cikluse za maksimum pogodnosti svojim korisnicima, koji sada dobijaju i više prostora u svom kupatilu.
Pored kućnih aparata, nezaboravnu kućnu zabavu donose LG OLED televizori iz G4 serije sa α (Alpha) 11 AI procesorima, koji imaju 70 odsto bolje grafičke performanse i 30 odsto brže procesore u poređenju sa prethodnicima, potpuno redefinišu iskustvo gledanja televizije.
„Kao kompanija koja dugi niz godina diktira tempo u oblasti televizora i kućnih uređaja, LG sada želi da nove trendove i tehnologije, koji su osvojili svet, donese u Srbiju i omoući svojim vernim korisnicima dosad neviđeno iskustvo. Srpsko tržište je od izuzetnog značaja za LG i stoga stalno težimo ka tome da se na njemu što je pre moguće nađu naši najinovativniji i najmoderniji uređaji. MoodUP™ frižideri, WashTower-i i najnovija generacija OLED i QNED televizora, koje smo danas premijerno prikazali domaćoj javnosti, već su postali sastavni deo mnogih domova širom sveta, a sada je vreme da u njihovim prednostima uživaju i korisnici u našoj zemlji“, zaključio je Branislav Jordanov, marketing menadžer u kompaniji LG Electronics Srbija.