Dobro došli na web portal SRPSKA EKONOMIJA

Veštačka inteligencija u domaćinstvu

Beograd
Foto: Darko Radulović
Srpska ekonomija

Zahvaljujući naprednijim tehnologijama i revolucionarnom dizajnu, novi uređaji za kuću snažnih performansi pružaju korisnicima neuporedivo bolje iskustvo, čineći njihov svakodnevni život neuporedivo lakšim i lepšim. Svojim inovativnim funkcijama i atraktivnim dizajnom, do sada neviđenom na našem tržištu. To su MoodUP™ frižider sa zamrzivačem, koji menja boje kompanije LG Electronics, koji zahvaljujući LED panelima na svojim vratima, nudi novo, pametno i prilagodljivo kulinarsko iskustvo. Korisnici sada mogu da „ožive“ prostor i poprave atmosferu u kuhinji razigranim bojama, ali i emitujući muziku preko ugrađenog Bluetooth zvučnika.

Postoji i LG WashTower, pametna mašina za sušenje i pranje veša. Osim toga što, zahvaljujući naprednoj LG tehnologiji direktnog pogona veštačke inteligencije (AI DD™) i tehnologiji pare, svaki komad garderobe ostavlja besprekorno čistim i suvim u rekordno kratkom roku, pametni uređaj LG WashTower, unosi pravu malu revoluciju u pogledu organizacije prostora. U pitanju su zapravo dva uređaja – za pranje i sušenje veša spojena u jedan. Obe mašine komuniciraju zahvaljujući Smart Pairing™ funkciji, koja šalje informacije od bubnja za pranje do bubnja za sušenje i preporučuje optimalne cikluse za maksimum pogodnosti svojim korisnicima, koji sada dobijaju i više prostora u svom kupatilu.

Pored kućnih aparata, nezaboravnu kućnu zabavu donose LG OLED televizori iz G4 serije sa α (Alpha) 11 AI procesorima, koji imaju 70 odsto bolje grafičke performanse i 30 odsto brže procesore u poređenju sa prethodnicima, potpuno redefinišu iskustvo gledanja televizije.

„Kao kompanija koja dugi niz godina diktira tempo u oblasti televizora i kućnih uređaja, LG sada želi da nove trendove i tehnologije, koji su osvojili svet, donese u Srbiju i omoući svojim vernim korisnicima dosad neviđeno iskustvo. Srpsko tržište je od izuzetnog značaja za LG i stoga stalno težimo ka tome da se na njemu što je pre moguće nađu naši najinovativniji i najmoderniji uređaji. MoodUP™ frižideri, WashTower-i i najnovija generacija OLED i QNED televizora, koje smo danas premijerno prikazali domaćoj javnosti, već su postali sastavni deo mnogih domova širom sveta, a sada je vreme da u njihovim prednostima uživaju i korisnici u našoj zemlji“, zaključio je Branislav Jordanov, marketing menadžer u kompaniji LG Electronics Srbija.

Ostali naslovi

Coca-Cola HBC Srbija postala zvanični partner Evropskog prvenstva u vodenim sportovima
Srpska ekonomija
U prostorijama SRC „25. maj – Milan Gale Muškatirović“ danas je potpisan sporazum o saradnji između jedne od najvećih svetskih punionica brendova kompanije Coca-Cola i Evropskog prvenstva u vodenim sportovima, čime su čuveni brendovi Rosa i Powerade postali zvanična pića evropskog šampionata
Inicijativa za razvoj bezgotovinskog plaćanja Bolji način se širi na Zapadni Balkan
Srpska ekonomija
Dobri rezultati inicijative za razvoj bezgotovinskog plaćanja „Bolji način“ u Srbiji bili su „vetar u leđa“ za proširenje projekta na region. Podsticanje fer konkurencije, suzbijanje sive ekonomije, te dalji razvoj elektronskih i transparentnih usluga javne uprave, zajednički je cilj svih zemalja Zapadnog Balkana, poručeno je na regionalnoj konferenciji u Tirani
Borba protiv šverca duvana i akcizni kalendari ključni za povećanje budžetskih prihoda
Srpska ekonomija
U Srbiji, priliv sredstava od akciza i PDV-a na duvanske proizvode u 2023. godini iznosio je 165,6 milijardi dinara, što predstavlja povećanje od 40 odsto u odnosu na 2016, kada je priliv po ovom osnovu iznosio 118 milijarde dinara
Beograd domaćim foruma  Francuska - Zapadni Balkan
Srpska ekonomija
Juče je u Beogradu otvoren dvodnevni forum Francuska - Zapadni Balkan: „Proizvodnja, lanac snabdevanja i ESG prakse” u organizaciji Francusko-srpske privredne komore, a u saradnji sa Ambasadom Francuske u Beogradu i savetnicima Francuske za spoljnu trgovinu
Međunarodni festival plesa u Beču
Srpska ekonomija
Ovogodišnje izdanje Međunarodnog festivala plesa u Beču se održava od 11. jula do 11. avgusta. Biće predstavljena 51 produkcija na 15 različitih lokacija u gradu – od Burgteatra i Folksteatra preko Odeona do bečkih muzeja
Šampionima bezgotovinskih transakcija uručene nagrade
Srpska ekonomija
Na pijaci „Palilula” uručene su novčane nagrade zakupcima tezgi koji su tokom marta i aprila realozovali najveći broj bezgotovinskih transakcija u okviru drugog kruga projekta „Digitalizacija beogradskih pijaca”. Zakupci sa pijaca „Palilula”, „Blok 44”, „Stari Merkator”, „Kalenić” i „Đeram” osvojili su po pet nagrada u martu i aprilu mesecu, ostvarivši 1.099, odnosno 561 transakciju
Letnja sezona na otvorenom bazenu Tašmajdan počinje u utorak
Srpska ekonomija
Sa završetkom školske godine počinje i letnja sezona na beogradskim bazenima. Tako je i u Sportskom centru „Tašmajdan”
Upravljanje omladinskim projektima
Srpska ekonomija
Mladi iz Vranja, Sremske Mitrovice ili naselja koja pripadaju ovim gradovima, imaju priliku da postanu članovi odbora Omladinskih fondova u svojim sredinama
Osnovan fond za podršku mladim poljoprivrednicima u Kraljevu
Srpska ekonomija
Grad Kraljevo, Fondacija Ana i Vlade Divac i projekat „Velika mala privreda“ koji finansira USAID, pokrenuli su Fond za osnaživanje mladih poljoprivrednika vrednosti milion i sedamsto hiljada dinara. Sredstva Fonda su namenjena učenicima završnih razreda poljoprivredno – hemijske škole u Kraljevu, da bi razvijali svoju proizvodnju
Proglašeni pobednici LG likovnog konkursa za osnovce
Srpska ekonomija
Prvo mesto u kategoriji od 1. do 4. razreda osvojila je Mia Borozan, učenica 4. razreda OŠ „Kralj Petar II Karađorđević“ u Beogradu. Drugo mesto pripalo je Savi Temkinu, učeniku 1. razreda, OŠ „Nadežda Petrović“ u Beogradu, a treće Vasilu Donevskom, učeniku 4. razreda OŠ „Prva vojvođanska brigada“ iz Novog Sada