Dobro došli na web portal SRPSKA EKONOMIJA

Coca-Cola HBC Srbija postala zvanični partner Evropskog prvenstva u vodenim sportovima

Beograd
Foto: David Damnjanović
Srpska ekonomija

Evropsko prvenstvo u vodenim sportovima u Beogradu danas je dobilo novog partnera u sponzorskom pulu – Coca-Cola HBC Srbija i Crna Gora.

U prostorijama SRC „25. maj – Milan Gale Muškatirović“ danas je potpisan sporazum o saradnji između jedne od najvećih svetskih punionica brendova kompanije Coca-Cola i Evropskog prvenstva u vodenim sportovima, čime su čuveni brendovi Rosa i Powerade postali zvanična pića evropskog šampionata.

Nakon potpisivanja sporazuma i obilaska bazena, Svetoslav Atanasov, generalni direktor kompanije Coca-Cola HBC Srbija i Crna Gora, nije krio zadovoljstvo zbog toga što će se sportisti na Evropskom prvenstvu hidrirati dobro poznatim pićima iz njihovog portfolija.

„Ponosni smo što smo deo ovog izuzetnog sportskog događaja, koji promoviše prave vrednosti, ali i inspiriše na prevazilaženje sopstvenih granica. Zadovoljstvo je ovih dana gledati takmičare koji dele isti san i kroz brendove Rosa i Powerade biti deo tog sna – osigurati vizu za Olimpijske igre u svojim disciplinama. Baš kao što Coca-Cola promoviše zajedništvo, tako i Evropsko prvenstvo u vodenim sportovima i Olimpijske igre veličaju potencijal svakog pojedinca, prelaze granice i kulture i inspirišu milione ljudi širom sveta. Verujemo u važnost pravilne hidratacije i zato su naši brendovi dugi niz godina uz sportiste, omogućavajući im da postignu vrhunske rezultate i da se osveže na svakom koraku do cilja. Jer to je upravo i srž naše misije u Coca-Cola Hellenic-u, da otvaramo trenutke koji nas sve osvežavaju“, istakao je on.

Organizatori takmičenja naveli su da je saradnja sa globalnim gigantom velika privilegija.

„Nakon podrške koju smo dobili od Republike Srbije i Evropske federacije vodenih sportova (LEN), ovo je najznačajnija partnerska podrška dosad za naše takmičenje. Velika je čast i privilegija što je jedna ovako velika globalna kompanija prepoznala interes da podrži jedan od najvećih međunarodnih sportskih događaja ove godine, koji se po prvi put u istoriji održava u našoj zemlji“, naglasio je Nemanja Svjetličić, izvršni direktor Evropskog prvenstva u vodenim sportovima, i zahvalio se kompaniji Coca-Cola HBC Srbija i Crna Gora na saradnji.

Evropsko prvenstvo u vodenim sportovima u Beogradu traje do 23. juna, a takmičari iz više od 40 zemalja nadmeću se u četiri discipline – plivanje, umetničko plivanje, skokovi u vodu i plivanje na otvorenim vodama. Evropski šampionat u srpskoj prestonici će ujedno biti i poslednja prilika za plivače da se kvalifikuju za predstojeće Olimpijske igre u Parizu.

Ostali naslovi

Svet ne uspeva da ispuni obećanje Ciljeva održivog razvoja
Srpska ekonomija
Sa samo šest preostalih godina, trenutni napredak je daleko ispod onoga što je potrebno za postizanje Ciljeva održivog razvoja. Bez ogromnih investicija i pojačanih akcija, ostvarenje COR-a – plana za otporniji i prosperitetniji svet i mape izlaska iz trenutnih globalnih kriza – ostaće nedostižno, upozorava Izveštaj o Ciljevima održivog razvoja za 2024. godinu
Usklađivanje poslovnih i porodičnih obaveza zaposlenih doprinosi jačanju poslovanja kompanija
Srpska ekonomija
Ulaganjem u inicijative prilagođene porodici, i naporima zaposlenih da održe ravnotežu između poslovnog i privatnog života, kompanije doprinose jačanju svojih brendova, povećavaju privlačnost i zadržavanje zaposlenih i prikazuju se kao društveno odgovorne, zaključeno je u Novom Sadu, u Kulturnoj stanici Eđšeg
Raste potražnja za karšeringom u Beču
Srpska ekonomija
Zajedničko korišćenje automobila od strane više osoba trebalo bi da smanji troškove, sačuva životnu sredinu i smanji broj automobila na ulicama. U Austriji je ovaj sistem rasprostranjeniji nego što se često pretpostavlja. U oko 300 opština i gradova se nudi karšering-usluga
Ona zna - Projekat za ekonomsko osnaživanje žena
Srpska ekonomija
Američka agencija za međunarodni razvoj (USAID) i Impact Hub pokrenuli su danas četvorogodišnji projekat za ekonomsko osnaživanje žena - „Ona zna“ koji radi na ekonomskom osnaživanju žena iz Jablaničkog i Pčinjskog okruga – posebno mladih žena, nezaposlenih i žena sa nižom stručnom spremom
Praznik muzike u Francuskom institutu uz hitove Šarla Aznavura
Srpska ekonomija
Ove godine obeležava se stogodišnjica rođenja Šarla Aznavura, slavnog francuskog pop pevača, kompozitora, tekstopisca, glumca... Neprolazni su njegovi hitovi La Bohème, She, Hier encore, Une vie d’amour, Emmenez-moi, For me formidable…
Očekivana smanjenja kamatnih stopa i neznatne promene u stanju globalne trgovine
Srpska ekonomija
Evropska centralna banka početkom juna je, donekle očekivano, smanjila kamatnu stopu za 0,25 procentnih poena, a većina centralnih banaka u ovom trenutku predviđa da će se inflacija u njihovim zemljama vratiti u granice cilja u drugoj polovini ove ili prvoj polovini naredne godine
Stipendije za srednjoškolce
Srpska ekonomija
U okviru aktivnosti „Osnaživanje mladih poljoprivrednika”, 23 srednjoškolca iz Požege i okolnih opština, koji su izabrani putem konkursa za dodelu sredstava za podsticaj poljoporivrede, dobilo je opremu u vrednosti do 300.000 dinara za unapređenje svojih gazdinstava
Konferencija o noćnom životu u Beču
Srpska ekonomija
„Šta malde generacije cene kada je u pitanju provod? Odgovor na pitanje će pokušati da da „Vienna After Dark“, konferencija za urbani noćni život sa fokusom na klupsku kulturu, koja će se održati u Beču od 14. do 16. novembra 2024. godine
Senta dobila gradski bunar za pijaću vodu
Srpska ekonomija
Novi gradski bunar za snabdevanje pijaćom vodom u Senti pušten je u rad, dok je njegovom izgradnjom omogućeno neometano snabdevanje pijaćom vodom svih 11.000 stanovnika ovog grada i prevazilaženje izazova u vodosnabdevanju sa kojima su se Senćani do sada suočavali
U konkurenciji više od 170 inovativnih rešenja za StarTech grantove od 50.000 dolara
Srpska ekonomija
Na ovogodišnjem konkursu StarTech programa za razvoj inovacija i digitalnu transformaciju privrede Srbije prijavilo se više od 170 preduzetnika, mikro, malih i srednjih preduzeća. Ogromno interesovanje za grantove, koji iznose 50.000 dolara, četvrtu godinu zaredom potvrđuje značaj ovakvih inicijativa u podršci domaćim inovatorima