Otkazani koncerti, fudbalske utakmice, Beer fest, prazni hoteli, ograničen rad restorana i kafića, sve manje druženja zbog socijalnog distanciranja.
Zajedno sa ugostiteljstvom i organizacijom događaja stradala je i industrija piva, mada ne u tolikoj meri.
Od marta do avgusta prema podacima Udruženja pivara Srbije potrošnja je smanjena za oko 10 odsto u odnosu na isti period prošle godine, preneo je Seebiz.
Ogroman pad potrošnje u ugostiteljskim objektima donekle je nadoknađen rastom prodaje piva u maloprodaji.
Međutim, neki segmenti pivarske industrije u Srbiji su kao pokošeni, a to se pre svega odnosi na mikro i male zanatske pivare čija je prodaja pala i do 90 odsto.
Kao i ostatak privrede, vanredno stanje i zatvaranje granica polovinom marta zateklo je i pivare. U tom trenutku najveći problem su bile teškoće u logistici.
S obzirom da naša industrija proizvede godišnje 5,5 miliona hektolitara piva, to znači uvoz sirovina, izvoz, pa i uvoz piva.