Ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Srbije Tomislav Momirović nenajavljeno je u nedelju posetio gradilište deonice auto-puta "Miloš Veliki" od Čačka do Požege i tom prilikom poručio da na svim infrastrukturnim projektima mora da se radi i vikendom, kako bi se što više ubrzali radovi.
Momirović je nakon vanredne kontrole na petlji Pakovraće kod Čačka istakao da su kineski partneri, glavni izvođač radova "CCCC", odlična kompanija koja gradi veoma zahtevnu deonicu.
On je napomenuo da se u okviru deonice Preljina–Požega, koja je duga 30,9 kilometara, grade i dva tunela Laz i Munjino Brdo.
Gradonačelnik Čačka Milun Todorović rekao je da je Preljina–Požega veoma važna deonica za građane cele zemlje, a posebno Zapadne Srbije i Grad Čačak, kao i opštine Požega i Lučani.
Radovi idu utvrđenom dinamikom, uz mnogo problema na terenu, ali tu smo zajedno da sagledamo situaciju, naveo je on i izrazio očekivanje da će ovaj veliki infrastrukturni projekat biti završen do kraja sledeće godine.
Izvođač radova na ovoj deonici, koja je nastavak projekta izgradnje auto-puta Beograd–Južni Jadran ukupne dužine 258 kilometara, je kineska kompanija "China Communications Construction Company".
Pored pomenuta dva velika tunela, biće izgađen i tunel Trbušani u dužini od 300 metara, 35 mostova ukupne dužine 5.196 metara, četiri nadvožnjaka ukupne dužine 592 metra, zatim skoro dva miliona kubnih metara nasipa, izgradnja kompletne saobraćajne petlje Pakovraća, dok će na celoj trasi biti tri saobraćajne petlje.
Rok za izvođenje radova je 36 meseci, a vrednost radova je 450 miliona evra.