Istraživanje o navikama hrvatskih građana u onlajn kupovini pokazalo je da 44 odsto njih koristi onlajn naručivanje ili kupovinu putem veb šopa, pri čemu je više koriste oni s višim stepenom formalnog obrazovanja i žene, objavila je MediaNet.
Prema istraživanju, 44 odsto od ukupnog broja ispitanika koristi onlajn naručivanje ili kupovinu putem veb šopa u Hrvatskoj.
Takvoj kupovini skloniji su ispitanici s višim stepenom formalnog obrazovanja, pa tako oni sa završenim fakultetom (VSS i više) u značajno većem broju kupuju onlajn (63 posto) u odnosu na one sa srednjom školom (36 posto), preneo je Seebiz.
Udeo ispitanika koji tvrde da kupuju/naručuju onlajn putem veb šopa značajno je viši u mlađim starosnim grupama - od 18 do 30.te od 31 do 40 godina ih je 51 posto dok ih je u grupi od 61 i više godina tek 26 posto.