Rešavanje statusa nepokretnosti građani mogu da ostvare preko profesionalnih korisnika – notara i advokata koji su preko eŠaltera povezani sa katastrom. Na ovaj način se zahtev rešava jednostavnije i brže. Zahtevi se mogu podnositi i na šalterima službi za katastar, ali isključivo u prethodno zakazanom terminu.
To se ostvaruje preko aplikacije eZakazivanje putem koje se može dogovoriti sastanak sa službenikom katastra, kao i termin za odricanje prava na žalbu ukoliko je odluka doneta i stranka preuzela rešenje. Takođe, eZakazivanje nudi još jednu opciju – proveru statusa predmeta.
Milica Malešić iz RGZ gostujući na Studiju B pojasnila je da odabirom službi i unošenjem broja predmeta samo u nekoliko klikova može da se proveri status zahteva. Ona je istakla da je eZakazivanje povezano sa digitalnom pisarnicom Zavoda, tako da su podaci realni, odnosno isti status predmeta je i na sajtu i u digitalnoj pisarnici.
Malešićeva je govorila i o radu Info centra koji sada funkcioniše na potpuno drugačiji način. RGZ je povećao broj operatera koji rade u Info centru, tako da korisnici odgovore mogu da dobiju putem telefona za dva, tri minuta, putem imejla rok za odgovor je 24 sata od trenutka obraćanja, a od kraja prošle godine uvedena je i onlajn podrška, odnosno čet putem kojeg građani mogu da se povežu sa operaterom za 30 sekundi.