Pored trenda rasta elektronske trgovine u pandemiji, postoji izuzetno pozitivan trend i percepcije, gde preko polovina privrednika u Srbiji veruje da će elektronska trgovina još rasti, rekao je Aleksandar Zarić, predstavnik USAID Projekat saradnje za ekonomski razvoj.
Zarić je, na obeležavanju godinu dana rada inovativnog internet portala prodajadelova.rs, predstavio rezultate istraživanja i trendove digitalizacije poslovanja i elektronske trgovine u Srbiji.
Naveo je da čak 82 odsto ispitanika ocenjuje veb šop jednako važnim ili čak i važnijim od tradicionalnog kanala prodaje.
Razvoj logistike je jedan od najvažnijih segmenata u bilo kom onlajn poslovanju s obzirom da je cilj svakog veb šopa da poručeno stigne do kupca u što kraćem roku, istakao je Ivan Novaković iz City Express-a.
Vidljiv je i porast, kako je rekao Novaković, onlajn kupovine tokom pandemije, odnosno da kupovina jednom ili više puta nedeljno raste za čak 22 odsto u odnosu na prethodnu godinu.
Natalija Delić iz SAT media grupe se osvrnula na važnost edukacije i transparentnosti ka vlasnicima automobila, a kroz redovno održavanje vozila s obzirom da se u Srbiji prevashodno voze polovni automobili, te se popravke svode na zamenu sklopa ili delova.
Pojava internet portala za prodaju auto delova je doprinela ne samo većoj trasparentnosti na tržištu po pitanju dostupnih brendova i cena, već je omogućila vlasnicima automobila da se na pravi, nezavisan način edukuju o mogućnostima za njihov automobil, zaključila je Delićeva.